ik ben toch ongesteld geworden echt jammer. nu is mn hoop echt even weg. zo'n mooie cyclus 3,5 week ongeveer. en regelmatig sex. en t wil nog niet. of denk ik dan verkeerd. nou jammer jammer jammer. op naar de volgende ronde. xxx mij
zou het fout gegaan zijn in vroeg stadium ik denk doe toch eens test. zie echt heel vaag een lijntje maar echt heel vaag. kep echt buikpijn hoofdpijn dus wel ongesteld. bloeden valt mee. echt balen!
Hoi Lien, Ik voel me steeds beter. Smorgens nog wel misselijk maar dat is maar even. En als ik te weinig eet dan word ik wat misselijk. Afentoe denk ik weleens voel me helemaal niet zwanger. En hoe is het met jou?
Ja hoor mama haha nee ik eet wel goed hoor maar merk dat je nu vaker moet eten want anders word je dizzy en misselijk.
Hoi Rose Ja dat had ik ook hoor, je lijf komt echt in opstand als je niet op tijd eet, soms ga ik 3 keer niezen, heel raar, dan weet ik dat ik echt moet eten. Had in die periode ook altijd wel iets van Sultana of zo in mijn tas met een pakje appelsap, voor het geval ik weer een misselijkheidsaanval kreeg. Nu ga ik nog steeds niezen als ik echt moet eten, raar he?
He Irene, Kan best dat er wel iets is ontstaan, en dat het mis is gegaan, dan zou je nog hcg in je bloed kunnen hebben..maar wel balen voor je..
Ik had gisteren zo'n pijn in mijn onderrug, heb verloskundige gebeld en die vond het wel vroeg voor bekkenpijn met 22 weken...pfff ga zo huisarts bellen voor fysio...echt balen
@ Lien ik heb tegenwoordig ook crackers of sultanas in mijn tas zitten en pakje drinken. Wat vervelend van je rugpijn hoop dat het snel overgaat.
Ohhh dan is het goed G89 Jij nog iets spannends of leuks mee gemaakt? Wij gaan morgen met het werk naar de film (verfilming) van het boek shopaholic. Super leuk boek vind ik dat.
Dat is dan wel minder he... hopelijk zakt het weer een beetje weg misschien heb je teveel gestaan of gelopen of?
Ja ben te druk geweest op mijn werk, dus zal wel soort van overbelasting zijn. Ga vanmiddag naar de fysio, maar ik voel me wel veel beter dan gisteren, had me gisteren ziek gemeld, dat helpt wel even een dagje rust tussen door. Ik zal mijn werk toch over een tijdje af moeten bouwen. Hoe gaat het verder met jou? Nergens last meer van gehad?
Wij hebben net lekker ge-BBQt met de buren! Zijn om vijf uur begonnen en zijn net een uurtje weer binnen! Heerlijk zeg! Oh jeej t weekend geen ZW! We spreken elkaar na 't weekend! Fijn weekend! Liefs G
En toen waren de berichtjes weer weg Eindelijk weekend! Wat was ik daar aan toe zeg. We gaan lekker een weekendje weg. Echt veel zin in. Iedereen een fijn weekend en niet te veel chocolade eitjes eten
Haha, ja ik zocht de berichtjes ook al! Maar heb 't verhaal gelezen in 't forum. Chocolade eitjes?! Praat me er niet van op m'n werk heb ik de hele dag niets anders gedaan maar goed, dat we ze thuis niet hebben. Fijn weekend