Hoi dames, Ik zie hier overal al mooie foto´s van buikjes van dames die 1,2 of 3 maand zijn. En die zie je al super mooi groeien. Ik heb ook zulke foto´s en mijn buik begint ook al aardig. Nu kwam ik net bij de huisarts vandaan en die zegt dat dat totaal niets met de zwangerschap te maken heeft ( ik kwam voor wat anders bij de huisarts hoor, dit kwam gewoon ter sprake). Dat me buikje groeit heeft gewoon te maken met het feit dat ik meer eet bijv. Dit komt overigens ook niet door de zwangerschap. De baby is nog te klein dat de buik groeit. Nu ben ik helemaal in de war..ik ben mooi slank van mezelf maar nu ben ik dus gewoon dik???? En jullie dus ook met al jullie mooie 6 8 10 12 weken fotos??
Wat een vreemde opmerking! Ik dacht dat het beginnende buikje vooral met opgezette darmen te maken had, maar dan zeker wel veroorzaakt door de zwangerschap! Hij zal zelf geen kinderen hebben
Haha hij heeft een tweeling van rond de 30. Ik vond het idd ook raar die opmerking. En voor een zwangere helemaal beledigend haha
Komt niet doordaat je teveel eet! Tenminste als het enkel om je onderbuik gaat en je dezelfde eetgewoontes als voor je zwangerschap hebt. Je darmen zetten op onder invloed van hormonen en gaan zich ook wat naar boven verplaatsen om ruimte voor je baarmoeder te maken. Daardoor wordt je buik dikker.
Ja dat zei ik ook tegen de huisarts dat ik dan een darmbuikje hebt. Dat kan dus niet zei hij omdat het vruchtje nog veel te klein is. Dit gebeurd pas na 20 weken ong
Dat t t kind die is snap ik maar ik had echt een orgaan verschuiving hoor haha met 9w was mijn bm ook duidelijk te voelen Als dit van veel eten was vond ik t knap
Mijn baarmoeder lag vorige week ( Toen was ik 14 wk en 2 dagen ) al een halve cm onder mn navel. En vandaar dat ik dus ook al een buik heb met dit termijn.. Tevens wel 4e zwangerschap..
Nou wat een vervelende opmerking! Hij moet toch weten dat dit inderdaad door je organen komt! Je darmen zetten op en je begint al vroeg vocht vast te houden! Je vruchtje is nog klein, maar je begint al wel vruchtwater aan te maken, en daarbij werken je darmen heel langzaam om alle voedingsstoffen eruit te filteren, dus is het helemaal niet raar als je buik opzet! Vooral niet als je zelf heel slank bent, want dan zie je alle veranderingen gelijk... kortom: gewoon laten kletsen, die kerels begrijpen er gewoon niks van
@zelena88 Dank je meid. komt ook omdat ik me onzeker door ben gaan voelen. Was trots op de buik haha. Blijkt dat ik nu trots ben op me darmen