De gratis op te halen zwangerschaps cadeaudozen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Assi, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder2bijna3

moeder2bijna3 Nieuw lid

16 feb 2009
    4
    0
    0
    Hai,

Een fake nummer werkt goed.
    Als ze je lastigvallen kun je ook vragen naar een nummer dat je kunt bellen zodat ze dat niet meer doen.
    Raar dat het niet andersom is.
    Dat je moet aangeven of je wel of niet gebeld wilt worden, maar ja.
    De PLUS (supermarkt) heeft ook een leuk pakket, wanneer je het geboortekaartje afgeeft.
    En oh ja je krijgt door je aan te melden bij gratis dozen wel vaker 'post'reklame van uitvaartmaatschappijen.
    Groetjes.

2. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik heb 3 aangevraagd
    van de week heb ik de kruidvat opgehaald.. maar zat niet echt veel bijzonders in vond ik :cry:

hoop de anderen wel..
    hoe lang duurt het trouwens bij de etos voordat je je ophaal bericht krijgt?
    en ik heb bij prenetal al aangevraagd dat ik net zwanger was (mijn moeder ook nog :oops: )
    maar heb het blad niet gekregen :( op de site staat na 3/4 weken ongeveer...

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat zat erin dan? Dat is de enige doos die ik nog moet ophalen.

Prenatal vorige week opgehaald, zat een mooi pak Pampers in en een speentje en een slabbetje, vond het niet bijzonder. Heb het blad ook maar 1x gehad.
    Etos zat een flesje in van Aventi en een pak Zwitsal doekjes.

4. inkidinkidoe

23 nov 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Linne
    Mijn Mailbox staat vol met mails over baby en baby en baby! Das wel lastig... Maar telefoontjes zijn niet zo moeilijk. Das gewoon:

GEEN INTERESSE! en dan de hoorn erop!

5. kaatje24

kaatje24 Actief lid

17 sep 2008
    132
    0
    0
    ben in het verleden, toen met geheim nr dus ook wel eens gebeld met reclame rotzooi telefoontjes
    vreemd
    ik vroeg dan altijd hoe komt u aan mijn nummer?
    ja was dan een computer die random een nr draait?
    heb het altijd vreemd gevonden

nu ook geheim nr en ja meestal of ik wil overstappen van energie rekening
    maar handige is wel ik heb nr herkenning en als er 'onbekend nummer' staat is het dus 10 van de 10 keer reclame rotzooi
    dus ben ik al voorbereid voor ik de hoorn opneem
    :) :evil:

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb net de doos van kruidvat aangevraagd, maar tel.nummers als 0612345678 pakt hij niet. ik heb een nummer ingevoerd dat waarschijnlijk ook niet bestaat: 0625555555

als die wel bestaat voel ik me toch flink lullig...

7. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik heb al die dozen ook aangevraagd. Ik heb toen als telefoonnummer gewoon 0000000000 ingevuld. Nooit ergens last van, het nummer werd op alle sites geaccepteerd, en zo wordt ook niemand anders lastig gevallen.

8. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

aaargh die callcenters zijn erg vervelend. ze bellen constant inderdaad met energie aanbiedingen. Heb vandaag nog iemand kwaad gemaakt, die gast zeurde maar door, zei toen; volgens mij kunt u beter ergens anders een betere baan gaan zoeken tot ziens. die gast belde mij gewoon terug.. heb toen niet opgenomen :oops:
    misschien reageerde ik ook wel niet gepast, maar wordt wel tien keer per week gebeld en dan die hormonen erbij :rolleyes:

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb alle energieaanbieders gehad en zeg vriendelijk dat ik niet geinteressseerd ben en niet wil overstappen, kost je 1 minuut. Die mensen doen ook gewoon hun werk! Keurig nette medewerkers overigens, zie geen reden om ze uit te schelden of de hoorn erop te gooien.

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Bij Jan Linders kun je ook met geboortekaartje een doos op gaan halen.

Verder als je je aanmeld bij infofilter dan kun je evengoed gebeld worden want bedrijven zijn niet verplicht om zich eraan te houden (het is geen wet) dat jij je daar ingeschreven hebt. Maar ik heb het laatst ook gedaan en de telefoontjes zijn toch al wat minder, vooral energie idd

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik heb ook alle dozen al aangevraagd die er maar bestaan. Ben tot nu toe maar 1x gebeld (de honderen anonieme oproepen waarbij ik niet opnam niet meegerekend). Wel staat mijn mail-box bom vol met allerlei baby mailtjes. Die gaan gelijk in de prullenbak.
    Bij de C1000 krijg je ook een pakket als je daar je geboortekaartje afgeeft. (weet niet of dat hier al gezegd is, heb nl niet alles gelezen)

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb een mailadres speciaal voor online invuldingen. Mijn spam-box, noem ik die.

Deel Deze Pagina