de griep

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door ikke84, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Het is denk wachten op het volgende slachtoffer hier in huis... Mijn ma longontsteking ect ect heerst hier ook idd.

Iedereen snotteren ect ect. Tot nu toe klopt heel hard af ontspring ik de dans dit keer.!!! Laatste jaren elke keer longontsteking ook brongitus zit nu wel aan de antibiotica met ( zuur) van wegen een ontstoken teen. Misschien beschermt het mij dit keer een beetje omdat ik al aan de anti zit. Ben al zo bevattelijk door ( suiker).

Jullie ook beterschap.:)

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ja dochtet zondag 1x flink moetrn spugen en ml 24uur ziek geweest. Hoop dat ik m ook zo snel kwijt ben.. ik pak helaas deze zwangerchap alle virussen mee :(

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je zal er niet aan moeten denken, maar cola helpt vaak.

4. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier alleen zoontje flink de griep gehad en verkouden :(
    hij begint nu weer een beetje op te knappen
    het is ons tot nu toe bespaard gebleven

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier toch net maar de ha gebeld voor mezelf. Zwanger, zwaar verkouden, koorts/verhoging en zo erg hoesten dat alles zeer doet en ik niet het idee heb dat het slijm loskomt. Na mn longontsteking van vorig jaar ben ik wel voorzichtiger geworden, zeker nu ik zwanger ben. Helaas kan ik donderdagochtend pas terecht omdat ze helemaal vol zitten. Ze hebben alleen nog spoed plekjes, maar zo erg is het bij mij gelukkig niet.
    Hier in huis is iedereen al ziek geweest en mn oppaskindjes lopen ook lekker te snotteren dus is het niet gek dat ik het ook heb. Ik hoop alleen dat het door mn zwangerschap heftiger voelt dan het is en dat mn longen schoon zijn. Het lijkt namelijk verdacht veel op mn klachten van vorig jaar.
    Beterschap allemaal.

6. mel

mel Actief lid

23 okt 2005
    284
    0
    0
    Hoe kun je nou lezen of internetten als je (echt) ziek bent ?
    En rondlopen in een ziekenhuis (ok afhankelijk wat je hebt maar bv na mijn keizersnee kon ik eerst 2 dagen echt niet rondlopen)

7. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik lig ook in bed met een of ander virus maar wil af en toe ook gewoon internetten.

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier ook grieperig. Zere keel, verhoging, slapjes, hoesten. M'n arme kleine meisje loopt ook alweer bijna 2 weken te kwakkelen.
    Blugh..

Maar het is nog geen "echte" griep wat mij betreft. 1,5 jaar geleden ben ik zo ziek geweest. 3 dagen langen 40+ koorts, 3 weken niks kunnen proeven en een keel zo dik ik dacht dat ik nooit meer stukjes zou kunnen eten. Kon niet eens m'n bed uitkomen dat ging ik van m'n stokje, m'n man hielp me naar de wc..
    Echt vreselijk heb bijna 3 weken niks kunnen proeven.

Meestal kom ik m'n dagen wel door met paracetamolletjes. Lekker is anders.. Maar hierop lukt het aardig als we grieperig zijn.

Deel Deze Pagina