De gezellige club!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by G89, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoi ireen ik ben afgelopen maandag 27 geworden :)

2. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hahaha dus je trapt er niet in :p Het was een listig grapje ik zeg altijd ik zie wat het wordt en dan hoop ik stiekem dat de moeder denkt van ohw dus ze weet het en dan praten ze wel eens de mond voorbij wel niet tegen andere zeggen dat het een Meisje/Jongen wordt... gnagna gna. Maar ja jij weet het zelf niet, en je trapt er niet in :cry: ;) Ik wil zelf trouwens ook niet weten wat het is hoor als het zo ver is straks, leuk een verassing laten.

3. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Zie je nu wel dat het goed komt ;) superrrr :D

4. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Ik zie ze ik zie ze ik zie ze joehoeee wat mooi :D

5. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    G89 de jongste en ik geloof ik het oudste (geloof ik) 37 :oops:

Ik ga zo ook maar eens aan de slag met de stofzuiger etc :rolleyes: heerlijk ahum kuch kuch

6. Rose1982

@ dior heb ze met mijn telefoon gemaakt dus zijn niet echt scherp ;)

7. lien123

lien123 Niet meer actief

@dior: jeetje man, ik schrok helemaal ! Dacht echt dat je het kon zien, maar ja ik dacht hoe zie je dat nou? Nou zit ik zelf heel lang te staren naar de foto's, zie ik nou een piemel of niet? Maar volgens mij kan je het toch niet zo zien? Alleen een getraind oog... pfff, had van schrik meteen de foto's ervan af gehaald, om verdere speculaties te voorkomen...erg he...het zullen de hormonen wel zijn..ggg

8. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Ja dat is jammer maar je ziet de kleine uk en dat is het belangrijkste zodat je met iedereen al je vreugde kunt delen (vooral hierzo hoop ik ) :D

9. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    och gekkie dat was niet de bedoeling sorry :oops: Nee iemand die dat niet als werk doet ziet het niet en wat jij ziet kan navelstreng zijn of van het vruchtwater een vlek. De geleerde hebben er soms nog moeite mij om het te zien. Ik wilde nl een vriendin ook voor de gek houden en zei och ik zie wat het wordt en zij oh wat dan.....dus ik euhmmm tja heb ik maar wat gegokt maar ze trapte er niet in haha. Ze zei zelf de gyn kon het niet eens met 100% zekerheid zeggen en jij zal het dan wel even kunnen zien truc mislukt :( :p

10. lien123

lien123 Niet meer actief

@Dior:
    haha, nou goeie grap hoor, je had me helemaal te pakken! we zullen wel zien wat t wordt! Maar mijn gevoel zegt een jongetje!

11. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Zo het huis is weer schoon inc de ramen. Was ook gedaan... alleen nog de strijk ligt er.

@lien123 Als je heel veel misselijk bent is het een meisje niet zo misselijk is het een jongen zeggen ze vaak he dus Rose jij krijgt een meisje ;)

12. Rose1982

Haha Dior iedereen om me heen zegt juist dat ik een jongen krijg. Ik dacht het ook maar de laatste dagen denk ik ook steeds meer een meisje. Ben vandaag begonnen met namen zoeken :) hoe moeilijk is dat. Lien hebben jullie al namen?

13. ireen1982

ireen1982 Lid

Nov 19, 2008
    33
    0
    0
    hej allemaal,

hoe gaat het met jullie?
    ik denk dat ik weer ongesteld ga worden :( had gistermiddag de 27e wat rose slijm. daarna nix meer. dit heb ik vaker gehad. maar nu vandaag toch in mn liezen wat zeurderig, dus denk niet gelukt jammer...

dior hoe gaat het klussen bij jou? haha ;)

rose: lijkt me zo leuk, namen bekijken! veel plezier daarmee!

dikke knuffels

14. lien123

lien123 Niet meer actief

Oh nou dan krijg ik denk ik een meisje, want ik was heel erg misselijk! Maar ja, hoefde niet veel over te geven, heb in totaal maar 2 keer over gegeven. En 2 vriendinnetjes van mij hebben allebei een meisje gehad en die waren amper misselijk....je kan ook in zo'n chinese tabel kijken op internet, die zegt aan de hand van je leeftijd en maand van bevruchting of het een jongen of een meisje is. Daar kreeg ik ook een meisje..maar zelf denk ik een jongen, we moeten maar weddenschappen houden! Ook voor Rose!

15. lien123

lien123 Niet meer actief

Namen? Oh man, dat vind ik zo moeilijk, meisjesnaam heb ik al heel lang, maar een jongensnaam vind ik zo lastig! Had er een maar die komt heel veel voor, heeft heel lang in de top 10 gestaan. En ik hoor die naam nu overal om me heen vallen...ga ik dus weer twijfelen.. en jij?

16. Rose1982

Wij hebben een jongensnaam bijna, we vinden hem allebei heel erg leuk al heel lang. meisjesnaam vind ik moeilijker.
    In de chinese tabel staat dat wij een jongen krijgen. nog even afwachten dus ;)

17. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Zo dames!

Afgelopen donderdag om 15:00 uur begonnen met mn huisje en was pas om 19:15 klaar! :confused:
    Wat een werk zeg en zo groot is mn huis helemaal niet!
    Gisteren is m'n vriend weer thuis gekomen, heerlijk zeg! Daar hebben we ook echt gebruik van gemaakt :oops: alleen jammer, dat nu mn vruchtbare dagen al voorbij zijn!
    Op naar ronde 8...

Gisteren ook schoonouders op bezoek gehad, heerlijk gegeten bij Ribhouse texas! En vanavond eindelijk eens een avondje voor ons zelf, heerlijk met z'n tweeën op de bank een filmpje kijken!
    Hoe is jullie weekend?
    Las nog iets over baby namen?
    Wat zullen wij het dan straks makkelijk krijgen. We hebben ze allebei al, vorig jaar januari al :) terwijl we er toen nog niet eens mee bezig waren!

Goed, ik ga even koken en dan lekker languit op de bank liggen en tv-kijken! Hopen dat mn vriend snel klaar is met tattoeëren, die is nu een vriend aan 't bekliederen!
    Geniet van jullie avond/weekend!

Liefs G

18. ireen1982

ireen1982 Lid

Nov 19, 2008
    33
    0
    0
    fijne avond g89!

19. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Wat jammer ireen, maar ja je weet het maar nooit, of is er al iets te zien?

20. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    Mijn huisje is ook weer schoon, alleen de strijk heb ik nog steeds niet gedaan :oops: erg he.... Ik heb er zo'n hekel aan ook.

Ja als je elkaar zo lang niet hebt gezien dan is het ook tijd om de verloren tijd in te halen he ;)

Share This Page