Zoals waarschijnlijk wel meer kindjes heeft ons meisje heeft echt last van de warmte vandaag..... Ze heeft totaal misschien twee uur geslapen, al 5 volle luiers gehad (normaal 1 pd) en is echt niet in haar hum. Ze zit constant te piepen en is gewoon niet lekker door de warmte. Ben al de hele dag met haar bezig, maar weet het nu niet meer zo goed.... Boven is het te warm dus ik heb haar beneden, waar het ook nog 27 graden is. Ze ligt in haar luier en ik geef haar tussendoor maar een beetje water, wat ze blijkbaar wel lekker vindt. Iemand nog tips? Kan ik nog iets doen voor haar (behalve wachten tot het een beetje afkoelt )? Alvast bedankt!!!
Bedankt voor je reactie! Een koel badje kan ik proberen, maar met natte washandjes spelen wordt denk ik niets.... daar is ze denk ik nog wat jong voor!
koele washandjes op haar voeten leggen. Als je voeten eenmaal afkoelen gaat je lichaamstemp ook naar benden.
Niet op schoot voeden maar haar op een handdoek/ in een ligstoeltje laten liggen (anders warmt ze ook op van jouw lichaamswarmte). Ik heb de ventilator aan, niet recht op m maar wel dat ie af en toe een briesje krijgt. Verder de melk niet warm geven maar iets lauw (weet niet of je FV geeft) Koel washandje op t hoofd of even langs het gezicht. Lauw badje/ tummy tub. Dat waren mijn tips!
voeden met een hydrofiel handoek op je arm ( huid op huid contact is niet fijn) mijn zoontje ging er ook slecht van drinken van die warmte, daarom koelde ik hem voor het drinken lekker af met een washandje voetjes onder de kraan vond hij heerlijk daar koelt hij ook vanaf,