Hallo Allemaal, Ik zit met een probleem; de afgelopen 2 weken is mijn dochter elke nacht minimaal 5 keer wakker (afgelopen nacht ben ik er zelfs elk uur uitgeweest voor haar!!) Op zich niet erg natuurlijk, je doet tenslotte alles voor je kindje, maar ik merk wel dat het me een beetje op begint te breken.... Waarom ze wakker wordt is voor ons een raadsel. We dachten eerst dat er een kies doorkwam maar dat duurt toch geen 2 weken....?? Het zou natuurlijk ook de warmte kunnen zijn, maar eigenlijk is dat pas iets van de afgelopen dagen. Als ik er weer uit moet voor haar is het over het algemeen even knuffelen, speentje weer en en haar knuffeltje bijhaar leggen. Ik probeer het ook wel zonder het knuffelen maar dat wordt ze alleen maar hysterisch.... Eerlijk gezegd, ik weet me hier geen raad meer mee dus als er iemand is met de gouden tip dan hoor ik het natuurlijk graag. In elk geval bedankt
begint ze gelijk met huilen? En hoelang wacht je voordat je naar haar toegaat? Je moet het gewoon anders even aankijken. Even 15 min haar eigen gang laten gaan en dan gaan kijken. En troosten alleen in bed. Hoe oud is ze eigenlijk?
Zou heel goed een sprong kunnen zijn. Deze kunnen wel 6 weken kunnen duren (bv. de 6 maanden sprong). In dat geval is het afwachten....gaat vanzelf over, maar kan dodelijk vermoeiend zijn.....