De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Daar is mijn banner en avater weer.

Gisteren niet hier geweest na het werk bij een collega op bezoek geweest was om 22:30 thuis en had toen geen zin meer om internet op te gaan. Vandaag na het werk in Maastricht afgesproken met een vriendin, dus zag nu pas dat al onze berichtje weg zijn.

Hebben jullie plannen voor het weekend ik vooral realxen en uitrusten :)

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij gaan een weekendje naar maastricht!! Heb er zin in!

3. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Rose Daar was ik gisteren nog.
    Voor mij is dat niet zo ver weg.
    Veel plezier :)

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Niemand iets te vertellen verder het is hier zo stil?
    Ja Rose jij bent lekker weekendje weg als je terug bent kan je lekker je verhaal hier kwijt ;)

Gisteren bij de Ikea geweest, heb alleen een nieuw kussen gekocht.
    Daar lekker een hotdog gegeten met drank voor maar €1
    Heb daar ook wat andere lekkere dingen mee genomen aparte afdeling ikea food: perensap en choclade en negerzoenen met nog echte melkchocolade erop.

Daarna de boodschapjes gedaan en overal was het zo druk zeg jeetje alsof de winkels een jaar gesloten zijn of zo. Wij doen niks speciaals deze dagen ja lekker relaxen maar hebben niet extra ingeslagen of zo. Het enige wat ik heb van pasen zijn hardgekookte (en) gekleurde eieren.

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ben ik weer, ik moet even wat kwijt meiden...

Ik ben al de hele week zooo moe en misselijk en heb weer zo'n rare cyclus gehad als 2 mnd geleden toen het raak was. Dus ik dacht misschien is het weer raak :(: Zoals jullie weten al een test gedaan 6 dg geleden negatief :) Gisteren 1 druppel bloed verloren na persen van ontlasting sorry voor de detail :oops: maar deze week ga ik zo slecht/moeilijk naar de wc. Vandaag weer zo moeten persen en weer bloed verloren wel wat meer dan een druppel, dus banner aangepast naar dag 1 van de cyclus. Daarna weer niks meer gehad en weer zo misselijk en moe dat ik dacht lijk wel ziek zo misselijk mijn man je bent zo bleek en gisteren al om 22 gaan slapen en pas om 9 uur eruit en nu alweer zo moe... Dus ik dacht :idea: :(: weer aan 2 mnd terug was het ook zo, nu alleen nog iets erger dus toch maar weer een kruitvat test gedaan, 5 min geleden. En daar is het roze streepje weer van een positieve test ook mijn man ziet het weer. Vandaag zou ik dan 4 weken en 1 dag zwanger zijn. Alleen omdat ik bloed ben verloren (beetje) denk ik dat het weer fout zit of gaat???

Sorry voor de details en mijn geklaag maar moet er echt even vanaf. :(

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dior, ik heb je foto gezien en ik zie echt een steep! Al is het nog beetje wazig, maar een steep is zeer zeker zichtbaar!
    Ik feliciteer je dus héél voorzichtig vast! Test over een paar dagen nog een keer, misschien dat hij dan duidelijker is!

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ook ik ben voorzichtig blij, het is echt even nog een paar dagen afwachten [-o<
    Deze week haal ik nog een andere test indien het nog nodig is i hope so.
    Ik hou jullie op de hoogte.

8. Rose1982

Hee meiden,
    Ben weer terug van een weekendje Maastricht :)
    Wat lees ik nou Dior ( alvast voorzichtig gefelciteerd) Heb je foto's gezien en zie echt duidelijk 2 strepen. Oww super zeg. :)

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dames,

Het is weer een moment om even van me af te schrijven!
    Na vele gesprekken, ruzie's, schuldgevoelens, 't gevoel om voor 't blok te worden gezet.
    Gaat m'n vriend dan toch de kermis op!
    Ondanks dat het me niet lekker zit, werd ik er keer op keer maar mee geconfonteerd.
    Hij die zijn vader wilde uithelpen en ik die het niet accepteerde! Kortom, ik werd een beetje afgeschilderd als de jaloerse trut, die 24/7 haar vriend bij zich wilde houden!

Goed, na vele ( goede ) gesprekken met mn vriend heb ik toe gezegd op één voorwaarde!
    Dat ze beide op zoek gaan naar een jongen die ( ook ) uit wil helpen, zodat m'n vriend daarna alleen maar hoeft op te bouwen en te breken en af en toe één een kermis mee draait.
    Maar zo makkelijk is dat niet. Vaak willen ze alle helpen, als ze in de woonplaats zelf staan.

Het is ó zo'n dubbel gevoel. Ik ben over 8 weken klaar met mn studie. Ik heb al een baan voor 25 uur gekregen, dus daar naast zou ik toch elke week een aantal dagen bij hem kunnen zijn en hij probeerd zo veel en zo vaak mogelijk thuis te kunnen zijn ook al is het maar voor één of twee dagen! Daar naast is hij ook om de vier a vijf weken één week thuis.

Maar de andere kant, die vier a vijf weken! Of die keren als ik na m'n werk geen puf meer heb om in de auto te stappen en nog eens naar 't zuiden van Limburg moet reizen om bij hem te kunnen zijn. Ben ik dan zo'n egöist?
    Ene keer zegt m'n gevoel: Ja, het komt goed! Maar vandaag zegt m'n gevoel: Ik heb er een hard hoofd in en het breekt mij/hem of ons op! Ondanks dat je van elkaar houdt... is dat dan wel voldoende?
    Het enige waar ik me op verheug is dat hij in Hoensbroek staat op de kermis, zodat ik naar z'n moeder kan en daar fijn kan slapen ipv een woonwagen ;)
    Hij krijgt nu véél meer betaald, dan toen ik hem leerde kennen, dus dat is wel lekker.

Maar toch... dat gevoel!

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel, heb wel nog last van wat bruinige witvloed wat je ook voor en na een ongi hebt tenminste ik heb dat wel altijd.Verder geen bloed verloren alleen die paar druppels met je weet wel :oops: wc :oops: Ik hoop zo [-o< dat het dit keer goed gaat.

11. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    He bah dat is vervelen al die woordenwisselingen.
    Maar de oplossing is wel goed iemand anders zoeken die wilt uithelpen.
    Probeer daar aan te denken zodra er iemand is is hij weer lekker bij jou.
    En ondertussen verdiend hij wat extra geld kunnen jullie nu goed gebruiken nu hij even zonder baan zit toch? Als je in Hoensbroek bent en je hebt interesse wil ik je wel eens ontmoeten even iets drinken daar bij de kermis of zo? Het komt wel goed met jullie heb daar maar vertrouwens in Dikke knuffel

12. lien123

lien123 Niet meer actief

He Dior
    Jeetje wat leuk die 2 streepjes!! Ik feliciteer je ook voorzichtig! Ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan! Het kan best wat innestellingsbloed zijn, je weet maar nooit. Hou ons op de hoogte!

Verder gaat met mij alles goed, ben naar de VK geweest en alles was in orde. Gelukkig gaat het met mijn rug ook veel beter, is nog niet over maar dat zal wel niet. Blijft beetje zwakke plek.

Hou je taai Dior!

He G89: ik hoop voor je dat jullie er samen uitkomen, zou wel fijn zijn als jullie een goede manier kunnen vinden om genoeg bij elkaar te zijn!

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    De oplossing is inderdaad wel goed, zodra er een andere jongen is/kan en komt! Maar komt bijna niet voor, dus ben er bang voor dat hij 7 maand weg is!
    En inderdaad het geld is lekker! Maar ook nu komen we rond, alleen betaal ik alle lasten! Maar dat maakt me niet uit, daar voor heet het samen wonen en hij draagt z'n steentje wel weer ergens anders in mee.
    En dat aanbod lijkt me erg leuk, al duurt het nog een hele poos voordat er kermis in Hoensbroek is. Dat is pas half oktober, maar 't aanbod lijkt me erg leuk. Is weer eens wat anders dan ZWpagina ;)

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dior, pas je banner eens aan! Je bent verdikkeme zwanger en niet bezig in een nieuwe cyclus!

En bedankt voor je lieve berichtje! Doet me goed..
    Hé dames hebben jullie ook hyves? Als jullie 't niet willen geven prima, maar lijkt mij wel leuk om eens een gezicht te kunnen zien, dan alleen de nickname hier.

Liefs G

15. ireen1982

ireen1982 Lid

19 nov 2008
    33
    0
    0
    Dior!!!! wat lees ik!! super!!!!!!!!!!!!! hoop dat het goed gaat! spannend zeg!!

liefs

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Iedereen Meiden gisteren niet online geweest was erg moe en s'avond steken in mijn onderbuik, smiddags al weer wat verlies gehad van oud bloed. Toen dacht ik al oh oh lijkt op 2 mnd geleden, en s'avonds laat begon het goed vloeien van helder rood bloed :( Ik heb mijn banner dus weer aangepast, en dat ik hem nog niet had aangepast was omdat ik het even wilde afwachten 2 wk ivm vorige keer en voila...

Tja we zullen maar zeggen 3x is scheepsrecht (kwam mijn man mee) en ik hoop dat ik gauw een 3e keer mag meemaken en dat het dan id scheepsrecht is.

@G89 Hoe is tie nu, zijn jullie goed aan het klussen?

@Iereen je banner is weer weg waar zit je nu met je cyclus?

@Lien Gelukkig gaat het wat beter met je rug nu, je moet er maar extra voorzichtig mee zijn is toch een zwakkeplek (pijnlijk vaak) bij zwangere dames.

@Rose Maandag is het weer zo ver he :)

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ah, Dior! Potverdorie zeg! Misschien heeft je man gelijk 3 keer is scheepsrecht! Maar jeetje, wat zul je balen zeg! Ik denk aan je!!!

Hier is 't klussen op een laag pitje. Ik zei gisteren tegen m'n vriend, dat we er weer tegen aan moesten en toen zei hij of liever gezegd hij vroeg netjes, of ik 't hem niet meer wilde zeggen. De dagen wanneer we 't beste kunnen klussen. Hij zei: Ik wil vrijen om het vrijen met jou en niet om het moeten! Dat vond ik erg schattig, maar ook wel dubbel.
    Dus ik zeg gewoon niets meer en als ik weet wanneer m'n vruchtbare dagen zijn, dan ga ik m'n dubbel zo hard verleiden! :oops:

Wat een weertje hè vandaag. Heerlijk zeg, was vroeg klaar met werk, dus heb heerlijk de hele middag aan 't water kant gelegen met mn vriend, die aan het vissen was.
    Hond mee, drinken mee en wat lekkers mee en lekker op een handdoekje in de zon!
    Om 15:00 in de zon gaan liggen en om 19:00 naar huis gegaan! Heerlijk zo'n dagje.

Jullie nog wat bijzonders gedaan?

@ Lien, fijn dat 't weer wat beter gaat! Maar neem maar wel voldoende rust.
    @ Ireen, hoe is 't nu met jou?
    @ Rose, hoe voel je, je nu? Bijna weer een echo...

18. Rose1982

Hee meiden!
    @ Dior wat lees ik nou :( maar je man heeft helemaal gelijk 3 x is scheepsrecht. echt balen zeg. ik denk aan jullie.
    Ja maandag mogen we weer naar de verloskundige :) gaan we het hartje luisteren.
    Nou meid doe het rustig aan.

19. Rose1982

@ G89 hee meis wat vervelend dat hij nu mee gaat naar de kermis. Maar je moet maar zo denken jullie hebben straks een lekkere dikke portomonee en zodra er iemand anders komt is ie weer helemaal voor jou. Ik zie dat je in je vruchtbare periode zit ;) veel plezier de aankomende dagen hihi. Nou meid duim voor je.

20. Rose1982

@ Ireen hoe is het met jou?

@ Lien wat gaat het hard zeg! Hoe is het nu met je rug?

Deel Deze Pagina