De gezellige club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door G89, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @G89 Als Roland weet dat het de ... dagen zijn kan hij ook niet, omdat hij dan als het niet raak is voelt als falen. Dus ik zeg het hem ook nooit, maar als het toevallig zo is en hij net niet wilt merkt hij het wel aan mij hahaha ben dan beetje schaggie . :x

Met dat verleiden van je gaat het vast wel lukken ;)

Trouwens leuke foto's op hyves en jullie hond is ook een schatje zeg!
    Jij staat er ook leuk op (alle) foto's en ik vind dat je helemaal nergens onzeker over hoeft te zijn hoor zo'n mooie meid laat je vriend echt niet lopen. [-X ;)

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Jaaaa op naar de 3e keer.

Heerlijk maandag dat je het hartje weer kan gaan luisteren.
    Nu voel je de baby wel steed maar als je zoiets hoort of een echo ziet lijkt mij dat jeje dan nog dichterbij de kleine voelt. De kleine groot daarbinnen in je en dichterbij kan eigenlijk niet maar gewoon toch het idee :)

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dat verleiden dat gaat vanavond wel gebeuren, althans dat hoop ik! Vaak kijken we 's avonds nog even tv in bed, maar halverwege val ik in slaap!
    Dankje wel voor je lieve compliment zeg!
    Heb jou hyves ook even snel bekeken, maar volgens mij ben jij ook lekker gek ;) als ik jou carnaval foto's mag geloven haha! :)

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Enne is het gisteren nog gelukt ;)
    Je zou me eens af en toe moeten zien met gek doen en mijn man is eigenlijk precies het zelfde :D

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ja, het is gelukt! Heb m'n charmes in de strijd gegooit, maar gelukkig had hij zelf ook zin!
    Vanavond nog maar een keer, aangezien hij zondag al weg gaat.
    Hier is 't precies t zelfde hoor, betreft gek doen! M'n vriend is wat erger als ik, maar ik heb zo nu en dan ook m'n dagen :D

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hahaha dus vanaaf weer op de verleidingstour ;)
    Gelukkig begin ik ook weer wat zin te krijgen hihi. De eerste weken pff moest er niet aan denken zeg.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hmm, ik hoop maar dattie wil!
    Oh, ik heb a.s. woensdag een ( nieuwe ) sollicitatie gesprek!
    Die baan die ik aangeboden kreeg voor 25 uur, bleek achteraf een min max contract te zijn!
    10 uur min en 25 uur max!
    Hmm, daar was ik niet zo over te spreken!
    Nu heb ik woensdag gesprek bij Rentray ( justitiele jeugdzorg ) voor min 28 uur en max 36 uur!
    Dus dames! Héél hard duimen voor mij a.s. woensdag om 11.15!!

8. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Rose Geen zin... komt dat door de zwangerschap? Oh jee haha.
    @G89 Goed zo hopelijk is het goed raak yesss. Ik zal woe zeker voor je duimen!!!

@ Iedereen nog plannen voor het weekend?
    Gisteren bezoek gehad van mijn beste vriendin. Vandaag rustig aan en de boodschappen doen. Morgen naar een vriend van ons in Grave.

9. Rose1982

@ G89 Zal voor je duimen woensdag!
    @ Dior ja kwam echt door de zwangerschap haha. Gelukkig nu geen last meer van. ;)

Dit weekend gaan we niet heel veel doen, Vandaag wel de babykamer ophalen en met de hond naar het bos verder weten we nog niet. Fijn weekend :)

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Hebben jullie al de babykamer kunnen ophalen wat leuk. Een vriendin van mij heeft er 3 mnd op kunnen wachten.Hey ik wilde trouwens in je album kijken naar jullie hond maar zie hem niet, en nu ben ik natuurlijk nieuwschierig he :D

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Oh, leuk Rose! De babykamer... zet je wel foto's in je album? Waar kopen jullie 'm?

Verder nog bij bijzonders gedaan dames vandaag? Of voor morgen nog plannen?

Ik heb vandaag samen met vriendlief & de hond aan de water kant gezeten en daarna even boodschappen gedaan!
    Nog even door de stad gelopen en even m'n ring door laten knippen, omdat m'n middel en ring vinger onder de eczeem zit en ik nu een worsten-vinger heb grrh#@#% :evil: !!!
    Nu even lekker hangen voor de tv en zometeen de 2e draai was nog even ophangen.
    Vandaag brief binnen gekregen van Rentray ( jeugdzorg ) spannend hoor! Ben nog nooit zo nerveus geweest. Echt, 2 1/2 A4 vol met een lijst van verwachtingen van de groepsleidster.
    Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten, aangezien mijn opleiding gericht is op kinderopvang, maar eigenlijk ligt m'n hart bij kinderen met gedragsproblematiek! Ik heb dus wel enige kennis, aangezien ik vaak de kinderen opzoek in de kinderopvang die "iets" hebben.
    Maar ik heb totaal geen puf, om hierna nog een opleiding te volgen, tenzei het intern is, dan ben ik nog bereid om het te doen op de BBL manier, anders pech!

Ik denk trouwens dat m'n eisprong later komt, want had nu pas rekbaar slijm!
    Balen, want m'n vriend gaat morgen al weg :cry:, dus vanavond nog maar even....... wie weet is 't voldoende!
    Billen omhoog, kussen er onder en gaan met die banaan!
    Ronde acht word onze ronde!

Liefs G

12. Rose1982

Hahah succes vanavond maar weer G89.
    Wij hebben het kamertje bij leenbakker gehaald. We zijn echt overal wezen kijken en konden echt niks vinden wat wij wilde. Nu stond deze een maand geleden in de folder. :)
    We gaan hem pas in juni opbouwen dus foto's duren nog even.
    We hebben vandaag niet echt veel gedaan. Van het mooie weer genoten .
    Straks lekker op de bank tv kijken. Fijne avond nog

13. lien123

lien123 Niet meer actief

Pff net heel bericht getypt..alles weer kwijt...even de korte versie. Rug gaat beter met ups and downs ben bang dat t toch beetje bekkeninstabiliteit is..maar ja lekker rustig aan. Verser is alles met baby goed ben bij vk geweest.
    Dior: wat rot voor je, hoe voel je je nu?
    Rose: al een babykamer? Wat goed! Die heb ik nog niet eens ha ha maar ja wij moeten eerst verhuizen..

Tot snel ! l

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hmm, Lien dat klinkt niet fijn! Doe maar rustig aan!

Hier gaat alles z'n gangetje! Mn vriend wordt zo opgehaald en zie er echt tegen op! Heb dus al een paar traantjes gelaten! Gelukkig heb ik m'n 2 weken goed vol geplant, voordat ik 'm weer zie, dus dat scheeld.
    Aanstaand weekend ga ik paar dagen naar m'n vader in 't hoge noorden, dus dat scheeld ook alweer.
    Woensdag m'n sollicitatie, dus daar kijk ik maar naar uit!
    En natuurlijk hopen dat ik 1 mei positief test! :) en dat ik m'n vriend dan ook 't goeie nieuws mag vertellen!

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Hoe is het met je vinger nu?
    Ik vind ook dat ronde 8 jullie ronde moet zijn :)
    Overmorgen is het zo ver he duim duim.

@Lien Nou ik hoop echt dat je gauw weer zo kwik als een hoentje rond kan lopen.

@Rose Hoe was het vandaag? :)

Verder wil ik even kwijt dat het goed met me gaat :)
    Woensdag moet ik even om 15:10 op controle bij de gyn even alles nakijken, ivm de bloeding. De vorige keer had ik nl direct de dag na het bloeden een negatieve test. Nu niet vandaag moest ik nog eens testen en als deze nog steeds positief is kunnen dat 2 dingen betekenen. 1 Of ik ben nog zwanger 2 Mijn baarmoeder moet leeg gemaakt worden omdat er nog iets is achter gebleven. Ik heb vandaag de test van het kruitvat gedaan kwam als beste uit de test die van 7 euro nog iets.Dus omdat hij nog steeds positief is moet ik woe even naar de gyn.Heel spannend dus.

16. Rose1982

@ Dior ja hier was het weer super, we hebben het hartje gehoord en kregen nog een echo :)
    is zo mooi om te zien elke keer is het weer heel anders.
    Hee maar meis ik blijf voor je duimen. Is wel een goed teken nu nog een positieve test. Meestal na een miskraam zakt je hgc af.:) Ben benieuwd.

@ G89 Blijf ook nog voor jou duimen meis ;)

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Vinger word beter, maar door de warmte gaat 't onwijs jeuken!
    Morgen m'n sollicitatie, vind 't erg spannend! Dus morgen om 11 uur in de auto stappen en er heen rijden. Heb geen zin om met de fiets te gaan, daar ben ik te lui voor :oops: !

Wat goed nieuws zeg, ik duim ook voor jou op 't beste morgen! Het is je gegunt!
    Wat Rose ook al zegt, meestal zak het HCG vrijwel meteen af!
    Succes en laat 't ons weten!

Liefs!

18. Rose1982

Dior ik ga voor je duimen meid!! Heel veel succes morgen :)

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dior en hoe is 't gegaan? Hopelijk kom je hier straks met goed nieuws!

Vanmorgen m'n sollicitatie gehad en zat echt met ontzettende zenuwen daar te wachten! Zweetvlekken van mn oksels tot m'n elleboog haha!
    Om de min naar de wc ;)
    Toen zat ik daar...... twee mannen! 1 beetje nors, andere vriendelijke rustige man!
    Kreeg een paar normale vragen!
    Waarom ik hier wilde werken en wat voor'n kennis ik dan heb etc etc.
    Toen kwamen de vragen: Aangezien jij nog relatief jong bent, hoe zou je deze situatie oplossen!
    Bijv. 17 jarige jongen luisterd goed naar je, doet wat er gedaan moet worden, maar dan lijkt het of krijg je 't gevoel, dat hij verliefd op je is! Wat doe je?!
    Ik: Eerst met leidinggevende van Rentray praten en vragen wat ik het beste zou kunnen doen! Advies inwinnen bij de leidinggevende! Vervolgs met de betreffende jongen om tafel en een gesprek aan gaan met wat hij jou voor een gevoel geeft en of dat klopt!
    Zoja, door gaat met het gesprek en zeggen, dat het niet mogelijk is!
    Nou, dat vonden ze een goed antwoord. Verder wat ik zou doen met een container vol met pingpong ballen! Ik moest creatief denken/zijn!
    Ik gezegd: Ik zou de groep in 2e delen en allemaal elementen in de container gooien en er een wedstrijd van maken, met andere bijpassende activiteiten!
    Toen nog een paar simpele vragen.

Hoor eindvolgende week hoe of wat! Ik word gebeld of ik word uitgenodigd voor 2e gesprek + meeloop dag of ik word afgewezen! Ik ben natuurlijk 20 en de leeftijd daar ligt tussen 10 en 18, dus ligt wel dicht bij elkaar! Maar ze hebben niets gezegd over mijn spw3 opleiding, daar doen ze blijkbaar niet zo moeilijk over!

20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @G89 Ik hoop dat je volgende week krijg te horen dat je bent aangenomen. Maar zo te lezen is het gesprek wel goed gegaan dus ik heb goede hoop.
    Dat jeuken aan je vinger is de genezing :)

@Iedereen
    Uitslag onderzoek inwendige echo gyn vandaag
    Er was id een vruchtzakje te zien in mijn baarmoeder.
    Alleen omdat het nog zo pril is en klein 5 wk en 4 dg kon hij niet zien of er een vruchtje
    in zat of dat tie leeg was. Wel vond hij het vreemd dat de vorige keer zo anders was dan nu, dus vind hij dit wel een goed teken.15 mei moet ik weer voor een echo en dan kan hij zien of ik id nog zwanger ben of het vruchtzakje leeg is. Ik hoop niet het laatste als dit wel zo is wordt het als nog verwijderd.Dus nog even 3 weken wachten. Als er voor die tijd nog bloedingen zijn moet ik direct contact opnemen.En ondertussen me gedragen of ik zwanger ben voldoende bewegen gezond eten en geen alcohol. Mijn banner weg halen of zo even laten??? Ik hoop dat het heeel snel 15 mei is en ik eindelijk zekerheid heb wel of niet zwanger.

Deel Deze Pagina