Bah bah!alles gaat moeizaam!

Discussion in 'Zwangerschap' started by DTtje, Mar 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Even mijn hart luchten, ik lees al heel lang met jullie mee en ben zelf ook wel actief geweest maar doordat deze zwangerschap toch wat moeizamer gaat heb ik weinig meegepraat!

Allereerst tot 20 weken erg misselijk/moe geweest nadien werd ik nog vermoeider!plus een ontsteking aan de luchtwegen.....
    Hier reageerde mijn lichaam op met harde buiken....advies meer rust nemen! zogezegd zogedaan, 50% gaan werken....

En ik maar hopen dat de vermoeidheid beter word,,,NEE dus...het wordt nu alleen maar erger vanaf 20 weken voel ik mij alleen maar bergafwaards gaan....zit sinds 2 weken in de volledig in de ziektewet.

Ik slaap bijna hele dagen en mijn bloeddruk was gisteren 147/94 was altijd 120/70 maar urine was schoon... het kindje is wel bewegelijk maar loop 2 weken achter in groei...de vk en gynacoloog nemen het allemaal niet zo serieus en ik zit er gewoon echt even door!sorry voor mijn klaagzang maar moest het gewoon even kwijt!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Meis, gooi het er maar even lekker uit hoor! Dat mag best!!
    Over het algemeen wordt ook aangenomen dat je tijdens je zwangerschap op een roze wolk rondvliegt, maar het kan helaas ook anders gaan.
    Ik hoop dat de laatste weken voor je nog een beetje vol te houden zijn meis. En bedenk in die allermoeilijkste momenten maar wat straks in je armen ligt.
    Je bent er bijna!!!
    (blijft natuurlijk evengoed vervelend etc, dat begrijp ik goed).

Bij deze even een hart onder de riem en een grote digi knuffel!!

3. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Dankjewel! dat is lief van je!

Ik ben aan de ene kant zo dankbaar voor dit kindje naar een mk vorig jaar...
    Maar ik voel me gewoon al 32 weken ellendig....bij mijn eerste voelde ik me trouwens helemaal top!
    en soms ben ik er gewoon zoooooo klaar mee hihi
    Ik ben ook wel bang eerlijk gezegd dat er iets niet helemaal goed is omdat ik me elke x niet lekker voel...
    maar dat zal wel tussen de oren zitten:D

Nog ff......ik ga nachtjes tellen haha

4. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

May 16, 2009
    2,112
    0
    0
    almere
    Klinkt bij mij een beetje als ijzer tekort, hebben ze je daar al op getest? En van bloedarmoede kun je ook erg moe worden.
    Of ziekte van pfeiffer?
    Bij de 1ste was ik ook ontzettend moe, maar mijn bloeddruk bleef laag altijd 110/60
    Desnoods ga je gewoon langs je ha met je klachten want vk en gyn doen er niks mee

5. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    hey hoi..... bedankt voor je reactie....
    ik heb me al laten testen op ijzer..pfeiffer
    dat is het ook niet.....het blijft vreemd.
    ik heb een naar gevoel erover!

6. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Dikke knuffel meid! Jammer dat ze je niet serieus nemen!
    Je ei kwijt hier kan altijd ;) succes met met de laatste loodjes !

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    He bah zeg, al 32 weken je rot voelen!! Ik ben net bezig met 2e trim., maar 1e trim. was het ook geen lolletje(slechte eetlust, misselijk gevoel, moe, lamlendig, koud, beroerd), moet er niet aan denken dat ik er 32 weken mee moest lopen...
    Op deze manier kun je er echt niet van genieten! maar laat je niet die zogenaamde roze wolk aanpraten hoor, voor sommige vrouwen is zwanger zijn nou eenmaal gewoon NIET leuk. Hoop dat je na de bevalling wél kan gaan genieten! Veel sterkte met de laatste loodjes!

8. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    thanks voor jullie super lieve reacties!!!Het is fijn dat ik zo mijn verhaal kwijt kan bij jullie!!

Share This Page