Afgelopen maand druk aan de granaatappelsap en pitjes geweest...helaas heeft het geen positieve test opgeleverd...aankomende maand ook nog maar even proberen.
Ah wat jammer mutskuh.. Hoop dat je een positieve test hebt in januari!! Ga je wel door met de granaatappel? Ik mag van mezelf donderdag pas testen, dan is mn nod. Anders maak ik mezelf alleen maar gek met die witte testen
Hi dames! Iedereen fijne kerstdagen gehad? Ben even een tijdje niet op het forum geweest i.v.m. de drukte op het werk en de kerstdagen voorbereiden. Helaas is het bij mij niks geworden afgelopen maand. Maar we gaan er vol goede moed weer voor. Ik ga zeker deze maand weer granaatappelsap drinken. Denk alleen dat ik dit keer ook meer POM ga halen. Vorige keer vooral de healthy people gedronken. Dan drink ik gewoon de ochtend de 1 en de avond de ander. Manlief slikt sinds deze maand extra vitamine (Zink) en misschien dat die combi het gaat doen Meer ga ik op dit moment niet proberen. Het moet wel leuk blijven toch?
Hoi allemaal In december heeft het helaas niks opgeleverd. Ben er wel mee doorgegaan. Elke dag een verse granaatappel en 1 a 2 glazen granaatappelsap. Hoop dat het nu wel effect zal hebben! Mijn nod is op 21 januari.
Noem het toevallig of niet; deze ronde ben ik gestart met granaatappelsap en tarwekiemolie en afgelopen maandag had ik een positieve test in handen!
Het was nog niet gelukt maar ik heb het nu wel gelukkig, ik zou het halen maar het is zoo druk geweest pffff... maar ik heb die van healty people die van pom was niet bij de jumbo.. kan je die van pom dan krijgen bij ah? nou in elk geval wilde ik ook weten hoeveel glazen ik nu moet nemen.. gewoon 1 tje of meerdere glazen...
Nou dames hier helaas nog geen succes met de granaatappelsap, Maar wie weet komende maand 💋❤️