De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @G89 Ik denk ook van de stress, maar even afwachten, maar dat hoor je vaker. Ik heb trouwens nog wat testen liggen 2 of 3 misschien wil jij je hebben? Let me know

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Graag! Wat wil je er voor hebben? Ik ben tot maandag in Hoensbroek, dus zeg het maar.
    Ik heb verder ook nergens last van hoor.
    Alleen m'n buik jeukt als een gek, maar dat zal door 't warme weer komen van afgelopen dagen.
    Verder gespannen borsten, maar die heb ik altijd na mijn eisprong en nemen weer af zodra ik ongesteld moet worden, maar zijn nog steeds pijnlijk.

Ik heb m'n eisprong op 3 juli gevoeld, dus ik zou gisteren toch wel ongesteld moeten zijn geworden.
    Raar het vrouwelijk lichaam.

Liefs

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hmm, nog geen spoor te vinden van mijn rooie vrienden.:(
    Verder ook nergens last van, behalve dan gespannen borsten en opvliegers van warm naar koud!
    Overgang misschien haha!
    Hoe voelden jullie je, toen je overtijd was?

We wachten af!

Liefs

4. lien123

lien123 Niet meer actief

He G89: wat spannend!! Heb je al een test gedaan? Ik had t niet zo door dat ik overtijd was, omdat ik een innestelingsbloeding had, en die verwarde met mn ongesteldheid. Na een paar dagen ging kwartje vallen en toch maar testje gedaan.
    Ik had beetje rare krampjes in mijn buik, die doorstraalden naar mn benen, maar voor de rest voelde ik eigenlijk helemaal niets! Borsten gingen bij mij pas na 2 weken pijn doen, maar bij veel vrouwen is dat wel t eerste teken. Het belangrijkste teken is dat je natuurlijk niet ongesteld wordt....ik ga voor je duimen!!

Hier alles goed, we zijn een weekendje weg geweest naar de veluwe, toch nog even lekker weg voordat de kleine komt..we zitten nu echt af te tellen, over 2,5 week ben ik uitgerekend....AAAAAAAHHH!!

Zo spannend! Alles is hier wel zo'n beetje af, alleen nog de box een beetje schilderen en geboortekaartjes uitzoeken. Dan zijn we helemaal klaar en voorbereid...

Stel je voor dat t deze week al zou komen, zou zo maar kunnen. Voel af en toe lichte krampjes, zijn waarschijnlijk lichte voorweetjes, mn baarmoeder is zich stiekem toch al een beetje aan t voorbereiden..

Ongelooflijk dat ik straks n kindje heb (als alles goed gaat), ben zo benieuwd hoe ie/ze er uit gaat zien. En t geslacht natuurlijk. Bijna iedereen denkt een jongen, zullen ze gelijk krijgen? We gaan t zien! Voorlopig heb ik het voorgevoel dat de baby later zal komen dan gepland...ik weet ook niet waarom.

Ik hou jullie op de hoogte!

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ G89 spannend meis! hoop dat het deze ronde ook raak is voor jullie!
    Ik merkte ook niet dat ik zwanger was. Ik had ook lichte bloedingen alleen zette het niet door. En toch naar een paar dagen test gedaan en toen ik het eenmaal wist kreeg ik de symptomen.

@ Lien spannend hoor! nog maar 2,5 week wat gaat de tijd snel zeg. Ben ook wel benieuwd wat jullie krijgen :) Ik denk een meisje.
    Succes nog met de laatste loodjes!

@ Dior hoe is het met jou? Schiet ook al op he? over paar weekjes al de 20 weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

Hier alles rustig! Lekker een weekendje niks gedaan. Spelletjes op de Wii gespeeld, wat moet je anders met dit weer ;)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Nou, vandaag een 2 voor 5 test gedaan van kruidvat en uhm...... volgens mij is hij positief.
    Na zo'n 4 min kwam er langzaam aan een 2e duidelijke streep. Nu inmiddel 15 min geleden en is hij echt super duidelijk, maar toch doe ik morgen ochtend de andere.
    Straks is het wel een indrooglijntje.

Al heb ik deze test eerder gedaan en na ruim een uur zag ik nog geen 2e streep.
    Oh wat spannend!!!!!

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Ik hoef er niks voor gekkie, ik hoop dat ze je geluk mogen brengen ;) Lees het alleen nu pas laat me maar weten wanneer je er weer bent, of ben je er nog?
    Ik had het gevoel dat mijn ongi eraan kwam maar wel heel misselijk als ander verschijnsel. Ohw lees stukje verder dat je een positieve test hebt dat zou ik zooo
    geweldig voor je vinden. De kruitvat testen zijn heel goed ik heb ze ook gehad!!! Ik hoop zo dat we je mogen feliciteren laat je nog iets weten.

@Lien 2.5 wk whow echt dichtbij zooo spannend, zie je tegen de bevalling op of niet? Neem je een ruggenprik? Je hebt dus al last van proef weeen had mijn vriendin ook ik geloof 1 week voor dat de kleine kwam.

@Rose Het gaat hier superrr :) 20 weken echo is op 10 aug kijk ernaar uit om weer ff te spieken. We wilde het geslacht niet weten maar nu twijfelen we toch hahaha.
    Geniet nog maar even van je Wii straks heb je daar nog weinig tijd voor ;)

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    He Dior,

Ik hoop het ook. Al is het wel een héél dubbel gevoel, maar dat begrijp je wel.
    Ik ben nu nog in Hoensbroek, morgen tegen uurtje of zes a half zeven ga ik weer terug.
    Ik zit nu bij m'n zwager en schoonzusje in de Bakkerstraat. Bij de Appie.
    Woon jij daar in de buurt?

Ik hoop dat morgen die test ook positief is, al vind ik het nu al moeilijk om het te geloven.
    Ben even helemaal de klus kwijt en dat terwijl ik nergens last van heb, op gespannen borsten na ( maar heb ik altijd ) jeuk op m'n buik ( kan de warmte zijn ) en obsipatie, dat is wel heel vreemd.

Liefs

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Ik woon in de slakkenstraat 16 dat is wel in de buurt loopt richting stoplicht daar ga je links de straat af bij de videotheek en onder bij de bocht waar auto garage Simons zit ga je de straat in dat is de slakkenstraat de huizen met het dakterras. Je die gaan over in een oud huis die tuin is een en al zooi en opslag zijn ze aan het werken daar heb je een zei straatje daar ligt nr 16 :) Als je wilt kan je ze morgenavond om 17:30 ophalen dan zoek ik ze vanavond even kijken waar ik ze heb gelegd :)
    Laat je me iets weten en ondertussen duim ik verder

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ik ben morgen nl de hele dag werken ben ik vergeten te schrijven behalve op vrijdag een halve dag :)

11. Rose1982

Oww G89 spannend meis!! Me duimen zijn overuren aan het draaien hihih!
    Je zou zeggen 2 de streep is zwanger!! Dus al voorzichtig gefeliciteerd meis!
    Mijn streep werd ook pas na 25 min duidelijk ik had de testen 2 voor 5 euro van kruidvat. Ow ik ben gewoon hyper voor jou!! Ik gun het jullie echt. Laat je het snel weten als je weer getest hebt!

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Net even na het eten boven geweest en testen bij elkaar gezocht zijn 6 zwangerschapstesten verschilldende merken en emvelop ovu test strips wilde ik gaan gebruiken, maar was niet meer nodig :)

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Zo toe maar zes haha!
    Ik test morgen nog even met de andere kruidvat en als die ook positief is, dan denk ik dat ik het langzaam aan toch maar moet gaan beseffen, dat het echt zo is.

Elke keer als ik overtijd was, dan gebruikte ik ook deze test en nooit heeft hij een 2e streep aan gegeven. Zelf niet naar 2 uur.

Ik vind het erg onwerkelijk allemaal. Ik merk nu wel aan m'n lichaam, dat 't erg moe is. Voor de rest tot zo ver geen klachten ( even afkloppen )
    Dior, als je het leuk vind dan kan ik ook wel een zo op de koffie komen?
    Over twee weken, dan zitten we hier definitief.

Had net even uitgerekend, maar nu zou ik dan 4 weken en 3 dagen zijn.
    Morgen nog een posi test en dan zet ik er zo'n mooie banner op!:D

14. Rose1982

Hoop het echt voor jullie meis!!
    Duim met je mee.

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Lieve G89 Moe jaaaa hoor dat was ik ook zo ontzettend.
    De testen van Kruitvat zijn echt goed, ik denk dat je id gewoon zwanger bet hoor meid :) Laat straks even iets weten tot dan blijf ik duimen en hopen voor je. En ja dan moeten we maar eens zo afspreken gezellig ;)

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Nou, kom net van de wc af en eigenlijk meteen een licht streepje alweer.
    Gisteren duurde het even, maar nu kwam die eigenlijk na 1 min al heel licht voorbij!
    Gisteren na zoveel uur werd die andere ineens goed roze en dat is deze nu ( nog ) niet, maar er staat duidelijk een 2e streep!

Dus.................. Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGER!!

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dior, weet niet of je het nog leest voor half zes, maar ik kom toch langs om ze te halen. Ik besef het nog niet echt en m'n vriend ook niet!
    Ik denk dat ik tussen half zes en zes bij je ben.

Liefs

18. Rose1982

gefeliciteerd!!!
    yeahhhh!!!
    ben echt blij voor jullie!!!

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0