Lien & Partner GEFELICITEERD met je dochter en wat een mooie naam Celine. Ik hoop dat je gauw weer een beetje energie hebt en je weer wat sterker voelt. En ik duim voor je dat je morgen naar huis mag hoor!!! Duim duim duim!!! Genieten jullie nu maar even van jullie mooie wonder, tot gauw dikke kus en knuffel ook voor die kleine Celine Jippie joehoe
Gefeliciteerd met jullie dochter Celine Wat een mooi naam Rust maar lekker uit en ga maar samen genieten van jullie mooie wondertje Tot snel meis! Liefs!
Zo wat is het hier rustig! Vanmiddag ga ik lekker met mn vriend even naar Valkenburg. Hij hoeft maar een halve dag te werken. Gisteren een bedrijfsongeval gebeurd, waarbij zn schouder uit de kom is gevlogen! De irritaties lopen hier nu al hoog op. Schoonzusje die totaal GEEN respect heeft voor mn schoonmoeder ( ook haar schoonmoeder ) Schoonmoeder mag dr klein kind niet eens vast houden. Er wordt al een scheef gezicht getrokken als ze tegen 'm praat. Daarbij loopt ze tegen 't kind (5mnd) te "schreeuwen" als hij niet wilt eten of huilt. Kom op, waar praten we over zeg! Het is totaal geen huilbaby, maar lijkt wel alsof hij helemaal niet mag huilen. Hun ritme is echt nul komma nul. Rond de klok van zeven meld hij zich voor een fles, dan komt zij er met moeite uit. Vaak doet mn zwager het. Daarna kruipen ze weer in bed tot 13:30 of 14:30! Daarna krijgt hij weer een voeding of later. Dan wordt hij weer in de wipstoel of box gelegd en gaat bij hun de xbox aan! Momenten alsof de kleine totaal niet bestaat. Als hij dan huilt dan is het ooh nee! Sssst ( naam ) Huilt hij dan maar weer een voeding. Ritme?? Waar hebben we 't over, dat bestaat toch niet? Dag licht zien? Wat is daglicht? Ze leven van een uitkering en vinden het raar als mn vriend en ik na 10 uur werken geen zin hebben om te koken. Hun huis ziet er nu uit als een slagveld. Afspraken waren dat ik maandelijks de boodschappen zou betalen. In 2 wkn tijd heb ik alleen voor hun al 200,- uitgegeven en het is weer op!! Eerder deden hun boodschappen voor 75,- per maand en dan werd daar ook een maand van gegeten en nu maken ze gewoon gebruik van 't feit dat wij inkomen hebben. Ondertussen kopen hun maar xbox spellen ed. Terwijl ik tegen hun had gezegd, is het niet verstandig van 't geld wat je nu overhoudt, om daar de schulden van te betalen?! GRRR $@##^$%%$ Hopen dat we snel weg kunnen hier, want ik schiet een deze dagen totaal uit mn slof en dan alleen op 't feit hoe dr met de kleine wordt om gegaan!! Zo, jullie nog nieuws?
Zozo een heel verhaal G89! Heerlijk om af en toe eens te spuien! Maar dit lijkt ook nergens op zeg Maar als ik het goed begrijp wonen jullie bij hun in?? Want ik neem aan dat je niet zomaar voor 200 euro uitgeeft aan hun? Snap wel dat je er niet goed van word Hier van morgen naar de vk geweest alles was goed en de kleine dame was al een klein stukje ingedaald Over 2 weekjes weer terug. @ Dior hoe is het met jou? @ Lien zijn jullie lekker aan het genieten van jullie mooie dochter? Je komt wel snel een foto'tje hier neerzetten he?
@G89 Nou jullie hebben het getroffen zo te lezen NOT dus. Nog contact gehad met de woningvereniging? Ook erg hoe ze met dat kind omgaan zeg, slaat nergens op. En de hele dag in bed liggen nou lekker gezond en gezellig zeg. Met die boodschappen lijkt het erop dat ze ervan profiteren dat jullie er zijn, ook met het koken zei zijn de hele dag thuis dus lijkt me logisch dat het eten op tafel staat als jullie thuis komen. Ik hoop echt dat jullie gauw jullie eigen liefdes nestje zullen krijgen. Hoe was het in Valkenburg even lekker kunnen relaxen? Hier verder geen nieuws hoor @Rose Al ingedaald is ze goed op tijd he. Is het kamertje nu af omdat jullie in het weekend aan het klussen waren? Wij moeten er nog aan beginnen. Ik hoef trouwens geloof ik nog maar 13 weken te werken @Lien jaaaa we willen je dochtertje bewonderen via een foto
@ Dior ja een klein stukje was ze al ingedaald. We zijn helemaal klaar met het kamertje ben nu druk met de kleertjes. Zal er dan een keer een foto op zetten. Lekker 13 weekjes werken nog maar! Ja voor je het weet heb je je wondertje vast. Trouwens een vriendin van mij is vanacht bevallen wel 10 dagen te vroeg maar mama en dochter maken het goed! Echt super
@Rose Heerlijk om zo te spieken bij het kamertje ga je niet om het half uur kijken, zou ik denk ik wel doen hahaha. Ik kijk uit naar de foto leuk. Nog al een verse mamma erbij en ook een dochter net als jij, dat is wel leuk. Mijn vriendin die pas is bevallen heeft een zoontje net als wat ik krijg
GOED NIEUWS!!!!! A.s. Dinsdag hebben we een gesprek mbt woning op de MGR Nolensstraat! Welke weet ik nog niet, want er staan er drie leeg. Het is bijna 80% zeker dat we een van die woningen krijgen. Er zijn een paar leugentjes om best wil gezegd, maar als dat er voor zorgt dat ik sneller een woning krijg, dan heb ik dat er voor over. Misschien niet helemaal fair, maar enigszins zit er ook waarheid in! En zelf heb ik 't vermoeden dat ik ook weer zwanger ben. Kan het fout hebben, maar volgende week zal ik 't weten.
@G89 ik ga voor je duimen meis! En spannend over 6 dagen Pffff wat is het heet!!! heb het nog niet zo erg gehad als vandaag
Wij hebben er wel 1 gekregen om te kijken hoe de kleine ligt! En we krijgen bij 35 weken weer 1 Maar weet niet of het standaart is!
@Rose Ik hoorde nl dat dat niet meer is de 30 wk echo. Zou dat wel jammer vinden om nu de kleine al niet meer te kunnen zien. @G89 Dus vlakbij mij @Lien Hoe bevalt het nu zo de kleine eindelijk vast te houden en je buik helemaal leeg? Je zult het wel druk hebben met kraamvisite toch hopen wij snel iets van je te horen al is het maar even iets kort
Ik denk dat Lien op een hele mooie roze wolk zit! Geniet er lekker van. Ja Dior, dat is inderdaad dicht bij jou! Nog even een vraagje, die testen van jou. Die sticks ( witte ) van welk merk zijn die? Weet je zo bij hoeveel HCG die meten? Ik wil graag testen, want ik denk dat ik weer zwanger ben. Officieel gezien moet ik wachten tot woensdag, maar dat kan ik niet haha! Rose, voor jou komt het ook dicht bij!
@ Dior ik zou het niet weten misschien volgende keer bij de vk even navragen, want zou inderdaad jammer zijn als jullie je zoon niet meer zien. Ga je geen pretecho doen? @ G89 Ja hier schiet het echt al op nog iets langer dan 7 weken Ik hoop meis dat je zwanger bent, ga voor je duimen.
Hm, daar staat m'n hoofd nu niet echt naar. Ik hoorde vandaag dat er een baby'tje overleden is bij 't kinderdagverblijf waar ik stage heb gelopen en gewerkt heb voordat ik naar Limburg ging verhuizen! Ik had de tranen in m'n ogen en kan het nog steeds niet beseffen. Ik leef zó met mijn oud-collega's mee, maar ook met de ouders! Als ik denk wie het is, dan ken ik de ouders + kindje. O, de trillingen lopen over m'n rug heen!
@G89 Ik heb toen verschillende merken gekocht, bij de Etos Kruitvat en online ik heb wel altijd de sensitief maar bij hoeveel HCG durf ik je echt niet te zeggen. Ik weet wel dat ik beiden keren met kruitvat test, het eerste positief teste, ook paar dagen eerder, anders deze even erbij halen. Weet je hoe of waaraan dat kindje is overleden? Wat een gruwelijk nieuws zeg. @Rose Ik denk dat ik de pretecho misschien toch maar oversla. Maar weet het nog niet zeker hoor misschien kan ik het niet laten. Iedereen die ik ken 3 pers en die het wel hebben laten doen kijken er nooit meer naar om. En zeiden kan je beter aan iets anders besteden dat geld. OP het moment zelf is het leuk maar daarna doe je er niks meer mee dus nu twijfel ik haha.
@ G89 wat een verschrikkelijk nieuws zeg @ Dior daar heb je wel gelijk in, de eerste weken is het leuk en kijk je er regelmatig na daarna verdwijnt het in de kast bij de rest van de echo's. Mochten we een 2de kindje ooit krijgen dan zou ik het niet meer doen. Kost ook ongeveer 100euro en daar kun je best andere leuke dingen voor kopen