De goedkoopste brandbare dvd's

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Waar kan ik de goedkoopste dvd's om zelf films op te branden vinden? Bigdennis is goedkoop (25 voor 7,99 plus 5,95 verzenden) maar is bijvoorbeeld kruidvat niet veel goedkoper?

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Zwarte markt in beverwijk? ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Bij big Dennis kan je ze ook per 100 kopen dat doen wij ook. Dat is 25 euro. Bij de kruidvat zijn ze niet goedkoper. Ik ben ze nog niet goedkoper tegengekomen. Maar als iemand wat goedkoper weet, dan lees ik dat graag haha!
    Ik maak back pus van foto's en filmpjes van de meiden, koop ze dus graag per 100.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook altijd via Big Dennis ;)

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier altijd via big Dennis en dan een hele rol van 100
    Anders zijn de verzendkosten vrijwel even duur als de dvd's en schiet niet op

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

of een harde schijf kopen van een paar tb, ben je ook van die dvdtjes af

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Wij bestellen altijd bij Iwonatec.de. Zit in Duitsland, maar is gewoon Nederlands. Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen mee!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oké dank jullie wel!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

We hadden eerst idd een harde schijf er alleen voor,tot die kapotging. Wij opsturen en opeens was de schijf kwijt bij ze. Alles weg. Zeggen ze ook nog doodleuk, ja waarom hebben jullie dan geen back up? Uhm dit was de back up. Nooit geen Packerd hell voor ons meer.
    We hebben nu een ander merk. Maar ook al veel op dvd staan al moet ik weer eens hard aan het werk om alles op dvd te zetten:)

Maar goed veel mensen hebben goede ervaringen,wij zijn er nu voorzichtiger mee.

Deel Deze Pagina