Dior! Wat positief nieuws! Ik weet zeker, dat je zwanger bent! Neem aan als 't vruchtzakje leeg is, dat je lichaam dan toch geen HCG aanmaakt? Of heb ik het nu helemaal mis?! Aan de andere kant, mocht je wel zwanger zijn en over drie weken pas weer een afspraak hebben ben je tegen die tijd ook al bijna 9 weken, dus zit je al dicht tegen de 12 weken aan! Dat lijkt me een fijn gevoel! Hou me verder op de hoogte! Liefs G
@ G89 fijn dat het gesprek zo goed ging. Wat een vragen krijg je zeg hihih. Nou zal voor je duimen dat je aangenomen word @ Dior Wat een leuk nieuws joehoe! Gewoon proberen lekker te gaan genieten van je zwangerschap. Ik zou over een week nog eens testen als HCG dan nog gestegen is dan is het toch zeker duidelijk. Maar eigenlijk hoef je helemaal niet te testen je bent gewoon zwanger
Heyyy Vandaag nog eens een test gedaan (net) Zo'n staafjes teststrips die hebben meestal wat meer HCG nodig. En het lijkt wel of er id nog steeds meer HCG wordt aangemaakt. En normaal zakt de HCG juist als het mis is. Zie maar de foto met 2 testen bovenste test van zondag 19 april 2009 en onderste test van donderdag 23 april 2009. Of ben ik mezelf nu gek aan het maken.....
Je hebt gelijk Dior! Word steeds duidelijker! Je bent gewoon zwanger! Rentray belde me net op, ben helaas niet uitgenodigd voor 2e gesprek, dus ook niet aangenomen! Ergens had ik 't wel verwacht, heb natuurlijk ook geen ervaring daarin! Balen, maar ach! Zit nu lekker buiten in 't zonnetje met de laptop! Ga maar weer vacatures afzoeken en mocht ik niet voor 1 juli iets kunnen vinden, dan ga ik lekker met mn mannetje ook de kermis op tot oktober en dan zien we dan wel verder! Dan ga ik daar de "makkelijke" klusjes doen, zodat ik ook inkomen heb! Liefs x
@G89 Ohh wat jammer lijkt me dat je toch goede antwoorden hebt gegeven. Ach ja volgende baan is voor jou De kermis op is ook wel een idee he. Ben je toch lekker saampjes met je partner @Rose &Lien hoe is tie met jullie buikje
Hee meiden! He jammer G89. Succes met verder zoeken. He Dior Ja hier gaat het wel goed. Buik begint aardig te groeien. Hoe is het met jou? Wanneer ga je je banner aanpassen? Lien hoe is het met jou en je rug?
Mijn banner aanpassen ja, ik wilde wachten tot 15 mei na die echo als ik echt zekerheid heb, maar ja dez klopt nu ook voor geen meter missvhien moet ik gewoon even zonder banner verder tot na 15 mei... wat vinden jullie allemaal?
Ik zou idd even je banner weghalen! Zodra je dan 15 mei eindelijk "echt" bevestiging hebt, dan zet je dan een mooie zwangerschapsbanner neer! Ik begin me nu wel een beetje buiten gesloten te voelen hoor! Dior " zwanger " ? Rose zwanger Lien zwanger.... Gea........ ??? Wat betreft de volgende baan, dat hoop ik! Heb sowieso nog iets achter de hand, maar dat is dat min max contract! Verder zoek ik gewoon even door en hopen dat ik wat beters kan vinden! En zou het ook helemáál niet erg vinden, om samen met m'n vriend te zijn Dames, fijne avond nog en fijn weekend mocht ik 't weekend niet online komen!
Ja zo dacht ik het ook, en ik hoop met heel mijn hart dat ik dan id een mooie banner kan neerzetten. Maar moet nog even realistisch blijven he. G89 je hoeft je helemaal niet buiten gesloten te voelen je hoort er toch gewoon bij wel of niet zwanger!!! Maar ik hoop wel dat je gauw zwanger zult zijn. Het is vervelend om steeds maar te blijven wachten en elke maand en dan weer teleurgesteld te worden.Ik hoop echt dat je deze ronde [-o< geen teleurstelling zult hebben [-o<
Goedemorgen, Het is alweer maandag het regent, en we mogen zo weer naar het werk. Ik kijk nu al uit naar de donderdag vanaf die dag heb ik weekend. Ach ik troos mij met de gedachten dat jullie ook vandaag mogen werken Fijne dag allemaal
He Ladies! Hoe gaat het hier, jeetje weer allemaal nieuwe ontwikkelingen! Dior, wat ontzettend spannend voor je, ik hoop zo dat het raak is, zou echt geweldig zijn, hoe voel je je? Met mij gaat het met ups and downs. Rug gaat niet over, ene dag gaat beter dan de andere, maar ga inmiddels al waggelend en wel door het leven. Ik werk natuurlijk nog veel te veel, en ga over 4 weken stoppen met werken, ik hoop dat ik het vol hou. Is wel eerder (met 30 weken ipv 34 weken). Maak me er wel een beetje zorgen om. Ook omdat we a.s. vrijdag de sleutel krijgen van ons nieuwe huis en ik niets mag doen. Ik mag niets tillen en ook niet schilderen, en dat zijn zo'n beetje de dingen die je doet met een verhuizing...pfff. Maar ik moet dus om veel hulp vragen, en daar ben ik niet zo goed in haha! Verder gaat met de baby alles goed, hij trappelt lekker en vrijdag hebben we onze pretecho! Verheug ik me erg op. Veel liefs!
Hoi Lien Ja je bent ook al een paar dagen niet hier geweest he Ik heb vandaag na het tillen van een doos weer een bloeding gehad van helder rood bloed Gebeld met de gyn en die wilt me morgen perse zien of het nu nog bloed of niet. Het was een inlegkruisje vol, en ik voelde het ploppen toen ik de zware doos optilde, en daarna warm toen wist ik oh jee nee niet weer. Nu is het nog een heel klein beetje aan het druppelen maar het bloed is niet meer helder rood hopelijk wordt het dat ook niet meer of nog beter stopt het bloeden. Dus morgen middag is alweer spannend voor mij of alles nog goed is. Vandaag ben ik 6 wk en 2 dg zwanger, als de telling klopt dus misschien kan hij me dan ook meer vertellen. Ik ben wel echt op van de zenuwen. Een verhuizing brengt altijd veel werk mee maar goed je mag niks dus DOE OOK NIKS [-X Met je rug is ook wel erg vervelend dat dat niet weg gaat of minder wordt, maar ik denk het niet als ik eerlijk ben anders had je al verbetering gevoeld. Misschien moet je de zieke kaart even nemen 2 weken rust en dan nog 2 weken werken en dan op zwangerschapsverlof. Van je gezondheid heb je er maar 1! Zo'n pret echo lijkt me ook heel leuk laat je iets weten dan na vrijdag?
Update Net naar de wc geweest en geen bloed meer maar op het wc papier Een donker bruin bijna zwart sliertje 2 cm lang ongeveer 2 mm dik zoiets. Ik probeerde het uit elkaar te halen omdat ik zoiets nog nooit ben verloren heb gezien kwam er 1 druppel helder rood bloed uit maar kreeg het niet uit elkaar het was heel elastisch.... mijn misselijkheid is ook over of het is toeval of dit was het vruchtzakje? Ik maak mezelf de kop echt gek maar goed zal moeten wachten tot morgen. Sorry voor alle onsmakkelijke details!
He Dior Jeetje wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je erg schrikt. Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt van je gyn... Hou ons op de hoogte! Heel veel sterkte.
Dankjewel Lien, ik ben me nu aan het voorbereiden om te gaan moet met de bus mijn man kon geen verlof krijgen omdat hij net weer bij een nieuwe baas werkt. Dat is het nadeel van detachering. Ik laat jullie zeker iets weten ik hoop echt dat ik goed nieuws mag vertellen straks.
Jeetje, kom ik een paar dagen niet en er gebeurd weer van alles! Dior, hoop dat alles goed gaat en is! Ik denk aan je! En dat was ook maar een geintje hoor die opmerking van mij Maar het is wel raar, iedereen zwanger behalve ik! Maar goed, mijn tijd komt nog wel denk ik dan! Hier verder niet echt veel bijzonders! Heb véél minder last van m'n borsten, dan normaal! Hier en daar een krampje, maar dat is niets nieuws! Verder echt een overvloed van witte en dikke afscheiding! ( sorry voor details ) Goed, of dat nou allemaal wat zegt! Het zal wel niet! We zien het wel! Dacht dat ik vrijdag ongesteld moest worden, dus dan merken we het wel! Vrijdag ga ik naar m'n vriend, dus kan na 2 weken eindelijk weer tegen 'm aankruipen! Liefs G
Bij de gyn geweest, en het vruchtje is nog aanwezig maar in 6 dg tijd is het niet gegroeid. De gyn had in 6 dg tijd wel verwacht dat het gegroeid zou zijn, en omdat ik nu voor de 2e keer bloed ben verloren gaat hij ervan uit dat er alsnog een spontane mk gaat optreden. Hij wilde geen curretage doen omdat er nog een hele kleine maar echt minimale kans is dat het alsnog goed komt. De 15e mei moet ik gewoon nog op controle komen, om te kijken of de baarmoeder dan leeg is na de mk of als dit niet is gebeurd, wat hij niet verwacht te kijken of het vruchtje toch bij gegroeid is, zo niet dan krijg ik medicijnen voor een abortus op te wekken. Maar hij drukte nogmaals op mijn hart omdat het de eerste keer ook al fout is gegaan en nu al 2x een bloeding is geweest en hij geen groei ziet dat ik echt me moet voorbereiden op een miskraam.
@G89 veel witte dikke afscheiding had mijn vriendin ook en ze was zwanger hoor. Dus wie weet zijn de rollen straks omgedraaid. Ik hoop echt dat het een voorbode is van je zwanger zijn!
Jeetje Dior! Het zit je ook niet mee hé! Potverdorie, zelf ik zit 't verhaal drie keer over te lezen! Ik hoop voor je dat jij bij die minimale kans hoort & dat het alsnog goed uitpakt, dat gun ik je echt! Al neemt dat je zorgen en nare gevoel niet weg natuurlijk! Dikke knuffel!!