De griep of zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cinderella22, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Deze cyclus is begonnen op de eerste dag van je laatste menstruatie. Vraag het anders eens aan de gyn of huisarts, mocht je dat nog niet hebben gedaan, ik heb niet alles gelezen.
     
  2. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Het gaat wel hoor.

    Ik denk dat je morgen weer een test gaat moeten doen bij de huisarts. Ik wacht in ieder geval op een berichtje van jou.

    Ik ben blij dat het nu beter met je gaat meid ;)

    Welterusten strax en tot morgen xxxxjes
     
  3. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    wie weet ben je al langer zwanger meid gefeliciteerd hoor :D ben blij voor je. De HA of verloskundige kun je misschien wel vertellen hoe lang je zwanger bent.

    Aan de ene kant snap ik best dat mensen zeggen dat het nog mis kan gaan en dat is natuurlijk ook zo, maar aan de andere kant moeten ze natuurlijk wel blij voor je zijn toch? We gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat, en als het misgaat dan mankeert er wat aan de baby en dan ist maar goed dat de natuur het afstoot want je wenst je kind niet dat ie gehandicapt is en als een kasplantje leeft toch?
     
  4. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Ja he en dat bedoelde ik ook. We hopen allemaal dat alles goed gaat. Maar soms kan iemand iets zeggen (niet slecht bedoeld) dat je helemaal van slag kan maken.
     
  5. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Het maakte me ook eerlijk gezegd helemaal van slag. Ik bedoel iedereen weet dat het mis kan gaan. Dit is niet mijn eerste. Maar dat hoeft niet iedereen mij echt duidelijk te maken. Het gaat ook heel vaak goed, wat ik weet uit ervaring.
    ik kon er na die reacties echt niet van genieten. pas als ik morgen bij de huisarts ben geweest zal ik me minder zorgen maken denk ik

    @Preciosa, slaap lekker lieve schat en we spreken elkaar morgen weer.
    kuskus
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey meid

    kan me helemaal voorstellen dat als je zo'n reactie niet kunt genieten. Suc6 morgen bij de HA en laat t ff weten hoe het is gegaan.
    Lekker slapen

    groetjes sunny
     
  7. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hoi sunny,

    we zijn evenveel dagen overtijd. Heb jij al getest?

    Preciosa
     
  8. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi


    Ik ben net terug van de HA, daar ook een test gedaan en die was ook positief. Ik moet de gyn over 3 weken bellen voor een afspraak. Ik ben nu ongeveer 4 weken en 1 dag zwanger.

    hoe gaat het met jou?

    kusjes
     
  9. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    He cinderella, ik heb je topic net helemaal gelezen, als ik het goed begrijp had jij eerst een test die pas na een uur een streepje gaf?
    Ik heb namelijk gister een test gedaan, er verscheen meteen een streepje heel licht maar hij zat er wel. Na de 10 minuten leek het streepje te verdwijnen, maar toen ik vermorgen keek zat hij er weer echt blauw en even breed als de testlijn alleen heel licht. wat zou jij hiervan zeggen? ik durf het niet echt te geloven...

    Liefs
     
  10. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    trouwens van harte met je zwangerschap!
    :) :) :)
     
  11. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Hey schat,

    wat ben ik blij voor je.. :) Nu nog even wachten en dan naar de gyn.
    Zoooo spannend allemaal!

    Bij mij nog steeds geen rode duivels te bekennen :( Ik dacht gister ook aan ontpillen ofzo, maar ik vertelde je al dat ik niet regelmatig en niet lang aan de pil was. Dus........

    Ben echt blij voor je meid. Hiep hiep hiep :) :) :)

    xxxxxxjes
     
  12. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    ja de eerste test van de 3 :) gaf inderdaad pas na een paar uur een streepje. heb de volgende ochtend gelijk weer een test gedaan en dat lijntje was sneller zichtbaar.
    maar zoals de huisarts zei. lijntje is lijntje dus ik denk wel dat je zwanger bent hoor.
    Mijn mijn eerste had ik ook pas na een paar uur een lijntje en zwanger dat ik was :)
    toen had ik met de kruidvat test getest en die werd ook blauw. De test waarmee ik nu heb getest van sensitest die is roze.

    kuskus
     
  13. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    ah wat lief. dank je wel schat!
    Kun jij niet naar de HA om te vragen voor een inwendige echo ofzo. Desnoods zeg je dat je langer overtijd bent. Ik zou het echt niet volhouden hoor. Dan heb je ook gelijk weer zekeheid!
    Ik hoop het ook zo voor je en ik blijf voor je duimen, dat weet je hé?
     
  14. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb er al 4 versleten :) Zaterdag had ik er twee met een vage blauwe streep (van de hema, zelfde als kruidvat), Maandag ook een vage streep en gister dus weer.
    Ook last van ongipijn, dus ben een beetje in de war. Ik ben 26 juni gestopt met de pil en heb sinsdien nog geen menstruatie gehad, dus weet ook echt mijn cyclus niet.

    Liefs
     
  15. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    oh wat vreemd. ik zou als ik jou was een afspraak maken bij de ha en zeggen dat je positief getest hebt maar dat 26 juni je laatste ongi dag was en je niet weet hoever je bent.

    veel succes en ik duim ook voor jou
     
  16. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Thanks :)
    14 augustus heb ik zoiezo een afspraak staan bij de gynacoloog om te kijken warom ik niet ongie wordt. er staat dan een inwendige echo gepland dus dan weet ik het in ieder geval zeker.

    liefs
     
  17. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    2008? of bedoel je september :)
     
  18. Preciosa

    Preciosa Lid

    5 aug 2007
    95
    0
    0
    Weet je wat het is Cinderella?

    Die teleurstelling he.... :( Als ik naar de HA ga en hij test negatief dan ga ik me weer rot voelen.

    Ik wacht liever nog even zelf af (is moeilijk hoor).... :cry:

    Ik hou je zeker op de hoogte en ben heel blij dat je voor me duimt lieverd :)
    Maandag ga ik weer testen.

    Dikke kus
     
  19. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    ja teleurstelling. Ik weet er alles van. Elke maand was voor mij ook een diepe teleurstelling. ik had de hoop al een beetje opgegeven. Daarom weet ik ook precies hoe jij je moet voelen. Als iemand vertelde dat diegene zwanger was dan was ik wel blij maar vroeg ik me altijd af. Waarom lukt het bij hn wel en bij mij niet :( Maar geloof me, jij zult ook positief testen. Ik geloof er echt in, en mocht het niet zo zijn dan hup naar de volgende ronde en dan om de dag een hele maand klussen. Je komt er wel hoor!

    kuskus
     
  20. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    ja bedoelde idd september haha oeps
     

Deel Deze Pagina