Ik heb me alweer flink opgegeven voor alle gratis dozen (tja nederlander he? hihi) die van de kruitvat heb ik inmiddels en die vond ik wel leuk (tommee tippee flesje, blikje redbull, boekjes, doekjes, en natuurlijk veel info) nu heb ik ook de bon van etos, maar vorige keren was die zozo en natuurlijk de prenatal doos, maar daar moet ik nog even op wachten, maar die is ook vaak leuk. hoe is de recente etosdoos ?
ivm de blije doos, is er hier soms een lieve nederlandse vrouw die voor me zo een blije doos kan regelen, ik ben klant bij prenatal en hou van de winkel maar woon in belgie en kan daarom de doos niet krijgen !!!
Ik vond die van prenatal erg leuk en die van etos ook. Allemaal handige spulletjes in die van de etos. Had ik totaal niet verwacht!
Hallo, Vanaf wanneer kun je die dozen aanvragen?? Ik ben nu 7wkn zwanger is nu nog te vroeg denk ik of niet?? Liefs Emni
ik ben er echt heel nieuwsgierig naar, vorige keer veel reclame en tijdschriften, zit er ook weer wat van nuby bij?
Ik heb nu de dozen in huis van Babydump, prenatal en die van de Etos. Van de kruidvat moet ik nog ophalen.. Mocht nog niet hihihi Maar tot nu toe vind ik de doos van de etos het leukste.. Al zit er trouwens in elke doos wel iets wat ik makkelijk kan gebruiken voor de kleine en dat zeker ook wel ga gebruiken!
heb nu helemaal zin om te gaan, ships zeg, heb geen auto... voel dat mijn hormonen gaan opspelen hihi
Ik vond die van prenatal het leukste! Heb hem van kruidvat --> vond hem niet zo! Had hem in de vorige zwangerschap (het was een miskraam geworden maar toen kwam ineens toch die doos binnen) van Felicitas gekregen (is dat die van Etos? Want van Etos heb ik nu verder niks meer gehoord) ---> vond ik ook wel leuk! En die van de babydump --> ging wel!
Wat mogen jullie vroeg halen zeg.. Ik heb nog geen bericht van de Etos en Prenatal.. Wel van de Kruitvat maar moet nog even tot Maart wachten! Ik wil ook zo graag!!! Die van de babydump hebben we al wel binnen. Is ook best leuk! Liefs, Sensa
Gewoon aanvragen! Had ik ook vrij vroeg gedaan. Je krijgt als het goed is een coupon om het op te halen. En van de Prenatal krijg je ook wij jonge ouders (tijdschrift) erg leuk om te lezen..
Mijn zwangere vriendin vind die van de etos de leukste, zat er dus helemaal op te wachte.. dat had ik ni moeten doen denk ik, ik vond hem lang niet zo super als verwacht. Wat ik wel goed vond was dat die meer gericht was op borstvoeding en de andere dozen veelal op flessenvoeding. Zat bv een mooie fles in met zo'n "tepellookealike" speen en een ronde fopsteen. 2luiertjes en reclame (knuffel doekjes van lodger en nestles, verder folders). Ik vond die van de prenatal erg leuk, alleen had ik die al vroeg omdat ik een miskraam had gehad en niet had afgemeld...krijg geen nieuwe (he jmmr toch een goeie boekhouding daar). En de voedingen die er toen in zaten zijn niet meer goed als ons kleintje nu komt. Maarja dat is eigen schuld... Ik vond alle dozen super leuk om uit te pakken die van de prenatal het zinvolst
heeft lodger wat in de doos van etos gedaan! wat leuk! zo te horen zijn de dozen beter gevuld dat een paar jaar geleden! ik vond die van babydump echt prut, zit zelfs te twijfelen om die te halen, want ik moet er een behoorlijk stukkie voor rijden, bovendien vond ik die winkel zozo..
die van de prenatal vond ik de leukste! die van de kruitvat hadden ze telkens niet en daar gaan ze mee stoppen . die van de etos vond ik echt teleurstellend. die van babydump vond ik wel aardig maar het verschild heel erg naar welke je gaat is mij opgevallen
Die van C1000 is ook nog een tip. Kun je krijgen als je een geboortekaartje of kopie daarvan inlevert. Waarbij krijg je die felicitasdoos ook al weer? Want die doos (sorry) hoef ik niet meer op visite met haar reclamemonoloog. Durf nu niets meer aan te vragen uit vrees voor weer zo'n mens.
oh da's een goeie! etos is felicitas, maar je kunt altijd zeggen als ze bellen dat je geen belang heb bij de tweede doos, jemig wat een gezemel had ik toen zeg, mijn tweede was een paar dagen oud en toen belde ze al (volgens mij patroulle langs mijn huis hoor haha) nee maar ze hoorde van een buurvrouw die ook was bevallen dat hier ook wat was geboren en toen belde ze gewoon op (vond dat al brutaal). verder vond ik het heel opdringerig en vond de tweede doos weinig soeps, geloof een flesje water, flesvoeding en heel veel reclame en boeken waar je lid van kon worden..geloof dat ze hier iets van 2 uur is geweest...ik was kapot van het zitten..
Wees wat geruster dames, die verplichte nummers doen ze niet meer je krijgt de babydoos thuis gestuurd oh over babydozen; de plus doet daar ook aan maar zover ben ik nog niet, dus wat erin zit ?! iniedergeval de lol vooraf, het uitpakken en weer wat oud papier voor de muziekveriniging Hier een link met een vrij grote lijst waar je allemaal terecht zou kunnen: My BB: de blije doos voor als je zwanger bent, de babydoos, gratis kadootjes voor je baby, etc.