ja zoiets las ik vanmiddag in een ander topic idd..wilde het wel zien maar ik ben boos op mn vriend en hij zit beneden tv te kijken dus lama gaan.... vind het eingelijk best heel raar dat iemand haar kind tot de 7de nog bv geeft.
ook niet 1 keer per dag nee om het hutje is het hup en het borst komt uit de trui en zuigen maar ik krijg er gewoon rillingen van wat smerig wie doet dat nou niet best. nou ja borst wordt er uit getrokken door het kin zelf echt niet best
Kan echt niet gezond zijn voor zo een kind van 7.... Ik vind het er persoonlijk ziek uitzien, maargoed. En groot dat het kind is...en maar op de bank lekker lurken aan mama's borst. Brrrrrrr.
waarom zou je dat doen joh! dat kind is toch al veels te groot om nog aan je tiet te hangen! extra weerstand en al krijgt hij/zij wel via vitamientjes en gezond eten maar niet op je 7de jaar nog aan mamas borst hangen. gatverdamme.. maar deze vraag voelden jullie waarschijnlijk al aankomen...als jullie bv gaan geven..hoelang willen julie dat dan blijven doen? wat is eingelijk een "normale leeftijd" om ermee te stoppen.
nee ik kan ook niet echt zeggen van goh mooi he dat borst voeding geven. als je dit ziet dan zou jezelf nooit weer borst voeding geven. ik persoonlijk vind het ook heel erg. zou daar nou echt genoeg voeding inzitten voor zo'n grote jongen en meid.
Ik zou het doen na de eerste goede echo, tel dat het mis gaat en je rond de uitgerekende datum weer allerlei post krijgt van gefeliciteerd met uw kindje....lijkt me erg pijnlijk als je een miskraam hebt gehad.
ja klopt ik heb met 6 weken al een echo maar ik denk dat ik ze met 12 weken bestel. maar dan weet ik even dat ik ze gewoon nu al kan bestellen dat het niet uitmaakt hoe lang je zwanger bent zeg maar liefs
Ik had ook alle dozen aangevraagd,en mijn moeder ook nog eens. Nu heb ik wel dat blad van de prenatal gekregen, met reclame en een bon waarop stond dat als ik dat blad wou nemen dat ik dan de baby (of blije) doos zou krijgen. Wanneer krijg ik die 1e doos van de prenatal dan? (heet die nou blije of baby doos) Heb de kruidvat,en etos doos al gehad.
de eerste doos van de prenatal krijg je bij 7 maanden zwanger zijjn..dat is de blije doos geloof ik. de tweede krijg je 3 maanden na de bevalling
Ik zou zelf nog even wachten. Ik krijg namelijk post met "HOERA ZWANGER!" en allerlei baby-artikelen op naam van mij en mijn partner. En ik heb nogal een dómme postbode, die verwisselt de post vaak met onze buren............... Ben zo blij dat er geen brief van 'hoera zwanger' bij mijn buuf terecht is gekomen.. Zou anders heel jammer geweest zijn dat ze er zo achter zou komen.
wanneer krijg je de doos van de etos dan? Heb het blad Zwanger en Zo wel ontvangen, waarbij een brief zat dat ik snel een afhaalkaart zou krijgen, maar tot op heden niets... En het tijdschrift heb ik ongeveer 4 weken geleden gekregen....
oke slagroomtoetje ik wacht tot ik 12 weken zwanger ben dan zie ik wel weer eens hoor. ben nog wel even zwanger als het goed is. als alles goed mag gaan.
Nou dames ik ga mn bedje induiken..is een wonder dat ik nog wakker ben normaal slaap ik al rond een uur of 8 half 9. veel klets plezier verder..ik lees alles morgen wel doegggg en slaap lekker voor strakjes
ik heb nog steeds last van ongi krapmjes en steken in mijn rechter eierstok. is dit wel een goed teken of juist niet. kan iemand mij zeggen wat het is want word er zenuwachtig van liefs
oh gelukkig maar. ik dacht echt vvan oh nee straks gaat het bij me weg. oke ik ben nu een beetje gekalmeerd bedankt liefs