wanneer innestelingsbloed bij de meeste vrouwen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Oleole, Oct 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oleole

Oleole Niet meer actief

Dag Allemaal,

Ik zat ergens een stukje te lezen dat veel vrouwen (ja andere sites zeggen weer sommige vrouwen) last van innestlingsbloeding hebben.

Wat ik nergens kan vinden of ik kijk eroverheen :oops: (tik bij zoekenin : "wanneer innestelings bloeding").
    Wanneer zou dat dan moeten plaats vinden? Na je eisprong, week erna,
    twee weken erna...net voor je ongi...? Ben gewoon nieuwsgierig.

Kan er zelf niet over mee praten daar ik al bijna de 15e maand in ga
    met proberen.....

Groetjes Nicole

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    5 tot 10 dagen na je ei vind de innesteling plaats, dus dan zou je ook een bloeding KUNNEN krijgen.. het komt meer niet dan wel voor.

groetjes

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik heb het alleen bij deze zwangerschap gehad en ik had het zondags en donderdags was mijn NOD.

4. Debby78

Debby78 Lid

Sep 12, 2006
    40
    0
    0
    Als er nou een inestelingsbloeding heeft plaatsgevonden wil dat zeggen dat het eitje is bevrucht?

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Een bloeding rond die tijd hoeft natuurlijk niet persee te betekenen dat het een innestelingebloeding is. De kans is natuurlijk wel aanwezig, maar je kan ook een gesprongen adertje hebben. Wanneer er een innesteling plaatsvindt is er sprake van een bevruchting maar dan nog wil dat niet altijd zeggen dat het succesvol afloopt. Mijn gyn vertelde dat 70% van de bevruchtingen verkeerd afloopt.

6. Loes

Loes Actief lid

Apr 1, 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Ik heb een innestelingsbloeding 6 dagen na mijn eisprong gehad. En het klopt dat 70% van de ingenestelde eicellen als nog worden afgestoten. Was bij mij helaas ook het geval. Het zegt dus niets....

Liefs Loes

7. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    lekker positief :confused: ik heb al die tijd [bij mijn weten ] geen innesteling gehad, 70 procent word afgestoten, hoe groot is de kans dan nog om zwanger te worden ? :cry:

8. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    soory ik bedoel om een kind te baren

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    te worden is ongeveer 15 tot 20 % per ei. mocht er dus bevruchting plaatsvinden gaat dat 7 van de 10 keer niet goed..

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik heb vandaag dus samen met een boel slijm 1 druppeltje bloed verloren. Helder van kleur en dat was het.
    Zou dat dus inestellingsbloed "kunnen" zijn?
    Ik heb begin deze week/einde vorige week mijn ei ergens gehad in combi met veel vruchtbaarslijm. Die was dus volgens mijn cyclus berekening veelste vroeg. Die banner hieronder slaat dus naar mijn gevoel deze maand nergens meer op.

(ps ik hoop nergens op, dus wees eerlijk als iemand denk van niet)

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Iemand een antwoord?

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ik weet het niet meid. sorry

13. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    het zou innestelingsbloed kunnen zijn. Het zou ook kunnen zijn dat je lichaam je voor de gek houd.
    Ik heb het ook al eens gehad. Een druppel bloed samen met een propje slijm... Ik dacht oo kdat het innestelingsbloed was, maar helaas!
    Ik hoop voor jou dat het innestelingsbloed is en dat het raak is...

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Naja net weer op het werk naar het toilet geweest, en behoorlijk wat afscheiding met een roze achtig kleurtje.
    Ongesteldheid ziet er hier anders uit normaal, maar ja ik wacht maar af wat er deze maand weer allemaal voor spannends gaat gebeuren.

Share This Page