De gezellige club!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by G89, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lien123

lien123 Niet meer actief

He Barbabeer!
    Wat leuk dat je er weer bent! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe blij zal je zijn geweest na dat lange wachten! Hoe voel je je?

Mijn dochter is 6 weken oud en ze heet Celine!

Tot snel!

2. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk voor je is G89, vooral de onzekerheid is zwaar!
    Welke weg gaan jullie? Met of zonder artsen?

Liefs, BarbaBeer

3. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Wauw! 6 weken oud!! Dan was je uiteindelijk snel zwanger geraakt Lien! Van harte gefeliciteerd :D
    Hoe gaat het met Celine?
    En hoe is het voor jullie nu echt?
    Ik vind het zelf erg moeilijk een voorstelling te maken hoe het straks gaat zijn!

Ik voel me erg goed, wel snel moe, maar verder goed. Sinds een paar weekjes voel ik ons meisje erg veel, nu ook tijdens het typen. Echt ontzettend leuk!

Liefs, BarbaBeer

4. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    @G89;

Nog steeds geen ongies begrijp ik???!!!!!!
    Spannend!

Liefs, BarbaBeer

5. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hallo Allemaal Hoe is het met jullie? Hier geheugen als een garnaal ben echt verstrooid, gistern moest ik mijn man bellen omdat ik mijn pin code niet meer wist, die ik bijna elke dag wel gebruik. Vandaag was ik aan het pinnen met mijn airmiles pas stond ik daar met een rood hoofd waarom lukt het toch niet, tot de kassiere zei is dat een NL bankpas :(

@Barbabeer Hey je bent terug! Goed zo en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat super zeg naar dat lange wachten en al dat geduld, daar wordt je vrolijk van zo'n nieuws. :)

@G89 Meid ik duim voor jullie!

@Rose Ik hoop dat je gauw weer met beter nieuws kom.

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

* egobericht *

Even snel een berichtje hier van mij. Vanacht om half 3 werd ik wakker met ongie krampen in me buik en rug. en dit bleef door gaan tot half 8 daarna ben ik me slijmprop verloren en kort daarna zijn ook vliezen gebroken. Vanmiddag ziekenhuis geweest en het is begonnen ;) De weeen zijn nu al de hele dag bezig en worden steeds heftiger Als ik vanacht nog niet bevallen ben dan moet ik morgen vroeg half 7 naar het ziekenhuis dan gaan ze me inleiden. Dus als het goed is word ik een september mama.
    Nou meiden ik kruip even de bank op.
    Liefs Rose

7. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,059
    1,291
    113
    Nederland
    Wow Rose! Spannend. Ik hoop voor je dat het niet een te zware bevalling wordt. Ik denk aan je!

Barbabeer, nog steeds geen ongi! Ik weet het niet. Ik wacht echt tot ik de 32 dagen gepasseerd ben.
    Voel me niet anders in elk geval. Was vandaag wel extreem moe, zelfs na 12 uur slapen! Borsten zijn minder gevoelig dan eergisteren.
    Opgeblazen buik heb ik wel héél erg, maar dat heb ik normaal voor NOD ook altijd, dus dat zegt niets.
    Ik kan er sowieso nu geen pijl op trekken na mijn miskraam.
    Ik wacht netjes af, al heb ik wel de nijging om te testen, maar ik wacht netjes.

Mocht het niet zo zijn, dan wachten we nog 2 a 3 rondes en dan wordt het toch tijd om eens die stap te maken naar de HA, dus ja dan met hulp!

En jij Barbabeer heb je, je 20 wkn echo al gehad? M'n internet is erg traag, dus de banner + tekst niet lezen.

Dior, o jeej de zwangerschapsdementie is aan de gang! Nou, dat wordt wat! Voel je, je verder wel goed?

Lien, hoe bevalt het moederschap? Gaat het met jou ook alweer wat beter? En je meisje, slaapt ze 's nachts nu goed door?

Zoals hier boven al gezegd is; nog steeds geen ongi!!!

8. lien123

lien123 Niet meer actief

ooohh wat spannend allemaal! Rose, zet m op, we voelen allemaal met je mee, waarschijnlijk heb je nu je kindje in je armen!

Barbabeer: wat fijn dat het allemaal zo goed gaat, leuk is het als het beweegt, zo bijzonder, dan gaat t nog meer leven. Weet je al wat het wordt, of wil je dat niet weten?

Hier gaat alles heel erg goed. Het is moeilijk te beschrijven hoe het nou echt is. Je moet het gewoon meemaken. Iedereen kan je van alles vertellen, maar ik kon me er niks bij voorstellen, en soms besef ik nog steeds niet dat ik een kindje heb.

We hebben nog steeds last van spruw, dat is wel vervelend, je blijft smeren, en je wilt gewoon lekker makkelijk borstvoeding geven, zonder gezeur en cremetjes.

Verder gaat alles heel goed, ze slaapt s nachts heel goed door, echt 7 a 8 uur achter elkaar. En ze is gewoon heel erg lief. Nu ik dit zit te typen, ligt ze tegen me aan in slaap. Het is heerlijk zo'n warm lijfje tegen je aan.

G89: wat spannend voor je, wanneer ga je testen?

9. lien123

lien123 Niet meer actief

Dior: ik moest zo lachen om je berichtje, pinnen met je airmilespas! hihi

Ik heb er ook nog steeds last van, ik kreeg gisteren de auto niet aan de praat, moest man bellen, vergeten de rem in te trappen (we hebben sinds een tijdje automaat...prius). Voelde me erg blond!!!!

10. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    @Rose Ohhhhhh wat spannend vandaag zul je dus je kleine meisje zien en kunnen vasthouden. Ik vindt dat zo mooi geweldig, dikke knuff.

@G89 Ik blijf duimen hoor. Buiten de dementie en vermoeidhied gaat alles super hoor ;)

@Lien Kan me voorstellen dat je het soms nog steeds niet kan geloven zo'n mooi wonder, blijf er maar goed naar kijken want ze groeien zo snel hoor ik van iedereen tenminste :) Spruw komt toch best vaak voor volgens mij als je zo op internet leest, hopelijk gaat het gauw beter of helemaal weg zou nog beter zijn! Dat gaat goed nu al 7 tot 8 uur slaap aan een stuk. Kan me voorstellen dat je hebt gelachen, hopelijk ga ik niet teveel van dit soort blunders maken, ook hier ik voel me erg blond als brunette.

11. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,059
    1,291
    113
    Nederland
    Helaas meiden! Het duimen heeft niet geholpen! Volgende keer nog harder duimen.
    Ik werd vanmorgen om 9:30 wakker met ontzettende buikkrampen waar je U tegen zegt! Auwie!
    En ja hoor!!!
    Daarna lekker op de bank gaan liggen en even héél hard gehuild van de pijn.
    Na de miskraam heb ik ineens zulke heftige menstruatie krampen.
    Gelukkig is het nu over!

Volgende ronde gaan we het weer eens zo doen zoals de maand dat het raak was. Elke dag seks in de vruchtbare dagen en dat komt goed uit, want dan zijn we net toevallig een midweekendje weg.
    Dan heeft meneer extra veel zin, aangezien hij 't dan spannender vind. Komt dat even goed uit haha!;)

Liefs

12. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Potverdorie zeg :( :( Hele dikke knuffel, en geef niet op!

13. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    @Rose Hoe is alles gegaan? Rust maar lekker uit en geniet van jullie klein wondertje

14. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,059
    1,291
    113
    Nederland
    Rose, van harte!!!

Wat een mooi poppetje zeg! Zet je ook nog foto's op ZP?
    Ik hield je hyves al 2 dagen in de gaten! Hihi;)

15. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden,
    Wat is het hier stil. Is er al meer nieuws over de baby van Rose? Ik ben erg benieuwd!

G89: hoe gaat het nu met je? Jammer van je ongies, volgende ronde hopelijk meer succes, sterkte.

Dior: hoe is het met je zwangerschapsdementie? ;)

Barbabeer: weet je al wat het gaat worden?

hier alles goed, erg druk, je bent echt de hele dag met haar bezig! Maar hoop snel een beetje ritme te krijgen, dan weet je een beetje hoe je dag eruit gaat zien. Ze slaapt in ieder geval elke avond rond 22.00 uur, dus dat is heel erg fijn, dan hoef je je daar niet druk over te maken, en ik krijg genoeg slaap, gelukkig.

Was al een paar keer begonnen aan een berichtje, maar dan kwam er weer wat tussen!!

Hoop dat alles goed met jullie gaat.

Liefs

16. Rose1982

Hee Lien,

Hier alles goed met ons meisje :) :) helemaal verliefd!!
    Merk nu dat ik niet meer zoveel tijd heb om op zwpagina te zitten ;)
    Hoe is het met jullie dochter?

Even een foto van ons meisje.
    View attachment 20191

17. Rose1982

Hoe is het verder met de rest van de meiden hier?

18. lien123

lien123 Niet meer actief

He rose
    Wat n prachtig mooi meisje! Gefeliciteerd! Hoe heet ze? Hoe voel je je? Hoe is de bevalling gegaan?

Hier alles goed. Celine is heel lief en ze lacht al! Alleen de borstvoeding gaat nog steeds pijnlijk. Dus heb lactatiekundige laten komen. Hopen dat het nu snel beter gaat.

Geef je ook borstvoeding rose of de fles?

Tot snel!!

19. Rose1982

Hee Lien! :)

Ons meisje heet Eva!
    Ik geef flesvoeding.
    Verder was het een vrij heftige bevalling. Heeft 39 uur geduurd heb heel lang weeen gehad. Mijn vliezen zijn vrijdag nacht gebroken en zondag morgen ben ik ingeleid. Ik had zondag 2 cm ontsluiting alleen wilde de ontsluiting niet doorzetten terwijl de weeen wel erg heftig waren. savonds hebben ze getwijfeld of het toch niet een keizersnee zou worden, Heb toen eerst een ruggeprik gekregen en hebben het infuus nog hoger gezet daarna waren de weeen zo snel achter elkaar dat ik zonder ruggeprik ze amper op zou kunnen vangen. Gelukkig na een uur had ik bijna volledig ontsluiting. Ze hebben toen ruggeprik uitgezet en heb nog een uur weeen weg moeten puffen pff deze waren echt heel pijnlijk. Gelukkig daarna mocht ik persen en Eva is binnen 17 min geboren. :) na de bevalling geen klachten gehad. (gelukkig) geen hechtingen en had ook maar 100ml bloed verloren. Ik kon na de bevalling eigenlijk meteen alles dus heb er erg veel geluk mee gehad. ook maar 2 dagen gevloeid. Alleen de bevalling zelf zal ik niet snel meer vergeten. ;)

20. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Limburg
    @Lien ja stil hier he vandaar dat ik soms maar even oversla, en kijk daar nu is er ineens weer wat geschreven.
    Mijn dementie is er volop aanwezig hoor. Wel fijn dat jezel genoeg slaap krijgt vreet toch een hoop energie zo'n kleintje dus je slaap kan je goed gebruiken! Knuffel voor de kleine Celine.

@Rose Het is moeilijk om niet verliefd te raken op so'n schatje :) Ja zo'n kleintej kost veel tijd maar laten we eerlijk zijn ze zijn het waard. Dat was een lange bevalling zeg, maar uiteindelijk wel met goede afloop zo zonder hechtingen e.d. Ook voor jouw Eva een knuffel.

@G89 Hey lieve meid, ben je al goed aan het klussen, nog maar 3 dg tot de ei sprong tenminste als tie niet vroeg of later is dus voor het zekere nu al goed klussen meid. Ik hoop dat je ons nu het goede nieuws kunt brengen over een paar dagen dat je een mooie postitieve test in handen hebt. En dat we met jou kunnen gaan aftellen naar jouw bevalling.

@All Gisteren een lange dag gehad met het werk uitje gehad om 8 kwam de bus Boosten ons halen dus vroeg op. Elk jaar doen 2 collega's beslissen wat we gaan doen dit jaar had ik met een vriendin/collega alles georganiseerd. We zijn bij het wildpark in de ardenne geweest, daarna de spelogame hall, en als afsluiter de grotten van han. Toen met de bus richting Maastricht waar we zijn gaan eten bij Minckeleers waar alle partners ook aanwezig zouden zijn. Het was gezellig en toen ik om 22:43 thuis was ben ik direct gaan slapen,was echt doodmoe. Maandag op controle waar ik zeer blij mee ben omdat ik de afgelopen week op 1 dag na weer oud bloed ben verloren. Het is toch fijn als er dan even nagekeken wordt.

Share This Page