De griep of zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cinderella22, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Niet erg meid. Het is niet een forum. Kijk uiterst links op je scherm. Dan heb je toch home, uitloggen enz. Als je meer naar onderen kijkt dan zie je onder buik v/d maand een fotoalbum. Dan klik ja daarop.

    Heb je t?
     
  2. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    oh ja ik zie het. zijn wel meer met een vage test en toch zwanger.

    Joehoeeeeeee
     
  3. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hahahaha ik ben zoooo blij voor je meid! :)

    Mn rondedansje was niet voor niets ;)

    Wat ga je nu doen? Toch afwachten of ga je naar de huisarts?

    Kus
     
  4. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik had de huisarts gebeld en ik heb gelijk een afspraak voor morgen ochtend. Volgens hem ben ik zwanger en is de lijn nog vaag omdat ik voor NOD heb getest. Maar een streepje is een streepje volgens hem

    nu jij nog!

    duimduimduim
     
  5. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ik ben zoo bang dat het niet raak is cinderella. Ik voel me zo rot, omdat ik van nieuwsgierigheid weer een test heb gedaan en helaas....Negatief :cry:
    Ik moet wel veel plassen vandaag, maar ja ik heb geen hoop meer.

    Dat haalt niet weg dat ik heel blij ben voor je meid. Je hebt zo lang gewacht en je verdient dit gewoon ;)

    Laat me weten hoe het gaat oke?

    Dikke kus
     
  6. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    oh wat erg! heb je elk maand een vaste cyclus? Ik hoop het zo voor je.

    Dank je wel kus!

    ik zal je zeker laten weten hoe het morgen is gegaan. Je bent eigenlijk de eerste die het weet hihi

    kuskus en geef de moed niet op. hopelijk ben je wel zwanger!
     
  7. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Dankjewel schat, ik zit nu gewoon te huilen door je lieve woordjes :oops:

    Ik ben heel trots dat ik de eerste ben die het weet haha....
    we zijn nu eigenlijk een soort internet vriendinnen ;)

    Ik heb net gelezen op zwangerschaptest.nu dat er ook vrouwen zijn die pas twee weken na NOD positief testen.
    Dus voor mij is het echt afwachten.

    Oh ja, bij mijn eerste zwangerschap wist ik het pas met drie maanden :(
    Ik heb al een dochtertje van 5 jaar die bij haar vader woont.
    Dan weet je dat ook....

    xxxxxjes
     
  8. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    -virituele knuffel voor jou-
    Zolang je geen rood duiveltje hebt gezien hoef je je geen zorgen te maken.

    wat leuk joh, ik heb ook een dochtertje van 2.

    kuskus en big hug
     
  9. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Dankjewel voor je lieve reactie :rolleyes:

    Ik ga nu even liggen, ik ben moe van het denken.

    Wat leuk dat je een kleine hebt van 2. :D

    Ik kom later wel weer even kijken hoe het met je gaat.

    Kus
     
  10. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    hey kijk eens wat ik tegenkwam.




    hallo , ook al is het een vaag streepje, dit wil dus zeggen dat er wel degelijk zwangerschapshormoon aanwezig is en je dus zwanger zou kunnen zijn.(dit staat ook in de gebruiksaanwijziging van de tests) vooral omdat je niet ongesteld wordt. ik had maar liefst drie testen gedaan. ook twee weken overtijd en die waren negatief.dus geen streepje.maar ik had wel de symptonen van een zwangerschap. ik naar de arts geweest en dus daar een test ondergaan. daar gaf hij wel positief aan. dus twijfel je , ga naar de arts voor zekerheid.maar bij de arts was het ook een vaag streepje, nu heb ik ondertussen een gezonde zoon van 8,5 maand oud. groetjes tamara



    dus er is nog hoop lieverd
     
  11. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Oke nu heb ik weer een beetje hoop. :D

    Ben je al op die roze wolk? :)
     
  12. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Nou niet echt. Had het vanmorgen wel maar iedereen hier op de forum zegt dat vaak voor de nod nog mis kan gaan. dus ik ben niet echt aan het genieten nu
     
  13. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Laat je niet neerhalen meid. Velen geven van die reacties waarbij je je echt rot kan voelen.
    Er kan zoveel mis gaan tijdens de hele zwangerschap, maar je moet altijd positief blijven denken.

    Bovendien garandeert niemand je dat het mis zal gaan. En niemand heeft ook gezegd dat het mis zal gaan.

    Geniet van het nu schat, ik blijf nog altijd duimen voor je.
    Het komt goed ;)

    Dikke kus
     
  14. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hoe kom je er nou bij de mensen die die reactie hebben gegeven dat doen om haar neer te halen?

    Die "velen die een reactie geven waarbij je je echt rot kan voelen" deden dat waarschijnlijk alleen met de beste bedoelingen. Het is de realiteit, helaas, daar kan iemand dan maar beter op voorbereid zijn.
    Er gaan nou eenmaal heel veel zwangerschappen mis voor NOD, dat is een feit (officieel heet het dan nog niet eens 'zwanger'). Daarom wordt er ook altijd gewaarschuwd niet voor NOD te testen.

    Als Cinderella wel het geluk heeft haar zwangerschap te voldragen zou dat helemaal super zijn voor haar, en dat hopen we hier met z'n allen!
     
  15. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Zoals ik al vaker zei, is mijn cyclus heel onregelmatig, dus de kans is ook erg groot dat ik na mijn NOD een test heb gedaan. Want ik ben uitgegaan van de langste cyclus die ik een paar maanden geleden had gehad.
     
  16. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Je gaat toch uit van de eerste dag van je laatste menstruatie of zit ik verkeerd? Dan maakt het niet uit hoe lang je vorige cyclus was.
     
  17. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Met neerhalen bedoelde ik ook niet dat jullie dr neerhalen. Ik bedoel gewoon dat ze zich niet rot hoeft te gaan voelen met wat jullie zeggen.

    Heel veel kan mis gaan toch? Maar als iemand op het forum komt om te vertellen dat ze zwanger is, ga je haar meteen vertellen dat het alsnog mis kan gaan? (bij wijze van spreken)

    Elke zwangerschap hoe ver gevorderd dan ook kan mis gaan. Dat is ook een feit toch? We blijven allemaal hopen en bidden dat dat niet gebeurt.

    Ik heb het nooit slecht bedoeld tegenover jullie die advies hebben gegeven. Mijn verontschuldiging als het zo overkwam..
     
  18. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Cinderella, hoe gaat het nu met je?
     
  19. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    ja natuurlijk maakt het uit. Ik weet toch niet hoelang deze cyclus heeft geduurd dus weet ik ook niet precies hoever ik ben
     
  20. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi

    Het gaat heel goed met me. Ik verheug me op morgen. Hopelijk kan ik dan gelijk een afspraak maken met de gyn zodat ik het groot nieuws kan vertellen

    hoe gaat het met jou?
     

Deel Deze Pagina