De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @G89 Ze zeggen wel eens een streep is een streep! .Ohhhh ik HOOP ZO dat deze vlieger nu ook op gaat

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Hoe is tie hierzo?

3. lien123

lien123 Niet meer actief

oooh wat spannend!!!
    Ik hoop het toch zo voor jullie!

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Het was gezellig vanmiddag. Hopelijk brengt de test je volgende mnd geluk!

5. lien123

lien123 Niet meer actief

weten we al iets meer? betekent vorige berichtje van Dior dat het loos alarm was?

groetjes

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Hey Lien Helaas wel :( ik hoop zo dat heel snel beloond wordt voor het lange wachten en de vele teleurstellingen.

Hoe is het met je dochtertje?

@Rose En met jouw mooie Eva?

@All Dex heeft zijn 3e spuitjes gehad, weegt bijna 7 kg en is 64 cm . Ik heb trouwens weer een foto ingezonden bij baby vd mnd. En klapperrrr van de dag Dex zij net pa pa Roland hoorde het ook. Of het is toeval? Maar het was echt duidelijk en stonden echt te kijken. Roland liep langs zijn box toen hij het zei.

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Wat leuk dat Dex al papa zei! Dat is snel!!

Leuk he al die ontwikkelingen, echt genieten.

Hier gaat alles heel goed, we krijgen steeds meer ritme, Celine eet al hapjes en broodkortsjes. Soms gepureerd en soms in stukjes (Rapley) gaat steeds beter, ze vindt het heerlijk.

Wel zitten we af en toe met slapen, ze wordt nu toch wel wakker 's nachts, terwijl ze daarvoor van 2200 tot 700 uur sliep. Ze gaat nu vroeger naar bed en wordt dan dus ook een keer in de nacht wakker.

Hoe gaat het slapen bij jullie?

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden hier alles goed!
    Fijne paasdagen!

Dex groeit hard zeg :) en hier komt ook afentoe het woordje pa pa maar hier is het toeval volgens mij omdat ze nu heel erg haar lippen aan het ontdekken is haha.
    Ik ga op Dex stemmen. :)

Lien Hier slaapt Eva van half 8 tot +- 8uur. En word eigenlijk nooit snachts wakker (even afkloppen)
    Fijn dat alles zo goed gaat :)

G89 hoe is het met jou meis?

Nou ik ga lekker eten, varkenshaasje jammie!

9. lien123

lien123 Niet meer actief

He Rose,
    Van half 8 tot 8! Oh my god! Wat geweldig! Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je nog tips? Heb je bijvoorbeeld een heel strak schema? Mag ik vragen hoe jouw dag er ongeveer uitziet?
    Bij mij is het elke dag anders, maar het ziet er ongeveer zo uit:
    700 wakker borst
    800 fles
    930 fruit
    1000 slapen (een uur of anderhalf uur)
    1200 broodkorstje en fles
    1400 slapen
    1600 fles
    1730 groentehapje
    20.00 borst/fles en slapen

Ze wordt vaak 's nachts wel 2x wakker, maar ik gaf haar eerst alleen de borst 's avonds en die loopt nu behoorlijk terug, dat kan het ook zijn.

Dit schema is ongeveer zoals het zou moeten zijn, maar lukt bijna nooit haha! Maar we zijn ook erg bezig van de overgang van borst (zonder ritme, altijd voeden op verzoek) naar fles (ritme).

Groetjes!

10. Rose1982

Hoi Lien.

Rond 8 uur de fles dan naar bed.
    half 11 fruit daarna spelen.
    half 1/1uur de fles
    half 2 tot half 4/4uur naar bed.
    rond half 5 groente daarna badje of douche.
    7uur de laatste fles en om half 8 naar bed.

Soms nog wel 4 flessen maar sinds een week maar 3.
    En we wijken regelmatig van het schema af en dat gaat wel goed. Eva duimt dus als ze wakker word snachts pakt ze haar duim en valt dan weer in slaap.

11. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi Rose
    Wat een goed schema, lekker hoor, meteen na de eerste fles weer naar bed. Dat zou bij Celine nooit lukken. Die slaapt pas rond 1030 u!
    Vannacht ging het wel redelijk, ze ging om 20.00 u slapen tot 630, wel een paar keer wakker geworden voor speen en 1 keer nachtvoeding. Ze slaapt wel meteen weer door. Ze krijgt een speentje, en die kan ze nog niet zo goed zelf in haar mond stoppen. Hiervoor duimde ze ook, waardoor ze beter doorsliep. Maar toen wilde ze niet zelf gaan slapen, dus toen hebben we een speentje geintroduceerd en ging het een stuk beter. Krijgt Eva ook een speen?

12. Rose1982

Hoi Lien Eva had in begin altijd een speentje maar sinds 2 maanden wil ze geen speen meer en pakt ze haar duimpje.
    Eva wil niks anders drinken zoals thee, water of diksap neemt ze 1 slok en dan hoeft ze niet meer. Drinkt Celine wel andere dingen?

13. lien123

lien123 Niet meer actief

Nee Celine wil ook niets anders drinken, ze neemt inderdaad 1 slok en merkt dan dat t wat anders is, en dan denkt ze, bluh wil ik niet! Ik probeer haar ook uit een tuitbeker te laten drinken, maar is hetzelfde, ze vindt het wel lekker om aan die tuit te sabbelen, maar drinken ho maar. Ach ze gaat t vanzelf wel leren, denk ik dan. Gewoon vaak proberen. Ik heb een 'babyclubje' van gym en daar is hetzelfde met al die babies, en die zijn soms nog wat ouder dan Celine. Dus het zal wel normaal zijn!

14. Rose1982

Goedemorgen!

Dat is wel fijn dat je wat kan vergelijken ;)
    Ik probeer ook een tuitbeker maar madam vind het lekkerder om er op te bijten haha. Ach ja ze leren het vanzelf wel :)
    Gaat toch allemaal al zo snel, voor je het weten lopen ze rond.

Nou fijne dag allemaal ik ga naar me werk!
    toedels :)

15. lien123

lien123 Niet meer actief

Ja het gaat inderdaad heel snel, vandaag heeft ze voor het eerst echt zelf gezeten en gespeeld zonder hulp. Ik blijf er wel bij, want op een gegeven moment kukelt ze toch om. En ze kruipt ook al achteruit..hihi

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Lien Ja snel he, hij heeft het nog 1 keer gezegd maar ik denk net als bij Rose dat het wel toeval is, en hij nog niet de link legt hoor. Het slapen s'nachts gaat goed. Alleen overdag slaapt Dex niet of nauwelijks. Achteruit kruipen toe maar haha dat lijkt me grappig om te zien.

@Rose Dankjewel :) Zo Eva slaapt goed zeg van 8 tot 8

Dex mag nu wat rijst of aardappels bij zijn groente

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh het leeft hier nog wel!!!

Hier gaat alles prima..
    Deze maand hebben we de proefverpakking van pre-seed gebruikt, dus hopen dat het geholpen heeft!
    Ik zit nu een week voor mn NOD en voel al een paar dagen flinke ongi krampen! Ik probeer nergens meer vanuit te gaan, maar hoop dat de test van Dior me volgende week geluk brengt!

Op 31 maart heb ik jou ovu test gebruikt en naast mn ei-kramp was de test ook knal posi, dus flink geklust met pre-seed! Daar voor gewoon wat geklust als we zin hadden.
    Afwachten maar weer!!
    Mocht het zo zijn, dan krijgen we een mooi kerstcadeau eind 2010.

Jullie kindjes groeien allemaal erg hard! Voor je het weet lopen ze rond...

18. Rose1982

@ Lien ja het gaat heel hard he! Eva ligt sinds 2 weken in de buggystand en zit afentoe al in de kinderstoel, dan denk ik echt pff voor je het weet loopt ze al.

@ Dior Wat heb je weer heerlijke foto's op je hyves van je mooie mannetje :)

@ G89 ik hoop het zo meid! En hopen dat jullie z'n mooi cadeautje krijgen met de kerst 2010.

Nou meiden fijn weekend!

19. lien123

lien123 Niet meer actief

he meiden
    hoe gaat het met jullie?

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dames! Er is schot in de zaak! Deze week of begin volgende week gaan we de HA bellen voor een afspraak!! Vriendje staat er helemaal achter. Hij is het wachten zat.

Inmiddels zitten we in ronde 21 en hij vind dat het tijd wordt, dus het is officieel we gaan de MMM in!! :D

Deel Deze Pagina