De titel zegt het al, ik zoek simpele schoenen die er ook nog leuk uit zien. Ik wil ze meenemen op vakantie om wat langere stukjes op te lopen. In plaats van eeuwige zere voeten dankzij langdurig teenslipper gebruik. Dus geen dure wandelschoenmerken aub. Maar heb je een leuke tip voor bijvoorbeeld een fijne VanHaren schoen waar jij altijd heerlijk op kunt lopen? Dan hoor ik het graag! Dankjullie
Ik vind de all stars altijd heerlijk zitten ( ook de nepperds) lekkere dunne stof, ze zijn licht en ik vindt ze echt lekker lopen.
Ik heb een paartje allstars maar die doen zo'n zeer (hard) aan mn hielen. Bij jullie niet? Ik blijf pleisters plakken (A)... Maar dank voor de tips!
Heb inmiddels twee paar gevonden en besteld, oa een paartje lage allstars (nep). Kijken of deze wel fijn zitten Danku!
Wandelschoentjes voor kleine stukjes... Ik zou daar gewoon sportschoentjes voor kopen. Kun je vinden bij verschillende sportwinkeltjes in de stad. Of online vast ook wel.
Allstars lopen heerlijk maar je moet ze eerst wel inlopen! Blaren gegarandeerd... Maar daarna lopen ze perfect