Jawel toch wel 1 vriendin die ook zwanger is en en 4 collega's en mijn baas. 2 Collega's zitten bij mij op de kamer en hadden al gauw iets in de gaten. De andere collega ga ik ook zo mee om en die andere nr 3 is ook een vriendin van vroeger en sosm spreken we ook na het werk af. Maar in de prive sfeer op de ene vriendin na weet niemand het nog.
Dior wat super en fijn dat alles goed en wel is! Ze zeggen idd dat huisdieren het aan kunnen voelen, maar zo vroeg al? Ik heb mijn eisprong eerder gehad dan dat volgens de planner stond! Morgen 1 week geleden. Vandaag ook buik likken en met kopje er op! Ach, we zien het wel weer. Hebben deze maand zo goed ons best gedaan, dus het moet ons ook eens gegund zijn!
Ja ik geloof er wel in hoor omdat voor ik positief testen 1 van onze katten zelda die echt helemaal niet aanhankelijk is continue voor aandacht vroeg en ook echt in mijn armen kwam liggen. Mijn man en ik hadden toen ook zoiets van nou ja zeg wat heeft zei zoiets heeft ze haar hele volwassen leven nog nooit gedaan ze is 5 jaar oud. Dus dat je hond zich zo gedraagd vind ik wel een goed teken. Ik hoop het echt voor je ook [-o< zeker moet het ook eens een keer jullie tijd worden!!! [-o< Het is je gegund en jullie verdienen het echt, ik duim echt mee voor jullie.
Dames, wil even mijn verhaal kwijt! Mijn cyclus is normaal gesproken zo'n 28 dagen! Echter heb ik 10 mei héél duidelijk mijn eisprong gevoelt, terwijl volgens de planner ik mijn eisprong op 12 of 13 mei zou hebben. Dit zou dus betekenen, dat ik evt ook eerder ongesteld word tenzij mijn LF langer is. Ik heb er ditmaal zo'n dubbel gevoel over, voornamelijk omdat dit de 1e keer is in 9 maand, dat we echt om de 2 dagen hebben geklust + daarbij ik van de week mezelf totaal niet herkende in de spiegel en vlagen van misselijkheid ontdekt en krampjes in m'n onderbuik. Symptomen, die ik in maanden niet meer gevoelt heb na het stoppen van de pil. Daarbij normaal heb ik één week voor mijn NOD pijnlijke borsten, terwijl ze nu al duidelijk aanwezig zijn. Wat een onzekerheid!
@G89 Oh meid dat klinkt allemaal zo positief. Nu die 10 vervelende dagen afwachten en dat duurt zo lang als je aan het wachten bent. IK blijf duimen en heb er een goed gevoel over hoor zoals ik je zo hoor over de hond zijn gedrag en nu weer dit. Het zou echt geweldig zijn.
Spannend G89!!! Vaak zeggen ze ook dat dieren het aanvoelen. Dior wat een mooie echo van je kleine ukkepuk
Ja he ik vind dat je al goed op de foto kan zien dat het een babytje is. Ik vind het nog niet zo snel gaan maar mijn vriendin die in juni is uitgeteld zegt wacht maar tot je de 12 weken voorbij bent dan vliegt de tijd Hoe is het met jou?
@G89 Nog steeds kwaaltjes? @Lien Hoe is tie met jou en je rug? @Iedereen gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga dadelijk naar de braderie en verder relaxen vandaag.
Ha Dior! Hier nog steeds wel kwaaltjes! Zo nu en krampjes ( ongi gevoel ) Lijkt wel of borsten echt een cupmaat gegroeid zijn! Vooral in de avond begint misselijkheid op te komen! 's Morgens nergens last van, maar zodra ik in de rust kom, dan begint het. Borsten zijn ook hard en daarbij m'n vriend zegt; je hebt een dikker hoofd gekregen, dus je bent zwanger! En dat zei hij ook bij zn schoonzusje en die was idd ook zwanger. Al die andere maanden zei m'n vriend maand na maand, je bent niet zwanger en dit is de eerste maand dat hij zegt; je bent zwanger! Test is al in huis, nu nog even geduld hebben! Laten we 't hopen, laten we het open!!! Liefs
@ Dior hier alles goed Maandag de 20 weken echo, wel spannend zeg. @ G89 oeeefff spannend meis, zal blijven duimen. Nog 6 dagen voor het testen Ben straks sportief geweest eind wezen fietsen (merk dat ik weinig conditie heb) en naar braderie geweest. Nu lekker lui op de bank hangen. Morgen een dagje weg.
@G89 Hopelijk heeft je vriend gelijk! @Rose alweer de 20 weken echo zo je gaat als een trein superrr Laat je ons weer wat weten pleas. Dadelijk naar Maastricht met een vriendin afgesproken, de vriendin waar ik het hier ook al eens over heb gehad en volgende maand al is uitgeteld zo spannend he Oh ja donderdag trouwens de uitslag van de bloedtesten binnen gekomen alles was goed!
nou poepoe, ben eindelijk ingelogd, leuk hoor zo'n nieuwe layout, enzo, maar heel toegankelijk is het niet! Hier alles goed. Werd vannacht wakker van alles wat ik nog moet doen, help!! Onze zolder staat nog helemaal vol met troep en daar word ik nu een beetje zenuwachtig van...en we moeten nog zoveel kopen... Verder alles ok, hoe gaat het hier?
Pfff is wel weer wennen die nieuwe site! De berichtjes van de laatste 2 weken zijn volgens mij weg. Ik heb dat ook weleens Lien dat krijg ik echt een soort angstaanval zo van en dit en dat moet ik nog doen en zus en zo. Hier verder alles wel goed en met jullie meiden? G89 hoe is het met jou meid, heb je alweer een tijdje niet gezien hier?
@Lien Volgens mij heb je last van nesteldrang hihi. @Rose wat een lueke banner. @G89 Ja hoe is het en waar ben je? Zo ik moet nu echt vertrekken naar het werk fijne dag allemaal
@ Dior heb je de uitslag al van de combinatietest? Je bent morgen gewoon al 12 weken Heb je het al aan de buitenwereld verteld?
Jeetje, das nou al de 4e keer dat ik een banner erin moet zetten, het moet niet gekker worden!! Ik ga donderdag eindelijk een babykamertje ophalen, hehe, nou dat werd tijd, wilde graag op marktplaats wat kopen maar voor dat je wat leuks hebt gevonden, is het alweer weg. Nu heb ik een schattig kamertje gevonden, moet alleen helemaal naar Friesland haha! Maar mijn moeder wilde wel mee, dus we maken er maar een uitje van....ggg.. Verder is zolder alweer een stuk opgeruimd, en heb mijn woonkamer een beetje upgepimpt, nog wat schilderijtjes en dan is dat ook klaar. En dan ga ik maar de rest van de baby uitzet kopen, lijst maken en op naar de Prenatal /Babypark. Ik zal blij zijn als alles een beetje op orde is. @Dior: ja ik weet wel zeker dat het nestdrang is haha. Maar het is nu nog maar 8 weken en dan begint het wel allemaal heel akelig dichtbij te komen allemaal. Ben er nog niet echt klaar voor hoor. @Dior: Gefeliciteerd!!! Je hebt de magische 12-weken-grens bereikt!! Wat heerlijk! Nou kan je t lekker aan iedereen vertellen, is zo leuk, je zal zulke geweldige reacties krijgen. Geniet er maar lekker van. @G89: waar ben je nou? Gaat alles ok? @Rose: alles goed met jou? Ben je al een beetje begonnen aan de baby uitzet?
@Rose heerlijk die grens van 12 weken. De combinatietest is volgende week dinsdag omdat ze deze week al vol zaten als deze goed is ben ik helemaal happy Dan vertel ik het ook aan iedereen die het nu nog niet weet. Ongeveer 15 mensen weten het nu wel al, kon niet helemaal mijn mond houden. @Lien Ben zo blij dat ik bij die inderdaad magische grens ben Het is voor jou id heel erg dichtbij. Maar geen paniek komt goed over 2 weken denk je misschien NU ben ik er WEL klaar voor en moet je nog 6 wk Veel plezier alvast donderdag.