Ik ben nog iets wat versufd vanmorgen, dag na pakjesavond, gaat de bel! Trek ik gauw m'n badjas over m'n blije pyjama aan, een enixis mannetje; "Goedemorgen ik kom uw gasmeter vervangen. Het gas moet er een half uurtje af, dus even geen verwarming ed. En er moet even plek gemaakt worden in de meterkast." Uhm goedemorgen Ik heb helemaal geen aankondiging gehad per brief of mail, dan had ik daar rekening mee kunnen houden! "Ow (lijkt nog verbaasd te zijn ook! ), nou dan geef ik u een brief om zelf even een afspraak te maken." Bedank de man en doe de deur dicht. HOEZO ongemakkelijk?!?! Kan er dan echt geen briefje verstuurd worden van tevoren; Op donderdag 6 december komen wij tussen 9 en 11 aan de deur om mogelijk uw gasmeter te vervangen? Of ligt dit aan mij?
nou inderdaad zeg. maar misschien is de brief wel verzonden maar is ie kwijt. dat gebeurt namelijk regelmatig de laatste tijd dat iets ''kwijt'' raakt bij de post maar hier ook vaak zulke dingen doe gewoon nooit meer de deur open als ik nog niet aangekleed ben man en ouders hebben allebei de sleutel altijd bij en de rest komt maar een keer terug als ik toonbaar ben haha
Hier zijn ze ook geweest maar wij hadden ruim van te voren een brief, dus misschien is die gewoon in de post kwijt geraakt? Hier kwamen ze tussen 8 en 12.00 stond erin.
Hier gewoon netjes een brief gehad toen ze de meter kwamen vervangen. Misschien is er iets misgegaan met de post ofzo. Gelukkig kun je nu gewoon zelf een afspraak maken met hun
Aha, goed om te lezen dat het waarschijnlijk ergens is mis gegaan dan, en dat het niet aan het beleid van enexis ligt.. vind dat vreselijk, sta je daar met je wilde haren, je grafkop in je pyjama.... ook hallo!
Anders even bellen om te vragen hoe het zit? Kan idd heel goed dat je wel een brief had moeten hebben maar dat hij niet aangekomen is. Je staat dan idd wel raar te kijken.
hier stond ook net iemand van enexis aan de deur. om de standen op te nemen terwijl we een kaart hadden gekregen om de standen in te vullen. Ik vond het ook vreemd zonder afspraak maar heb hem maar binnengelaten. was verbaasd, had gelukkig kleren aan Ik loop nog op krukken ivm operatie dus ik dacht als het niet betrouwbaar is sla ik hem gewoon met de krukken om de oren. voelt toch niet prettig als het onverwacht is. Vind het ook vreemd want als ik niet geopereerd was zou ik nu gewoon aan het werk zijn en stond hij voor een dichte deur.
Ja, vind het dan net zo netjes om zon man een bakje koffie aan te bieden, van tevoren te zorgen dat ie er bij kan in de meterkast, iets vlekkelozer dan dit.. Maar hij begreep het wel volgens mij..
Nou lekker is dat.. Lag je niet nog in bed ? Dan kom ik er echt niet uit.. Nu ben ik meestal wel op door de kleine..
zou kunnen..! Maar meestal laat ik enexis liggen voor mm man, die is van de stroom, gas en internet etc.. Had hem net aan de telefoon en hij wist ook nergens van, maar zei ook goed gedaan dan komt ie maar een keer terug als je er vanaf weet