@Lien nog geen babynieuws daar Strippen lijkt me ook niet echt plezierig. Succes ermee meis! @Dior ik dacht juist andersom wij dachten echt dat we een jongen zouden krijgen tot de 16 weken en toen sloeg het gevoel ineens bij ons allebei om. En hebben we ook een geslachtsbepaling laten doen Ik dacht in het begin onee ik ben geen meisje mama. Maar nu ben ik al helemaal aan het idee gewent en word ons meisje echt een meisje meisje hihih @ G89 Ik moet nog tot 28 aug werken en dan mag ik eindelijk gaan genieten van mijn verlof ( waar ik steeds meer aan toe ben) Ik slaap de laatste tijd zo slecht dat ik ongeveer maar 3 uurtjes slaap en dan de hele dag werken ben s avonds gesloopt. Ik ben benieuwd naar je test
He meiden Geen baby! Heb net heel stuk zitten typen, en is nu weer weg...dom van mij. Ben naar VK geweest vandaag. Alles was goed. Vrijdag naar ziekenhuis voor extra controle (is standaard), ze gaan hartfilmpje en echo doen om te kijken of er voldoende vruchtwater aanwezig is. En verder maandag controle VK en donderdag inleiden, mits het er dan niet al is natuurlijk! @Rose: balen dat je zo slecht slaapt. Moet je ook zo vaak naar het toilet 's nachts? Ik wel 3 keer soms, wordt er gek van. Nog even volhouden, laatste weekjes en dan lekker genieten van je verlof. @Dior: jongetjes zijn superleuk! Ik hoop dat ik een jongen en een meisje krijg, dat zou ik t leukste vinden, maar dat heb je natuurlijk niet in de hand. @G89: ja 5000 euro netto zit je in een jaar zo aan natuurlijk. Maar alles wordt ook wel weer verrekend aan het einde van het jaar. Ik hou jullie op de hoogte! Heb weer beetje krampjes, dus wie weet (zegt niks maar toch).
Je houdt het wel spannend Lien! Maar inderdaad aan die 5000,- daar zit je zo aan. Vandaag sprak ik toevallig iemand die ook twee baantjes had. Die heeft bij de ene wel de heffingskorting en bij de andere niet, maar heb alleen niet gevraagd wat ze dan ong. per uur verdiend. Volgens mij is, dat de moeite dan niet eens waard. Ik dacht tenminste dat je dan echt héél weinig per uur krijgt als de heffingskorting op NEE staat. Maar dan kun je aan 't eind van 't jaar wel weer meer terug krijgen, dacht ik?! Ik heb totaal nul, komma nul verstand van belasting e.d. Ik hoorde laatste namelijk ook dat je, je lenzen e.d. op mag geven. Misschien moet ik me dr toch maar eens in verdiepen, denk dat ik dan wel een leuk zakcentje terug kan krijgen. Nou, ik kon vandaag weer mooi 10 uur werken op een dag. Randstad had die losse dienst nog niet door gekregen, maar ik zag op 't rooster een losse dienst daar staan gisteren. Een "collega" had het kantoor van de instelling gebeld en gevraagd of ik die dienst dan mocht draaien. Is voor de kinderen ook wel fijn, om weer een "bekend" gezicht te zien ipv elke keer een andere invaller. Nou, dat was prima. Kom ik daar vanmorgen 7:45 niets aan de hand en om 7:50 komt er nog een andere invaller?!!!! Weer dubbel in geplant! Goed geregeld van de instelling. Dit keer niet de schuld van Randstad, maar toch! Daar gaan mijn uren weer bah! Maar poe, dat is wel pittig hoor! Je werkt daar 10 uur op een dag en van pauze is er niet echt sprake. Je mag tussen door een broodje eten als de kinderen op bed liggen. Dat kan toch niet?! 10 uur op een dag werken zonder officiële pauze? Vanavond even naar Heerlen koopavond. M'n schoonzusje en ik gaan H&M even door spitten en m'n vriend en zwager dumpen we bij de Mediamarkt! Kunnen ze dvd's uitzoeken! Film verslaafden hihi! En dames, nog plannen voor het weekend? Gaan jullie trouwens nog op vakantie? Rose, nog twee weekjes werken!!!
@Lien Nou die kleine denk ik zit lekker goed laat mamma nog maar heel even wachten voor ik mijn gezichtje laat zien, het is hier te lekker warm zacht. @G89 Ze zijn verplicht je op zoveel uren 3x pauze te geven 2 kleine en een van een half uur die van een half uur is dan wel onbetaald. Geen vakantie hier al het geld gaat nu even naar andere dingen.
Ja, dat dacht ik ook! Alleen ze hebben daar geen offciele pauze ruimte, dus dan moet je al buiten in je eentje gaan zitten of in je auto oid. Hun zeggen, als alle kinderen op bed liggen, dan zit je ook alleen. Maar goed, vaak heb je altijd een paar van een jaar of 3 a 4 er tussen zitten en die gaan niet meer op bed. Kortom, dan ben je nog aan het opletten! Beetje vreemd geregeld hoor. Waar ik eerder heb gewerkt daar was je verplicht om bij 6 werk uren een half uur te nemen en bij 8 werk uren 3 kwartier. Maar aan de andere kant. Ik werk 10 uur op een dag en verdien dan ook 115 per dag. Klagen mag ik niet
@G89 zo dat zijn goede verdiendste daar moet ik anderhalve dag voor werken. Maar kunnen jullie ook goed gebruiken nu.
He meiden, Nou het is volgens mij begonnen!!! Spannend he?! Ik type dit nu tussen de weeen/krampen door, wat vind je daarvan! Even een kort verslagje tot nu toe. Vannacht had ik weer van die ongesteldheidskrampjes, maar dan wat sterker, met een soort van extra kramp die op kwam zetten, en die weer weg ging. Niet zo heel heftig. Heb nog best wel kunnen slapen gelukkig. Tot een uur of half 11 gesoezeld in bedje en geslapen tussen de krampjes door. Om 11 uur heb ik mijn slijmprop (of een stukje daarvan) verloren, beetje slijm met wat bloed erin. En ik heb sinds een paar uur om de 10 minuut een kramp die steeds sterker wordt. Maar ze duren nog maar 20 sec, heel goed te doen nog. Vanmiddag heb ik die checkup bij het ziekenhuis, ga ik wel toe, als de weeen nog niet zo heftig zijn. Heb net VK gebeld, en allemaal instructies gekregen. Ik moest vooral niet op bed gaan liggen, maar gewoon lekker rommelen in huis, dus daar hoort berichtjes achterlaten op Zw. forum ook bij! Dus bij deze! Leuk he, ben nu nog helemaal blij dat t is begonnen, maar dat zal straks wel veranderen. Dat wordt t huilen! Ach we zien wel. Ben gewoon blij dat er nu wat gebeurt. Ik hou jullie op de hoogte!
@Lien dan denk ik ook dat het is begonnen. Mijn vriendin had het toen ook over een verloren slijmprop,hoe groot is dat dan ongeveer, kan me er niet veel bij voorstellen nl. Succes mijn duimendraaien dat alles makkelijk en goed zal gaan. Hele dikke knuffel
Hee Lien spannend meis! Ow kei leuk dat je het even komt melden! En natuurlijk heel veel succes he meis! Ook vanuit hier een dikke *knuffel* Denk maar dat je straks je wondertje vast hebt
Hoi meiden Hier weer een berichtje van mij. Ik kom net van het ziekenhuis vandaan en alles was goed. En ik heb al 2 cm ontsluiting! Goed he?! En dat terwijl voor mijn gevoel de weeen nog niet echt goed op gang zijn gekomen. Dus wij zijn al helemaal blij. @Dior: die slijmprop is gewoon wat slijm beetje gelig, als afscheiding met een paar sliertjes bloed. Het was niet veel, maar voor mij wel een duidelijke aanwijzing dat er iets aan het rommelen is. Vanavond zal t waarschijnlijk wel heftiger gaan worden. Ik denk dat het vannacht of morgen geboren wordt!
@Lien Dan heb je het dus goed aangevoeld!! Nog maar een paar uur dus en dan kan je je buik wondertje in het echte leven voelen en vasthouden zoooo spannend
Oh wat lees ik nu?! Lien, wat goed! Je zult of nog bezig zijn met bevallen of je hebt al een pracht wonder in je armen waar je samen met je man van aan het genieten bent! Geniet van je roze wolk! Wij gaan zo BBQ-en. Het is heerlijk weer daarvoor!
Ook hierzo vraag me af Lien ben je aan het puffen of heb je, je mooi wondertje al mogen vasthouden en bewonderen. Je zult in iedergeval wel in beiden gevallen moe zijn rust maar lekker uit wij denken aan je en sturen je een beetje energie van ons allemaal.
Hallo Meiden Ik vraag me de hele tijd af zou Lien nu een meisje of een jongen krijgen/hebben Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Hier geen plannen gewoon lekker relaxen ben erg moe.
Ow nog geen babynieuws! Kijk wel tig keer per dag hier haha! Ik denk dat ze een jongen krijgt Vandaag gaan we de babykamer een beetje af maken De kleertjes wast mijn moeder gelukkig wat een pokke werk hihi. Verder gaan we de zolder opruimen als we nog tijd hebben. Fijne zondag allemaal !
He meiden Even heel kort: we hebben n dochter! Ze heet Celine en zaterdag ochtend vroeg geboren. Ze is kerngezond. De bevalling was loodzwaar en toch in ziekenhuis. Ik hoop morgen naar huis te mogen. We zijn heel trots en dankbaar. Liefs