De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ G89 sorry heb dat niet gehad kan je er niet mee helpen. Ik hoop dat je ook snel mee kunt kletsen over krampjes en vieze luiers ;)
    Lijkt me echt vervelend als je moet sexen omdat je je eisprong hebt. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Ik hoop voor je dat je over 2 dagen een mooie positieve test vast hebt. *knuffel*

@ Dior ben benieuwd of de inflacol helpt! Gelukkig gaat het al wat beter met Dex :)

@ Lien hoe is het met jou en je dochtertje?
    Bevalt het werken?

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hmm, voorlopig nog geen klets voor mij over krampjes, poepluiers, traanjes, flesjes e.d.
    Vandaag getest, maar niets! Zo wit als het maar kon.

@#@!@$%^%&^&*^*$%^#%#%@!#!&*^*^%^$@#:x:(:x:(:x:(:x:(

Ik wordt er zó, maar dan ook zo verdrietig van! Als ik een baby vast hou van een paar maanden op mijn werk, dan gaat er zo'n apart gevoel door me heen.
    Ik had het zo gehoopt deze maand! Juist omdat we zo ons best hebben gedaan en voor Antonio al helemaal petje af, want die vind dat moeten presteren hele-maal niets! En ik ook niet btw...
    Ik zit gewoon echt in overweging te nemen, om naar de HA te gaan, maar ergens vind ik dat dood en dood eng en heb ik helemaal geen zin in een heel tracject voor iets wat eigenlijk heel natuurlijks hoort te zijn.

xx

3. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Rose Vandaag voor het eerst die druppels gegeven ipv sab simplex ik laat je iets weten. Hoe lang heb jij dat gebruikt?

@G89 Och meid wat erg voor je, elke maand hoop je en zit je inspanning en dan steeds weer die teleurstelling. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in die medische molen! Kon ik je maar helpen, een toverstafje zo af en toe zou erg fijn zijn.

@Lien Ja wat kan je dochtertje nu, wat zijn de veranderingen met een pasgeboren baby?

4. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden!
    Hoe gaat het hier! Sorry dat ik mij nu pas meld, ik had wel een paar keer gekeken en toen was het inderdaad heel rustig.

@Dior: hoe gaat de borstvoeding nu? Ga je het nog lang volhouden?
    @Rose: ben je alweer aan het werk? Gaat het goed?
    @G89: jammer van je test, maar je hebt misschien nog een paar dagen?

Hier gaat alles heel goed. Celine is nu 5 maanden en ze gaat hard! Ze lacht veel, ze pakt speeltjes, gooit ermee. Ze kan ook al echt schaterlachen, zo grappig. Het is een engeltje. Ze kan al omrollen van buik naar rug en van rug naar zij. Ze kan al bijna zelf zitten, maar dat duurt nog even totdat ze helemaal zelf kan zitten. En ze staat al heel lang aan de handjes, ze is echt een sterke meid.
    Soms vind ik het wel zwaar, hebben jullie dat niet? Het is zo'n ander leven! Je bent voortdurend bezig met je kindje en er is weinig tijd voor jezelf. Over een tijdje gaan mijn vriend en ik lekker een nachtje weg even samen er tussen uit. Lekker hotelletje nemen, heerlijk.
    Met mij gaat alles goed, ik ben nu 2 dagen per week aan het werk, verdeeld over 3 dagen en waarschijnlijk ga ik over een paar maanden een dag erbij doen dan werk ik 3 dagen. Fijn om lekker aan het werk te zijn, de hele dag thuis zitten vind ik maar niks. Wel dubbel want ik wil natuurlijk wel veel bij mijn kleintje zijn.
    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!
    Veel liefs

5. lien123

lien123 Niet meer actief

@G89: dat verplicht klussen herken ik wel hoor! Dat hadden wij ook. Ik had dan dagen moeite gedaan om met een ovu test mijn ei te vinden, had ik eindelijk een ei, wou meneer niet klussen, want hij was moe, of hij had geen zin, of hij vond het inderdaad heel vervelend om op commando te moeten presteren. :x Dat kon me dan echt tot wanhoop drijven omdat ik zoveel moeite had gedaan om mijn ei te vinden!! Heb er wel eens ruzie om gemaakt! Eigenlijk van de zotten, want een kindje maken zou juist iets heel romantisch moeten zijn, maar dat is in de praktijk heel vaak heel anders. ;)

6. lien123

lien123 Niet meer actief

@Dior: ik lees het nu pas! Wanneer kan je gaan testen? Ja zou wel snel zijn he, dat zou ik ook hebben hoor. Maar vaak omdat je borstvoeding geeft, onderdrukt dat je eisprong, en kan het zelfs als anticonceptie dienen, mits je je aan een aantal regels houdt, waaronder altijd op verzoek en niet meer dan 6 uur (dus altijd 's nachts) tussen de voedingen in. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden sinds....ja sinds van voor mijn zwangerschap. Dat is wel super. Ik laat Celine wel altijd doorslapen 's nachts, dus ik ben niet beschermd. Hadden jullie trouwens hechtingen? Ik had een knip en heb daar nog steeds last van zeg maar. Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren..

7. Rose1982

@G89 Jeetje meis :( Net wat Dior zegt kon ik maar toveren. Lijkt me ook niks in de medische molen maar elke keer z'n teleurstelling is ook niks. En jullie zijn al z'n lange tijd bezig voor jullie wondertje. Wat wil je vriend wil die wel of niet naar de HA?

@ Dior wij hebben het een paar weken gebruikt en toen langzaam afgebouwd en dat ging goed :)

@ Lien fijn dat alles goed gaat met jullie :) Wat een veranderingen allemaal zeg, hier zie je ook steeds meer veranderen echt heel leuk. Ik moet 1 feb weer beginnen had er helemaal geen zin in maar hoe dichter het bij komt denk ik van ja weer lekker werken. Ik ga 3 dagen beginnen en waarschijnlijk over een tijdje na 4 dagen. Ga lekker van je weekendje genieten, Wij zijn ook al 2 x een weekendje weg geweest samen en aankomend weekend gaan we weer :) heerlijk!
    Eva gaat dan lekker bij opa en oma slapen dit heeft ze nu een paar keer gedaan en gaat heel goed :)

8. Rose1982

@ Lien ik had geen hechtingen :) Heb ook nergens meer last van gehad na de bevalling ja afentoe duizelig voelen. Maar hoor zo van meiden die wel een knip hebben gehad dat het flink pijnlijk kan zijn.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Liefst willen we allebei niet. Antonio eigenlijk helemaal niet, maar zou 't wel willen alleen voor mij! Natuurlijk wil hij ook een kindje, maar net als mij niet op die manier, maar als er niets anders op zit! Ik wil eerst nog paar maanden tempen en dan ha. Die zal daar natuurlijk ook na vragen. Ik heb dat in 't begin al gedaan, maar ben ik heb mee gestopt! Ik hoop dat m'n ongi door breekt vanacht. Ben dr zat mee! Ik wil ook weer een mooie test met twee streepjes! :( misschien na onderzoeken ed hebben we wel meer duidelijk heid en wie weet zijn we dan zo zwanger, maar toch die stap! Wat ik eerder al las van lien een kindje maken moet iets bijzonders zijn. En het wordt nu zo'n must en dat maakt 't niet ontspannen en plezierig meer.

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Lien Ik geef nog borstvoeding maar het blijft weinig, dus sla nu ook makkelijk een keer over, toch blijft de hoeveelheid evenveel.
    Raar hoor of ik nou 8x kolf of 3x op een dag... Wat kan Celine al veel zeg voor haar leeftijd!!! :D Dat is natuurlijk om van te genieten als je daar naar kijk of niet ;) Dat dubbel gevoel hoort erbij het kost veel tijd en ja je wilt ook wel eens watvoor jezelf doen. Volgende week donderdag kan ik testen de dag dat ik met mijn man 10 jaar samen zijn toevallig. Ik laat Dex ook in de nacht doorslapen maar ben ook nog niet ongesteld, de ene zegt komt door de borstvoeding de ander omdat je zo weinig hebt zou het wel gewoon moeten komen... tja geen idee. :( Gebruik jij de pil? Van de hechtingen heb ik heel soms nog pijn, het is toch een litteken maar het is niet te verglijken met hoe het in het begin was. Gevoelig is misschien een beter woord dan pijn. Als jij nog echt pijn hebt zou ik het eens laten nakijken. 3 feb moet ik op controle bij de gyn hij kijkt dan alles na.

@Rose Ik hoop dat dit spul ook echt gaat werken bij Dex we zijn nu met dag 2 bezig. Gisteren heeft hij nog veel gehuild na 16 uur tot een uur of 19.:(
    Ook hoor ik soms zijn maag gewoon opgeven of keren hoe noem je dat, zoals je overgeeft het geluid wat je maag dan maakt. Hopelijk heeft hij niet mijn maag die is erg gevoelig. Ik heb ook maagslijmvlies ontsteking gehad en kalk moeten drinken 1 jaar om de wand te versterken, vaak boeren en met stress last van maagpijn of bij teveel zuur eten. Veel plezier alvast voor het weekend, neem je Eva mee of zonder? Waar gaat het naartoe?

@G89 Misschien lukt het jullie met temp. Ik zou wel proberen er niet zoveel met je vriend over te hebben als het de dagen van je vruchtbaarheid zijn zodat hij het niet direct weet misschien gaat het hem dan wat makkelijker af. Mijn man wilde op het laatste ook niet als hij wist nu MOET het raak zijn ook al hadden we elke dag of om de dag seks, als het dan de dagen waren kon hij ineens niet omdat hij wist nu hangt er iets vanaf. De dagen na mijn ei ging het weer als vanzelf puur geestelijke angst om te falen. Dus de laatste 2 maanden zei ik altijd dat ik mijn ei een week later had hahaha :p. De dagen van mijn ei kluste we dan veel en als hij dacht nu moet ik ze heeft haar ei kon hij niet of niet goed, geen zin terwijl ik hem al had gehad :p Nadta de test weer positief was was er weer helemaal geen probleem, ja op het einde van de zwangerschap wel, dat was niet prettig meer voor mij. Of zoals Lien zegt als je ongi niet komt later nog eens testen maandag of zo, had je toen het raak was ook niet later pas een posi test?

@All Nou zo'n kleintje brengt wat teweeg bij mensen zeg. Mijn vader wilt hem zien en vasthouden via mijn (half) zus gehoord. Ik heb gezegd nope wil ik niet wel heb ik maar wat foto's gestuurd. De vader van mijn man wilt ook ineens weer contact, zijn stiefmoeder wilt afspreken en Dex zien. Ook zijn zoon wilt bij ons komen wonen nu....Dat laatste kan echt niet zomaar bovendien is hij 17 mocht het echt nodig zijn is hij welkom maar hij zit in Maastricht op school niet echt handig allemaal, en zijn moeder is er al helemaal NIET blij mee. 8)

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik denk dat 't vanavond door breekt. Net een beetje bruin verlies, dus vanacht breekt 't door. :(

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Jeetje dior! Wat heftig allemaal weer! Ik wist niet dat hij nog een zoon van 17 had. Woont z'n moeder ook in maastricht dan? Wat betreft je vader, heb je hem toen ook duidelijk gemaakt dat je geen contact meer wilde? Moeilijke situaties weer. Het zit je ook niet mee! Het presteren valt de laatste tijd wel mee, maar daarna als ik dan toch ongi wordt. Hij weet dat hij trage zwemmers heeft en dat remt zijn plezier of energie hoe je 't ook wilt noemen. Vorige keer teste ik pas posi 3 dagen na nod en ook nog héél lichtjes, maar wat ik net al zei: bruinverlies dus 't breekt vanavond door! Op naar ronde 18 maar weer. Ik wilde eigenlijk weer terug aan de pil, maar kan het niet. Vanmiddag de hele woonkamer om gegooit, want we krijgen in feb onze nieuwe bank! Ik hoop over twee weken, dan ben ik jarig! Maar denk pas eind feb. Jullie nog iets bijzonders gedaan.

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Is het toch doorgebroken zie ik aan je banner :( Hopelijk komt jullie bank voor je verjaardag, en krijg je een hele fijne dag!

Ik heb mijn vader heel duidelijk gemaakt dat ik geen contact wilde ja via mijn zus en een brief van mij . Hij wist niet waarom, de mishandeling van vroeger vergeet hij altijd en is in zijn ogen nooit gebeurd. Maar goed dat de kinderbescherming toen heeft ingegrepen. Maar bij zo'n man ga ik mijn kind niet in de armen leggen, punt uit! Ja de moeder woont in Maastricht van zijn zoon.

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dior,

Ik geef je groot gelijk wat betreft je vader!
    Vaak willen ze dat probleem ook niet herkennen, want het is immers nooit gebeurd toch?! Althans hun denk wijze schijnbaar.
    Ik herkende dat bij mijn (ex) stief vader. ( Mijn zusje haar vader. We hebben allebei een andere vader. ) Die man die is vroeger vanaf zijn 6e tot 19e seksueel, lichamelijk, fysiek mishandeld door zijn eigen vader.

Zijn vader heeft het tot op de dag van vandaag nog steeds ontkend! Hoe triest moet je dan zijn, om te ontkennen dat je, je eigen kind jaren lang mishandeld hebt.

Ik heb een topic geopend in vruchtbaarheid behandelingen.
    Ik hoop dat zowel ik als Antonio snel over die drempel stappen om toch de MMM in te gaan!
    Ik zit met zoveel gedachtens en vragen en twijfels, dat ik een topic geopend heb, zodat ik ervaringen en verhalen van meiden die in de MMM zitten of er net in komen kan horen en hopen dat ik metzelf dan over die drempel kan trekken en dan beginnen met Antonio er over heen trekken!
    Het is niet een makkelijke keuze, maar de gedachten om kindloos te blijven beangstigd me nog meer dan de MMM en ik hoop dat mijn bank inderdaad snel binnen komt!
    Maar goed, krijg over 2 weken ook een mooie boete binnen, want had de auto even op een invalide parkeer plaats neer gezet, daar bij de AH en de ABN..in Hoensbroek. Weet je waar ik bedoel?
    Dat grapje kost me 160 euro:$ en ik wilde deze maand een nieuwe vloer er in leggen, want heb nog steeds vloerbedekking in de woonkamer, wat me bevalt! En de keuken moet ook, want ook daar ligt nog vloerbedekking en inmiddels zitten daar veel brand plekken, door al het knoeien met vet! Tja, ik ben geen keukenprinses! haha

Lieve meiden, allemaal een prettig weekend! En geniet van jullie mooie kindjes!

15. Rose1982

@ Dior jeetje wat een situatie zit je zeg!
    Na Dex komt ineens alles tegelijk :(
    Hoop dat jullie goed samen kunnen praten over wat jullie willen daarmee. Wat heb je toch een lekker mannetje. Stonden weer erg leuke foto's van Dex op hyves *smelt*

@ G89 Pff vervelend van je ongie :(
    Goed dat je een topic hebt geopend, inderdaad samen ervaringen delen. Vaak wel fijn om er met andere over te praten, lucht vaak ook op. Mooi K#T van je bekeuring.
    Wij hadden auto gekeurd 500 euro, kregen brief belastingsdienst zorgtoeslag bij elkaar 700 euro, gewone belasting dienst 391 euro. Dus hier maar een paar maandjes rustig aan doen pffff

Fijn weekend allemaal!
    Wij gaan morgen weer een nachtje weg, lekker naar Arcen termaalbaden :) Even met zijn 2tjes. (haha 4de weekendje weg al in 3 maanden tijd ;)) Maar moet me goed voorbereiden over een week weer aan het werk.

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Als je mijn vader gelooft is het ook niet gebeurd... tja. Heb je je vriend al kunnen overhalen?Over die boete bah dat is balen zeg, en wat een geld. Ik dacht dat je bij de ABN wel met een blauwe schijf kon parkeren? Ohw lees nu dat je hem op een invalide parkeerplaats had gezet, is ook nog zo dichtbij het politieburo. OOk hier geen echte poetsvrouw of kokkin hoor ;) Gaat het verder een beetje met je?

@Rose ja DEx is een lekker menneke maar jij hebt een heerlijk meisje, zullen we ze later aan elkaar voorstellen kunnen ze trouwen hihi. Ik vind het altijd leuk commentaar bij de foto's THNXS!!! Over de belasting ook wij hebben een hoop moeten terug betalen alles bij elkaar inkomstenbelasting en zorgtoeslag 2009 en 2008 bijna €1000,- Ik had ik december een bonus van het werk gekregen die heb ik helemaal daar aan betaald, nu staat er nog €270,- open nog genoeg geld maar het grootste is weg. DE auto heeft hier ook de ene na de andere reparatie gehad, vandaag kokende motor, dus manlief is niet naar het werk kunnen gaan en heeft de auto naar de garage gebracht, ben benieuwd wat het gaat kosten. Eigenlijk moeten we een nieuwe auto maar ja dat geld hebben wij niet.

Upsate krampjes: Dex heeft nog last van zijn maag of buikje In het begin heeft hij dat gehad en toen hielp sap simplex, nu ineens heeft hij daar geen baat meer bij :( Ik ben op Infacol overgestapt na jouw tip rose en zaterdag heeft hij er bijna geen last van gehad, ikke blij. Maar sinds gisterenavond weer wel je ziet gewoon dat hij pijn heeft aan zijn gezichtje en je hoort het aan zijn huilen. Ook heb ik meer voeding, en minder voeding geprobeerd, rooibos thee, verschillende houdingen:(;) geen baat :( Hij is dus hangerig en huilerig, als ik hem op de arm heb is het wel stukken minder erg, maar zodra je hem neerlegt meestal direct weer heel erg huilen. Als hij wakker is en ergens even geen last van heeft wilt hij ook bijna altijd op de arm....Dus eigenlijk nog het zelfde, iemand nog meer tips of ideeen voor mij?

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland

Verder gaat het wel lekker! Druk met mijn werk. Antonio en ik proberen het nog zelf een paar maanden en dan stappen we naar de huisarts. Het doet mij gewoon te veel verdriet en zeker nu maart in zicht komt denk ik: Nu was ik .... weken zwanger. Nu was ik bijna met verlof gegaan e.d. Daar denk ik elke dag nog aan en dat maakt het niet makkelijker.

Wat betreft Dex... heb je wel eens geprobeerd om 'm op zn buik te leggen op je armen? Met zn hoofdje naar beneden?

18. Rose1982

@ Dior en viel het mee met de auto?

Wat vervelend dat het allemaal niet helpt bij Dex!
    Wat zegt het cb ervan of de huisarts. Misschien dat hun adviseren andere voeding, Heeft hij wel normale ontlasting verder?
    Hoop dat hij snel van zijn krampjes af is.
    Haha het is ook echt een mooi mannetje! Over een jaar of 16 wil ik best een keer een date regelen hoor haha ;)

@ G89 heb je nog een topic geopend? En heb je er wat aan gehad?

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg

@G89 Ja kan me voorstellen dat je er nu veel aan moet denken. Hopelijk is de stap naar de HA niet nodig, maar ik zou wel een datum voor jullie zelf vast stellen. Ik heb wat Dex betreft allerlei houdingen geprobeerd ja.

@Rose De auto reparatie zou 1000 euro kosten :( Ze zeiden jullie hebben er nu zoveel aan gemaakt nu moet het wel
    goed zijn kan er niet veel meer stuk gaan dit durven wij te garanderen (met woorden) Maar we hebben het afgehouden afgelopen jaar hebben we er €1700 aan uitgegeven. We moeten wel maak kosten van€ 450 betalen ook al doet hij het verder niet. Omdat ze al zo ver waren en het in eerste instantie € 450 zou kosten toen kwamen ze erachter dat hij ook een nieuwe ontsteking nodig heeft pfff. We hebben er vanaf gezien elke keer denken we nu is het goed en is er toch nog iets aan....
    Dus we hebben die € 450,- betaald maar laten de ontsteking zoals hij is, hij rijd nu helemaal niet meer en staat nog bij de garage. WE kopen een andere tweedehands auto bij een garage, ook dan weet je niet wat je koopt, maar nu weten we ook niet waar wij aan toe zijn. Zo'n zonde van het geld.

@All Wat Dex betreft op controle bij het consultatie bureau zagen ze hem ook zo huilen en ze zeiden direct je ziet dat hij echt krampen heeft en je hebt van alles gedaan wat je kon doen. Waarschijnlijk omdat zijn vader lactose intollerant is heeft hij dat ook. We hebben nu allergie care moeten kopen 1 pak € 36,75 na een week als het beter gaat terug naar de oude voeding is het weer het zelfde dan moet hij op de allergie care blijven staan en staat zijn allergie vast, dan wordt er een machteging bij cz aangevraagd en zal het vergoed worden.

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het zit je ook allemaal niet mee hé Dior!

Ik heb gisteren ook een ongeluk(je) gehad. Ik had het wegdek iets verkeerd in geschat ivm de gladheid 's morgens. Gelukkig geen andere betrokkenen en ik had zelf ook niets, maar de auto ziet er niet zo heel fraai uit!
    Andere bumper, moterkap ???!! Verder geen idee. En dat terwijl ik 'm net 6 weken geleden uit de all risk heb gegooit omdat 't met de duur werd.
    Hoe hoog de reparatie kosten zijn weet ik nog niet! Zal dat volgende week wel horen.
    Het zit me ook allemaal niet mee. 1,5 week geleden een boete en nu dit!
    Gelukkig kon ik tijdelijk de auto van een collega even lenen.
    Dat wordt allebei toch nog maar een baantje er bij zoeken.

Dior, ben jij donderdag 25 februari thuis? In de ochtend?
    Het leek me wel leuk en gezellig om even een kop koffie te komen doen en je mannetje te bewonderen.
    Ik heb die dag vrij van m'n werk, omdat we om 14:00 uur op de Akerstraat in Heerlen moeten zijn.

Laat maar even weten of je kunt! Lijkt me leuk. Ik hoop dat care helpt en dat het vergoed wordt, want die prijzen zijn wel erg hoog!
    Antonio is nog niet echt toe aan de huisarts. Hij wil wel, als het echt niet lukt, maar hij wil nog geen datum vast stellen.
    Ik ben momenteel bezig met etos zwanger worden en hopen dat, dat mijn cyclus weer een beetje balans geeft.

@ Rose,
    Ja ik heb wel wat aan het topic gehad, maar niet alles, maar oke! Mijn vragen stel ik dan wel bij de HA. Deze maand eens proberen met etos zwanger worden.
    En alweer aan het werk? Hoe bevalt het zo zonder je meisje om je heen!

@ All, dames een heel fijn weekend gewenst. Ik ga even werken tot 18:00 en daarna lekker genieten van 't weekend met je mannetje!

Deel Deze Pagina