De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Lien hier alles goed :)
    Bij jullie ook?

@ G89 wat fijn meis, fijn dat je vriend er ook achter staat.

@ Dior wat ben je stil meis?

2. lien123

lien123 Niet meer actief

He G89, wat een goed nieuws!! Ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken! Ons nichtje had ook hulp gehad en was na de 2e IUI behandeling zwanger en is net bevallen! Het gaat vast lukken voor jullie.

Hier alles goed, geen nieuwe dingen, slapen gaat steeds beter. Oh Rose, dat wou ik nog vragen, wat trek jij Eva aan 's nachts? Ik heb het idee dat dat ook veel uitmaakt! Ik doe haar een dik slaapzakje aan zonder mouwen, met een rompertje met korte mouwtjes en pyamaatje. Laatst had ik haar een dikker truitje aan gedaan en toen sliep ze veel beter, en vannacht weer een gewone pyama, en toen werd ze dus weer wakker. Ik heb nog van die mouwen die aan de slaapzak vast kunnen. Wat denk jij?

He Dior, ben je druk? Hoe gaat het met je kleine manneke?

3. Rose1982

Hoi Lien, Eva heeft hier ook altijd een slaapzak aan sinds een paar weken hebben we de mouwen eraf gehaald. Heb haar wel ook een pyamatje met lange mouwen aan in de slaapzak.
    Misschien heeft jou meisje het wel koud ik zou gewoon even kijken of een dikker truitje helpt dan.
    Ik ben weer weg even eten koken.

4. lien123

lien123 Niet meer actief

Hier weer een nieuw slaap record! Ze is van 20.30 u tot 5.00 uur gaan slapen, toen speentje gehad en doorgeslapen tot 6.30 u. Daarna pas voor het eerst borstvoeding gehad! Joepie! Dat is echt voor het eerst dat ze zo lang heeft geslapen zonder voeding 's nachts! Als extraatje mocht ik nog uitslapen van manlief ook, ik voel me een ander mens!

Hoe gaat het bij jullie? Dior, ben je er nog? Ben je misschien op vakantie?
    G89, ben je al naar de HA geweest?
    Rose: hoe is het met Eva?

5. Rose1982

Hee Lien,
    Wat fijn dat jullie meisje zo goed geslapen heeft. Hopen dat ze dit aanhoud zo ;)
    Hier alles goed, Eva heeft de laaste dagen weer heerlijke zure luiers maar tand 4 en 5 zijn aan het door komen.

Nog iemand wat leuks gedaan met koninginnedag?
    Wij even het centrum ingeweest maar het weer was niet echt super.
    Fijn weekend nog allemaal.

6. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden
    Hoe gaat het hier? Wat is het hier stil! Iedereen zal wel heel druk zijn. Hier gaat alles heel goed. Ik heb weer wat nieuws ontdekt voor het doorslapen, nou ja nieuw, ik had het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar heel veel spenen in bed leggen! Ze heeft een record geslapen vandaag, van 20.00 u tot 6.00 u. Verder is het wel heel wisselend hoor, want gisteren werd ze zo'n beetje ieder uur wakker..
    En we hebben een fietsstoeltje gekocht. Echt leuk, kan je heel makkelijk even samen weg.
    Nou ik hoop dat alles goed gaat met jullie!
    Groetjes!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh dames, shame on me!
    We hebben onze eerste afspraak voor de HA op 18 mei om 10:40
    Heel erg spannend, maar we hebben de 1e stap gezet!
    Het lag al eerder in de planning, maar dit keer stelde ik het steeds uit.

Maar nu kunnen we niet meer terug en is er echt schot in de zaak!
    Vandaag zit ik op dag 26, dus mijn NOD is in zicht... afwachten maar weer!

8. lien123

lien123 Niet meer actief

Oh wat spannend! Ik ben zo blij voor jullie! Ik ben erg benieuwd hoe alles zal gaan. Hou ons wel op de hoogte he? Heb je zelf al een idee van welke opties je wel of niet zou willen doen? Of werkt dat niet zo?

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Nou, het klinkt misschien een beetje ego, maar ik wil de behandelingen die netjes vergoed worden.
    Ik meende ergens te hebben gelezen dat er aan aantal vergoedingen niet vergoed worden door de verzekering en dit wil ik dus niet.
    Maar voor dat het zo ver is, zijn we zeker nog 6 tot 12 maanden bezig met standaard onderzoeken voordat ze met een evt behandeling willen en kunnen beginnen.

Verder begint nu toch een beetje de angst te komen; wat als het aan mij ligt!

Ik laat het lekker op me af komen en meer kan ik gewoon niet doen. Ik ben al heel erg blij, dat mijn vriend die stap samen met mij heeft willen maken, want hij is echt anti-anti-anti ziekenhuis!

Hoe gaat het met je meisje?!

10. lien123

lien123 Niet meer actief

Wat goed! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Ze kunnen tegenwoordig zoveel, dat geloof ik maar een paar procent van de stellen die een kind zouden willen echt kinderloos blijft. En je bent al een keer zwanger geweest, wat een teken is dat het in ieder geval werkt! Misschien heeft je lijf nog een extra zetje nodig. Mijn schoonzus is 2 jaar bezig geweest, allerlei onderzoeken en in de tussen tijd 2 miskramen van spontane zwangerschappen. Ze had een vrij onregelmatige cyclus maar verder was ok. Bij de 2e IUI was het raak! En nu heeft ze een prachtige dochter. Je gaat het wel heel erg waarderen hoor, een kind is echt niet vanzelfsprekend.

Hier gaat alles heel goed. Celine gaat als een trein, ze zit, rolt, tijgert en sinds een paar dagen trekt ze zichzelf op en staat! Zo geweldig om te zien. Ze leert elke dag wel weer wat bij. Gisteren stond ze triomfantelijk in haar bedje! Het is zo'n heerlijk kind, we genieten erg van haar.

Succes he!

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Nou, we zijn bij de HA geweest en 17 juni hebben we de 1e afspraak bij de gyn en 23 juni bij de fert.arts

De MMM begint voor ons officieel, maar stiekem kijk ik er heeeeeeel erg tegen op!
    Ik zie het maken/krijgen van een kindje als iets intiems en iets van je zelf en nu komt er ineens zooo veel bij kijken!!
    Ik ben erg blij, dat dit bestaat hoor... anders hadden we gewoon pech gehad en nog langer moeten doorsukkelen, maar toch dat speciale gevoel is nu een beetje er van af!

12. Rose1982

Schaam schaam! :(

Sorry al weer een hele tijd mezelf hier niet laten zien.
    Zie dat het rustig is hier in het topic!

Hoe is het met jullie allemaal?

13. lien123

lien123 Niet meer actief

ja het gaat hier heel goed hoor! We hebben onze handen vol aan haar! Ze kan nu langs de bank lopen, kastjes open doen, kruipen etc. Heel erg leuk, maar je loopt constant achter haar aan. Maar ach, lopen kan ze nog niet, dus zo hard gaat ze toch nog niet.
    Slapen gaat ook steeds beter, ze slaapt overdag 2x 2 uur. Alleen 's avonds wil ze niet meteen slapen. Maar gaat steeds beter, gisteren lag ze er weer om 20.00 uur in. Dus dat is prima.
    Hoe gaat het bij jullie?

14. Rose1982

Hee Lien wat fijn dat het zo goed gaat zeg :) en al lopen langs de bank jeetje wat gaat dat snel zeg :)
    Snap wel dat je het er druk mee hebt, krijgen wij ook binnenkort haha.
    Hier ook alles goed :) Eva doet het ook heel goed is heerlijk tevreden meisje.

Jullie ook voetbal gekeken?

15. lien123

lien123 Niet meer actief

ja wij hebben ook voetbal gekeken, maar ik moet zeggen, ik ben er veel minder mee bezig dan voorgaande jaren. Zal wel door t kindeke komen haha!
    En denk je al aan een tweede? hihi!

16. Rose1982

Hoi Lien!

Een 2de willen we wel daar zijn we al overuit.
    Maar verlopig nog niet wil eerst lekker genieten van Eva.
    Denken jullie wel al over een 2de?

Hier ook minder fanatiek met voetbal ;)

Gefeliciteerd met de 10maanden! Wat gaat het snel zeg :)

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Ik wilde altijd heel graag 2 kindjes, en eigenlijk best snel achter elkaar. Maar daar moet ik nu echt nog niet aan denken. Ik wil ook eerst nog lekker genieten. En ik wil er voor 200% achter staan voor een tweede. Dat doe ik nu nog niet. Alleen ik ben wel 33, dus moet niet te lang meer wachten! (vind ik zelf hoor!)

18. Rose1982

Ja je moet er ook volledig achterstaan, mijn lichaam wil echt nog niet ;) ben nog lekker aan het ontzwangeren haha
    En leeftijd maakt toch niks uit, mijn collega is 40 en is nu 10 weken zwanger van haar eerste.

G89 hoe is het met jou meis?

Dior en met jou? lang niet meer gezien?

19. lien123

lien123 Niet meer actief

He G89, hoe was het bij de dokter?
    Dior: lang niet gezien?

20. lien123

lien123 Niet meer actief

He meiden!!
    Komt hier nou niemand meer??

Deel Deze Pagina