Wilgo wil niet meer voor de kinderen zorgen Natasia moet uit Gouden Kooi door Wilma Nanninga Foto: Blauw, Ab AMSTERDAM - Natasia (32), de zwarte diva uit de Gouden Kooi, moet waarschijnlijk naar huis. Haar man, Wilgo wil niet meer alleen voor de kinderen, Yairo (6) en Cheyenne (9) zorgen. Natasia heeft een heftig gesprek met hem gevoerd en gaat nog een week nadenken. "Ik wil nog nieuwe borsten en een buikwandcorrectie. Ik heb mijn doelen niet bereikt." Wilgo heeft geëist dat zijn vrouw terug naar huis komt. "De gouden kooi geeft je alleen maar slechte publiciteit." Natasia hoopt dat hij zijn mening bijstelt. "We laten het nu alletwee zakken. Maar ik wil heel graag nog mijn rijbewijs halen. Met dat plus een diploma kan ik een betere mamma voor de kinderen zijn."
grappig zeg. die ab blauw die de foto gemaakt heeft is een vriend van onze familie. maar dat even terzijde. wat een egoistisch wijf is die natasia zeg. ik heb nog geen nieuwe tieten dus mijn kinderen hoeven nog niet op me te rekenen. die kinderen verdienen beter. echt onvoorstelbaar. ik volg DGK op de live streams en heb gezien hoe ze wilgo practisch smeekte of ze nog een paar maandjes mocht blijven. niet te kort hoe ze zichzelf boven dr relatie en zelfs boven dr kinderen zet. pfffff wordt er kotsmisselijk van........
Ik kijk er nooit naar maar ik heb wel gezien hoe ze het huis in gegaan is , huilende kids en hoop hysterie...dat mens spoort echt niet! Eerst nieuwe boobs en mn buik glad laten trekken en dan kom ik naar huis?....duh ! ..... Nou dan maar hangtiet'n en een blubberbuik maar mijn kinders gaan toch echt voor alles!
Voor die kinderen hoop ik dat ze gaat.... Het zal wel een stuk saaier zijn zonder haar in het programma.
is ze nu al naar huis? Ik heb het vrijdag gemist die natanael denkt trouwens echt dat ie de king is daar in dat huis!
Ik kijk het zelf nooit, maar dit heb ik gevonden op de site: Na veel twijfel en lange gesprekken heeft Natasia een besluit genomen: Ik blijf in ieder geval nog een weekje! Natasia loopt de Villa binnen en heeft groot nieuws. Haar vertrek wordt namelijk nog even uitgesteld. Ze vertelt haar mede-Miljonairs: Ja twijfel. Ik twijfel. Ik ben gewoon nog niet klaar. Mijn primaire zorg is natuurlijk de zorg voor Cheyenne en Yairo en ik kan het gewoon niet zonder Wilgo! Maar de Surinaamse wil zeker geen overhaaste beslissingen nemen: We laten allebei het gesprek even bezinken.
huub is de populairste bewoner. Ik vind dat zo grappig, want natanael is de minst populaire, en natasia en natanael snappen er niks van en balen er van ! Echt humor. Blijkbaar hebben ze geen idee hoe dom ze op tv overkomen
Ik volg het ook, had al verwacht dat Natasia er niet uit zou stappen, en wat een tranen zeg, ik heb haar niet zien huilen toen ze wegging bij haar kinderen!. wat grappig dat Huub het populairst is!.