Hier net bruine afscheiding of hoe je 't ook wilt noemen gespot in m'n boxer! Vervolgens zat er verder niets meer op 't wc-papiertje! Ik ga zo even wat eten maken! Was zo moe, dat ik net 2,5 uur lekker geslapen heb, dus ben er nu wel weer! Liefs
Ik hoop echt als het mis moet gaan dat dat dan maar snel mag gebeuren want zo in twijfel leven tussen hoop en wanhoop is ook helemaal niks. Over je bruinverlies heb ik normaal ook voor mijn ongi maar, nu met de laatste zwangerschap ook zelf nog langer van te voren als normaal. En dan dat witte verlies er is nog hoop hoor, ik ga voor je duimen dat je een positieve test mag hebben in je handen deze maand [-o<
Ik snap je Dior! Je wilt na velen testen, bezoekjes, onderzoeken ook wel eens meer duidelijkheid! Ik hoop dat ze je die twijfel 15 mei ontnemen! Ik heb namelijk nooit bruinverlies voor mijn ongi. In al die maanden dat ik gestopt ben nog nooit gehad! Wel erna, maar niet ervoor! Toen ik aan de pil was nog wel, maar dat waren doorbraakbloedingen, als ik de pil weer een doorslikte! We zien 't vrijdag wel en dan wachten we nog een paar dagen! Als ik langer dan vier dagen overtijd ben, dan zou er een belletje bij me moeten gaan rinkelen! Ben nooit langer dan 2 dagen overtijd geweest, dus afwachten! Ik denk aan je Dior! Ik hoop natuurlijk op het beste! Kruip lekker tegen je mannetje aan en geniet toch een beetje van alles wat je lief is! Liefs
Hee meiden, Net geslachtsbepaling gehad en we krijgen een meisje Moest wel even wennen aan het idee omdat we allebei wel het gevoel hadden dat het een jongen werd. Maar natuurlijk zijn we super blij
Eeven snel nog een reactie het kan zijn dat jullie me even wat minder vaak zien hier, moet even alles laten bezinken!
Rosé, wat leuk dat je een meid krijgt héérlijk! Lekker freubelen, strikjes, pruttels e.d.! Heel begrijpelijk Dior! Neem de tijd die je nodig hebt! Ik heb besloten om hier ook wat minder aanwezig te zijn! Ik wil het zwanger worden stapje voor stapje wat meer los gaan laten! Ik hou me teveel bezig met cyclus, eisprong en alle andere dingen er omheen! Héél logisch natuurlijk, maar ik maak m'n eigen koppie gek! Vandaag weer ongi geworden, terwijl ik zo'n goed gevoel had! Hier dus op naar ronde 9 en ronde 12 komt nu langzaam aan toch in zicht! Helaas niet helemaal wat ik zelf in gedachten had, toen de pil de deur uitging! En ondanks dat we nog "maar" in ronde 9 zitten, zakt de moed me toch een beetje in de schoenen, mede ook omdat m'n vriend nu de kermis op is en dat we dus nu niet kunnen klussen wanneer het eigenlijk moet! En daarbij zijn zaadkwaliteit is natuurlijk niet optimaal en heb daar maanden lekker nuchter overgedaan, maar denk dat het nu ook tijd word, om me toch eens meer daar op te focussen en in te verdiepen! Elke keer stellen we toch weer dat ene bezoekje uit naar de huisarts, maar denk dat het er binnen enkele maanden toch van zal komen! Dat begin nu toch een beetje angstig te worden... wat als, wat als hij straks helemaal onvruchtbaar is? Wat gaan we dan doen? Door gaan met de natuurlijke manier en toch maand naar maand weer een teleurstelling tegemoed gaan of gaan we stapje voor stapje accepteren, dat kinderen er bij ons schijnbaar niet in zit! Pff, wat een gepieker! Over drie maand hoop ik dat we meer weten of eerlijk gezegd ik hoop dat we binnen drie maand een kleintje mogen verwelkomen in ons leven! Liefs G
Nou kom ik wat minder en zo te lezen is er niet veel gebeurd wat is het stil zeg. @G89 Hopelijk kunt jij jezelf nu ook wat meer rust geven. @Rose Al gewend aan dat het een meisje wordt? @Iedereen Geen bloedingen of bruinverlies meer gehad, en nog steeds last van zwangerschapskwaaltjes dus ik geef de moed niet ook ook al is de percentage maar heel erg klein waarbij het wel goed komt misschien ben ik wel een deel van die kleine percentage. Kan me anders niet voorstellen dat je zoveel blijft voelen!
He Dior, Oh wat zou dat geweldig zijn als je nog steeds zwanger zou zijn! Wat voor kwaaltjes heb je? Ga je nog testen? Met mij gaat het veel beter, heb andere oefeningen via het boek van de fysio erbij en tips over hoe je moet zitten, staan etc. Ik heb eigenlijk sinds een klein weekje geen pijn meer, echt ongelooflijk. Nu maar hopen dat het zo blijft, dan kan ik meer genieten van de zwangerschap. Ik zag het vorige week echt even niet meer zitten, want ik zit ook nog midden in mijn verhuizing en moet nog veel te veel werken, maar er is gelukkig weer hoop. Heb vrijdag pretecho gehad en was helemaal geweldig. Mijn vriend en ouders waren mee, hebben ook 3d foto's en een dvd mee gekregen, echt heel leuk. Als ik tijd heb zet ik er wel een paar in mijn album. Babietje zag er heel goed uit, prachtig om te zien, helemaal mooie handjes en mooi hoofdje met neusje en mondje. Ongelooflijk om te beseffen dat er over 3 maanden een kindje is! Heel veel sterkte Dior en G89, ook voor jou.
@Lien Mijn kwaaltjes misselijk, gevoel van strekken in de buik af en toe, blauwe aders op de borsten en ze zijn ook wat voller, heb al genoeg dubbel D en nu zitten deze bh's zelfs wel erg vol maar goed, Honger heel vaak honger soms heb ik net gegeten en dan 1 uur later knort mijn maag alweer, Af en toe pijn aan de borsten, en sinds deze week ook last van af en toe een heel klein beetje dizzy gevoel en wat last van doorzichtige witvloed. Een test heb ik deze week nog gedaan afgelopen donderdag kon het niet laten ahum een digitale ook nog kijk maar in mijn album er staat zwanger, dus hcg is ook niet gezakt. Misschien ben ik wel te positief maar laat me maar Wat goed dat je geen week geen pijn hebt gehad. Hadden ze je niet eerder die andere oefeningen kunnen geven. Nu je geen pijn heb niet stiekem helpen met het verhuizen he!!! Zorg jij maar dat de klussers koffie en broodjes hebben en een schone vaat. Hopelijk kunnen jullie gauw de nieuwe woning in en ervan gaan genieten. Nog maar 3 maandjes whow wat gaat dat toch snel, misschien komt hij wel op 26 juli dan ben ik jarig zou mooi zijn hehehe.
Hee meiden! Jeetje wat gaat dat snel lien, over 3 maanden heb je je kleine wondertje al in je armen. @ Dior, fijn dat je nog de kwaaltjes hebt en de test is nog positief! * gaat helemaal goed komen* Dior wij zijn echt super blij dat het een meid word @ G89 hoe is het met jou meis?
@Dior: oh dat klinkt allemaal zo zwanger!! Het klopt ook allemaal net zoals ik het had. Ik had af en toe ook krampjes in buik, pijnlijke borsten (begon vanaf week of 6) en daarna werd ik ook misselijk. Ik hoop het zo voor je, zou echt geweldig zijn! @Rose: jij gaat ook al snel zeg, 17 weken alweer, heb je al een beetje een buikje? Met mij gaat alles heel goed, deze week krijg ik de sleutel!
Hallo Lieve meiden, Ik wil jullie bedanken voor het duimen!!! Het heeft geholpen, vandaag op controle geweest omdat ik het niet langer vol hield tot 15 mei en dins 3 druppels bloed weer had zo weinig tegenover de vorige keren maar toch was ik ongerust. Het vruchtje was gegroeid en het hartje klopte. Volgende week moet ik wel alsnog op controle omdat het ernaar uitzie dat het er eigenlijk 2 waren. Dit was vorige keer niet te zien! De tweede was ook nog steeds 4mm dus gaan ze kijken of het kan blijven zitten of weg moet of dat het misschien iets anders was als een vruchtzakje gesprongen adertje of zo? Het goed vruchtje had zich daarachter verstopt en nu liet hij/zij zich zien gegroeid en met een kloppend hart tranen in mijn ogen van geluk. Het kan wel zo zijn dat ik iets minder ver ben dan 7 wk en 4 dg ivm verandering van de cyclus na de mk vorige keer. Volgende week weet ik dus precies hoe lang ik zwanger ben en dan maak ik een mooie banner =P~
Dankjewel Rose Ik ben zo opgelucht en blij, begon echt te huilen daar bij de gyn. Met mij gaat het verder goed 8) vindt het geen probleem de zwangerschaps kwaaltjes voel ik het ook goed het zwanger zijn . Dacht ook dat kan toch niet zo aanhouden en de tesetn zo duidelijk, maar toch knaagde er een beetje angst en twijfel. Het is HEERLIJK!!!
Was vanavond op een barbeque van het werk. Nu lekker nog even thuis relaxen en in het weekend moet ik vooral de strijk doen. En zondag even naar het graf van mijn moeder gaan. Jullie nog plannen voor het weekend? Hoe is het met jullie allemaal???
Goedemorgen, Ik ben continue bij die kleine in gedachten en af en toe praat ik tegen hem haar Lien & Rose hebben jullie nog tips of iets wat ik moet weten regelen of wat dan ook?
Dior, van harte! Wat een goed nieuws! Hier nog geen veranderingen! Deze maand kunnen we nog benutten, dus we gaan er voor! Hij kwam er nu zelf mee, dat hij persee wilde klussen op de vruchtbare dagen! Kortom, mij hoor je niet klagen. Verder gaat hij toch stoppen met de kermis en gaat hij alleen opbouwen en afbreken en daarnaast gaat hij aan de gang bij een schilderbedrijf. Ik heb nogmaals aangegeven, dat het voor mij niet haalbaar is om op deze manier een relatie voort te zetten, misschien ben ik een zeur, maar ik kan het niet! Dus de keuze voor hem, was dan ook niet al te moeilijk. Gisteren even een nieuwe computer gekocht, want mijn laptop kreeg toch steeds meer kuren. Lien en Rose, hoe gaat het nu met jullie? Veel kwaaltjes of zitten jullie lekker op een roze wolk? Dames, geniet nog even van het weekend! Liefs
Dankjewel G89! Goed dat jullie nu helemaal eruit zijn met het kermis gedoe! Ik hoop dat jij ook gauw het goed nieuws kunt brengen dat je zwanger bent! @Rose staat de babykamer nu op, en heb je foto's gemaakt? Nog steeds geen bijkomende kwaaltjes gekregen? @Lien helpen de oefeningen je nog zo goed, en gaat het nog steeds beter met je rug? Hoe zou het met Iereen1982 zijn zou ze al zwanger zijn, waar is ze? En Eefje ik mis haar, ik hoop dat we gauw weer iets van haar mogen horen. Dat het allemaal weer beter met haar gaat en ze zwanger is