He Roos! Ik ben er nog wel hoor! Ik check ook nog af en toe, om te kijken of er nog iemand langskomt. Ik heb zitten kijken bij Dior en die zei bij een ander topic dat ze het nu zo druk had met werken dat ze helaas geen tijd meer had voor Zw forum. Jammer he? Ik ben benieuwd hoe het met G89 is en de MMM. Waar staat dat eigenlijk voor? Medische molen m-nog wat? Hoe gaat het met je? En met Eva. Kruipt ze al? Hier gaat alles heel goed. Celine slaapt nu al een tijd heel goed, ze gaat zelf meteen slapen en ze slaapt door, heerlijk. Verder gaat ze als een speer achter haar loopkarretje aan, maar lopen doet ze nog niet. Ze kan wel zelf staan en lopen langs de bank, maar nog niet los.
Hoi hoi Lien, Wat jammer dat dior het zo druk heeft. Ben ook wel benieuwd hoe het is met G89, ik zal ze eens een berichtje op hyves sturen heb hun beide in me hyves. Ja hier gaat het goed gaat allemaal heel snel ineens, madam kruipt door het hele huis pakt alles wat los en vast zit, en trekt zich overal aan op. loopt langs de tafel op pfff we krijgen het druk maar wel heel leuk. Wat fijn dat het met jullie ook alles goed is en wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet. heerlijk dat ze zo goed slaapt. Jullie nog op vakantie dit jaar?
Wat leuk dat ze zo snel gaat! Ja dat was hier ook, vanaf 8 maanden ging het opeens heel snel. Ik vind het een hele leuke fase, lijkt me erg leuk als ze gaat lopen. Voorlopig doet ze dat nog niet, zal nog wel even duren denk ik. We zijn net terug van vakantie, lekker 2,5 week naar Frankrijk. Was echt heerlijk. Mijn ouders waren er ook, die konden het dan af en toe een beetje overnemen. Was echt fijn. Jij nog op vakantie?
Wat lekker 2,5 naar Frankrijk Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Wij gaan eind aug een weekje naar de camping en eind sept een midweek naar centerparcs. Moet nog 6 weken werken voor ik vakantie heb.
Oh jeetje dat duurt nog wel even. Maar dan kan je je er wel heerlijk op verheugen, dat is dan weer fijn!
Hee Lien, Ik zie dat jullie meisje al bijna 1 jaar word Gaan jullie het lekker vieren? hier ook binnenkort maar eens wat uitnodigingen maken.
Ja ons meisje wordt morgen 1 jaar! Wat een mijlpaal he? We hebben als cadeau de boerderij van Little People gekocht, echt leuk, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Morgen ook gezellig taart eten, en er komen natuurlijk ook kindjes. Best druk waarschijnlijk. Hoe gaat het met Eva? Loopt ze al?
Alvast gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk hoor van Little People, heb er ook bij staan kijken. Kun je leuk uitbereiden met van alles en nog wat. Heb je ook een taartje voor haar alleen? lekker erin meppen Ik wens je morgen een hele leuke dag. Eva loopt nog niet los wel langs de tafel enzo op. Jullie meisje wel?
Haha dankjewel!! We hebben een hele leuke dag gehad! Veel kindjes, ze had echt een superleuke dag. De boerderij is een groot succes. En lekker taart gegeten. Nee ze loopt nog niet, ze staat wel los en heeft van de week een stapje los gezet, maar lopen durft ze nog niet los. Maar komt vanzelf wel!
Fijn dat je z'n leuke dag hebt gehad! Ik kan niet wachten heb er ook veel zin in nog 1,5 maand wachten
Ik zit in een topic te kijken en zie daar dat Rose een bericht achtergelaten had, dus ik dacht even bij haar statistieken kijken en jawel, ik zie dat er in dit topic nog gereageerd word! Jammer, dat het clubje zo uit elkaar gevallen is zeg! En jullie meiden zijn al zoo groot! Hier hebben we inmiddels alle onderzoeken in het ziekenhuis gehad en alles is goed bij ons. Er zou geen reden moeten zijn, waarom we niet natuurlijk zwanger kunnen worden. Het wordt nu weer 6 mnd zelf proberen en daarna gaan ze verdere stappen ondernemen, maar dat is voor later. Vorige maand had ik een licht posi test, maar helaas een VMK! Ik hoop dat het ons ook eens gegunt wordt, maar waarschijnlijk zullen we gewoon netjes moeten wachten tot het onze tijd is. Leuk om te lezen, dat de meisjes al "stappen" kun je na gaan hoe snel het allemaal gaat! Liefs x
Hee G89 leuk dat je ook weer een hier langs komt Fijn dat alles goed was met de onderzoeken. Ik hoop dat er snel een mooi klein wondertje voor jullie zal zijn. Het is echt zo genieten en gaat zo snel allemaal. Spreek/zie je Dior nog weleens? Ook al een hele tijd niet meer hier geweest. Inderdaad jammer dat het zo uiteen is gevallen hier. Nou meis doe het rustig aan. Fijn weekend allemaal. Wij gaan lekker een midweekje weg heerlijk heb er echt heel veel zin in even relaxen.