He meiden, Hoe gaat het hier? Dior: ja dat is een flink bedrijfsuitje geweest! Geen wonder dat je bekaf was na afloop! Hoe lang moet je nog voor je verlof? Wat vervelend dat oude bloed, weet je al wat dat zou kunnen zijn? Rose: mooie naam Eva! En wat een mooi meisje! Echt leuk om te zien. Wat een heftige bevalling is dat geweest, jeetje. Maar wel fijn dat je uiteindelijk een ruggeprik hebt gekregen. Maar waarom heb je daarna nog een uur die weeen op moeten vangen? Hadden ze m te vroeg weer uitgezet? Ik wil volgende keer namelijk ook een ruggenprik en ik dacht dat je dan alleen de persweeen voelde. Ikzelf heb ook een heftige bevalling gehad, veel (3,5 liter) bloed verloren en heb zelfs een dag op de intensive care gelegen, echt heel heftig. Het was zelfs even kritiek, kun je nagaan. Ik zakte gewoon weg, hadden ze niet goed in de gaten gehouden. Was best wel eng. Maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gegaan. Heb wel nog lang moeten herstellen maar nu voel ik me weer helemaal de oude, dus eigenlijk is het best snel gegaan, achteraf gezien. Hoe voel je je nu Rose, kan je alweer op je benen staan? Wel fijn dat je helemaal niet uit bent gescheurd, ik had een knip (was vacuumpomp) en das niet zo prettig, maar had het erger gehad. Ik ga even mijn kindje verschonen!
hehe eindelijk een banner, die van hier op de site deed het niet. Heb even jouw website afgekeken Rose!
@ Lien ze hadden de ruggeprik uitgezet omdat ze willen dat je je gevoel terug krijgt voordat je persweeen krijgt omdat je anders niet voelt hoe je moet persen. Jeetje wat heftig zeg! En je bent echt veel bloed verloren 3,5 liter Ik had het geluk maar 100ml verloren. Verder hier alles goed. Gelukkig heeft me vriend lekker 3 weken vakantie. We hebben het erg druk met kraamvisite de middagen en de avonden. Maar is verder wel gezellig. jullie kleine meisje is alweer bijna 2 maanden wat gaat het snel zeg. Ik had de banner van deze site ook al geprobeerd maar lukte me ook al niet.
@Lien123 Als deze week voorbij is nog 5 wk werken ik stop 4 wk van tevoren. Het oude bloed kan zijn van piekeren (teveel werk) net de vakanties achter de rus nu veel zieke dus veel achterstallig werk die ik niet meer weg krijg denk ik voor mijn verlof. Heb begrepen dat er ook geen vervanger komt dus . Op de intensive care dat is wel heel erg. En helemaal als ze het niet in de gaten hadden!!! GELUKKIG is het wel goed afgelopen maar ja zo iets mag toch niet gebeuren in het ziekenhuis! Mooie banner J @Rose Ook jouw banner is mooi J Verder alles okay babykamer nog niet af terwijl ik van te voren dacht oh met 7 mnd is hij alang af ahummmm
Dior: moet je nog veel voor je babykamer? je hebt straks nog alle tijd hoor, dan kan je echt nog de laatste dingen regelen. Ik ben zelfs de dag voor mijn bevalling nog bezig geweest met de geboortekaartjes, maar goed dat ik een week overtijd was haha! Rose: slaapt Eva al een beetje 's nachts? Hier alles goed. Celine is weer veel aan het slapen overdag en dat geeft weer wat rust, anders kom je nergens meer aan toe. Ik ben echt weer een beetje stappen buiten aan het zetten. Maandag naar een theatervoorstelling, was eerste avondje uit samen met mijn vriend. Mijn moeder heeft opgepast. Wel heel spannend, maar ging helemaal goed. Woensdag heb ik voor het eerst in een jaar weer echt goed kunnen winkelen!! Heb eindelijk mijn lijf weer terug, en ben als een dolle kleren gaan kopen. Veels te veel geld uitgegeven! Maar voor deze keer mag het van mezelf. Gisteren een klein dagje gewerkt, bijgesprongen, ging ook wel goed, al miste ik mijn kleine meisje heel erg, was zo blij dat ik weer thuis was! Nu weer lekker heel de dag bij haar, ze is zo geweldig, ik begin steeds meer mijn draai te vinden. Kan er ook steeds meer van genieten.
@Lien We moeten nog alle meubels in elkaar zetten de plinten vervengordijnen uitzoeken en ophangen. Geboorte kaartjes heb ik zelf ontworpen en wil deze laten drukken bij de site die G89 heeft gegeven.Ook moet er nog een sluier komen en alles moet nog gewassen worden, en war kleine dingen kopen, zoals luiers en alles voor in bad. Dat shoppen is lekker he, maar snel hoor dat je je oude gewicht alweer terug hebt. Wat ik zo gelezen hebt zijn de meeste daar toch 6 mnd mee bezig, en soms langer. Waarom ben je al gaan werken je verlof is toch nog niet voorbij? @Rose Hoe voelt het zo verse mamma @G89 Al iets wijzer of je je ei al hebt gehad? @All even een vraagje doen jullie aan geboorte bedankjes? De een zegt ja moet je doen en de ander zegt het is zonde van het geld. En zo ja wat ga je geven?
@ Lien, Eva komt om de 4 uur voor de voeding ook s nachts. De laatste 2 dagen is ze snachts wat onrustiger en erg druk met haar handjes en beentjes. Nu hebben we een puckababy gehaald ben benieuwd of dat helpt tegen de onrust. @ Dior het is heerlijk het mama zijn. Had niet verwacht dat je er zo van kon genieten. Kan wel 24 uur per dag naar haar kijken haha. @ Gewicht ik was in 6 dagen tijd 11 kilo afgevallen en in de zwangerschap 6kilo aangekomen. Weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap. @ Dior wij hebben geen geboortedankjes gedaan. @ G89 hoe is het met jou meis? hoe bevalt het in je nieuwe huisje? Fijn weekend allemaal
He meiden Ik was 17 kilo aangekomen maar door dat bloedverlies ook weer snel bijna alles weer kwijt. Wel goed voor de lijn dat dan weer wel haha! Dior: oh je hebt nog alle tijd! Strakjes lekker met verlof kan je je helemaal richten op de laatste dingen. Rose: heb je een strak voedingsschema of voedt je op verzoek? Ik probeer nog steeds zonder tepelhoedje maar nog niet veel succes. Blijft pijnlijk zonder hoedje Fijne zondag!
Had ook geen geboortebedankjes. Stuur je die op of bij de visite? Wil wel nog kaartje sturen aan degene die cadeautjes hebben gestuurd. Beetje laat maar ja..
@ Lien, Eva komt zelf om de 4 uur ik kan de klok er bijna op gelijk zetten soms 5 min eerder of iets later. Maar hebben geen schema gewoon wanneer ze zelf komt.
Ha hallo!! Even kort, want zit bij m'n schoonzusje op de pc! Mijn laptop is kapot. Hier gaat alles goed. Huisje is helemaal af en verder veel aan het werk. Mijn ei heb ik wel gehad denk ik! Ik wacht braaf af.. Ik moet wel meer plassen dan normaal en 's morgens beetje misselijk, maar ik heb ondertussen al zo vaak syptomen gehad, terwijl het niets zei. Ik wacht netjes af!! Ik heb het allemaal even snel gelezen, maar zo te horen gaat het met jullie allemaal goed! Dior nog even en dan heb je ook jou wondertje vast. Ben je nog naar de kermis geweest? Rose, wat een ongelovelijk mooi meisje heb je zeg! Lien, tjeej dat is een heftig verhaal zeg! Gelukkig voel je, je weer wat beter! Werken zal in 't begin wel wennen zijn lijkt me! Liefs xx
@Rose Dat heb je snel gedaan met je gewicht (ook al) @Lien geboortebedankjes geef je normaal als bezoek langs is gekomen, maar het wordt vaker weg gegooid, dus geven ze vaker zakje met geboortesuiker of zo. Maar hoor van verschillende kanten is zonde van je geld, dus dacht even hier vragen wat Lien en Rose hebben gedaan J @G89 Nog steeds een kapotte laptop. Zou er niet zo lang zonder kunnen. Ik ben maar heel even op de kermis geweest het was zo druk gisteren, liep bijna een kind tegen mijn buik daarna kreeg ik een zwaai van een tas richting mijn buik dus ben maar snel weg gegaan. Ja het gaat nu lekker snel.
@Rose Ik heb steeds het gevoel dat ik iets eerder moet bevallen, waarom geen idee. Misschien is het alleen een gevoel en komt hij wel later wie weet. Maar jij bent ook in je 37e week bevallen toch? Heb je daarom zwangerschapsverlof moeten inleveren dat je weer eerder aan het werk moet?
@ Dior Ik had dat gevoel ook Nee ik heb niks in hoeven leveren, daar was ik ook bang voor. Ik had 6 weken van te voren en 10 erna. Maar jij neemt er 4 van te voren en 12 na toch? Weet niet of het dan ook is. Zou je even personeelszaken moeten vragen.
Ja ik heb 4 weken van te voren zodat ik straks langer bij ons zoontje kan zijn En er ligt nog zoveeeeel werl zelfs met die 4 weken die ik nog moet werken haal ik dat niet. Hoe is tie verder? @Lien En hoe is tie bij jou, al van je nieuwe kleren genoten? @G89 Hello Nog nieuws? @Barbabeer Alles goed?
He meiden Gek he dat je dat kan aanvoelen of je kindje eerder of later komt. Ik had ook t gevoel dat t later zou komen en dat was ook zo. Maar misschien hou je het onbewust ook wel tegen of juist niet. Ik had wel toen die donderdag iets van, ik ga nu mn cocon in. Even geen telefoontjes enzo meer. En die nacht is t begonnen. Grappig he?! Dior: wat voor werk doe je eigenlijk? Ik ben erg aan t genieten van mn nieuwe kleren. Heerlijk. Mijn oude garderobe past niet echt goed meer. Beetje jammer als je in elke spijkerbroek een worstje lijkt haha! Is maar een paar kilo maar dat voel je toch wel. Maar mag verder niet klagen. Verder alles goed. Lekker in t bos gewandeld vandaag met ons kleintje. Heerlijk. Nog 1 week en dan ga ik weer werken! Rose: hoe is t met eva? Slaapt ze goed? Lekker dat ze zo goed drinkt en lekker op schema. Doet ze dat uit haar zelf of heb je dr n beetje geholpen ? Hier is t bij ons elke dag anders, maar ik pas me wel aan haha !
@ Lien jeetje wat gaat dat hard zeg nog een week en dan weer werken! Zie je er tegenop? Blijf je hetzelfde werken of ga je minder werken? Eva doet het heel goed, afentoe last van krampjes Ze komt uit haar zelf om de 4 uur soms wel eens om de 5 uur. Kan de klok er bijna op gelijk zetten madam heeft een biologische klok volgens mij haha Vandaag is me vriend weer gaan werken, dat zal wennen zijn hij is bijna 4 weken thuis geweest bij ons. @ G89 hoe is het meis? Laptop nog steeds kapot?
@Lien Ik werk bij bureau inkomens beheer. Wij beheren dus het geld van andere mensen die er zelf niet goed mee on kunnen gaan. Alle lasten betalen en leefgeld verstrekken instanties aanschrijven en zorg en huurtoeslag enz aanvragen. Ik vindt jouw verlof wel snel omgegaan, heb je zin om te gaan werken of zie je er tegenop? @Rose Eva vandaag ook alweer 1 mnd wat gaat dat toch snel zeg.
Ik heb wel zin om weer te gaan werken, ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden, 2 dagen werken en voor de rest bij de kleine zijn. Hiervoor had ik een andere baan met veel reizen door het land en nu ga ik op kantoor werken omdat ik dat dan beter kan combineren. Heb er zin in, af en toe is het wel wennen om alleen maar thuis te zijn. Je hebt natuurlijk wel je visites en af en toe een uitstapje, maar het is toch allemaal anders! Dioir: klinkt interessant jouw baan! En je helpt er mensen mee, dat is natuurlijk wel heel mooi. Ga je minder werken? Of kan je het redden met de opvang?