Is het nu echt handiger? Ik heb het bij de meiden niet gebruikt maar toen was het ook warmer als ik bv s'nachts moest voeden. Nu zal ik in de winter bevallen en dacht dat het nu misschien wel fijner gaat zijn als ik voedingsshirts ga gebruiken? Of is het toch overbodig?
Ik heb 2 shirts aangeschaft maar ze liggen bijna ongebruikt in de kast. Snachts voed ik gewoon lekker liggend in bed. Lekker warm en dan trek ik m'n slaapkledij omhoog of wat omlaag.
Ik vind het zelf niet nodig. Zorg nu altijd dat ik een vest o.i.d. aan heb dat open kan zodat ik geen trui uit hoef te doen o.i.d. Draag wel voedingshemdjes dat vind ik fijner dan een ander hemdje uitrekken.
Ik beval ook in de winter maar schaf niets van voedingskleding aan. Het zal vast wel gemakkelijker zijn, maar volgens mij is het maar net wat je jezelf aanwent.
Ik zou het niet doen. Als ik er 's nachts uit moest, deed ik een badjas aan. Overdag heb ik kleding aan die redelijk makkelijk omhoog te schuiven is. Maar ja, binnen is het toch niet koud.
ik heb altijd spaghettiban shirtje onder een gewoon shirtje of trui aan. Trui of shirt omhoog. Spaghettibandshirtje en voedingsbh omlaag en alleen stukje tepel is vrij. In het openbaar heel handig. Thuis komt hele borst eruit hoor haha snachts idd badjas
Ik heb twee Boob shirts en vind ze super handig vooral als ik ergens naar toe ga. Discreet voeden ismwel heel makkelijk zo. Een trui omhoog trekken ed vind ik thuis geen punt maar in gezelschap toch wat omslachtig.
Nee dat klopt cygnet Nou ik heb geen verwarming aan op de slaapkamer dus is toch wel koud hahaha. Misschien dat ik overdag een beetje aan warm op de kamer maar het is er nooit 20 graden hoor Maar beneden natuurlijk wel
Desnoods een lekker hemdje aan met spaghettibandjes onder je pyama/nachtjapon. Nachtjapon omhoog, ik trok hem altijd over mn hoofd ( voorkant van pon zat dan in mn nek) hemdje omlaag, dan zit je toch niet zo bloot
in het ziekenhuis had ik mijn boobshirts aan maar thuis niet.. veel te warm maar goed ik lig dan ook gewoon onder het dekbed (liggend voeden is wel zo makkelijk). ik slaap altijd naakt, nu heb ik een voedingsbh aan.
Ja dat heb ik ook ... Heb niet zoveel aan in bed, dus eigenlijk hoef ik daarvoor ook niks. Voeden doe je lekker onder de deken... Hij ligt straks toch bij ons op de kamer
Ik had shirtjes bij h&m gekocht met drukknoopjes aan de bovenkant. Ze verkochten ze met korte mouwen en lange mouwen (geen speciale voedingsshirts) en ik draag ze nu snachts nog steeds, gebruik ze dus als pyjama. Vond ze echt ideaal met voeden in de kraamtijd en in de nacht, ik ben nogal een koukleum en in de winter draag ik dus wel een shirtje, daarnaast beviel liggend voeden mij minder goed.
ik heb geen voedingkleding. Zorg er ook altijd voor dat ik 2 lagen kleding over elkaar aan heb... 1 laag gaat omhoog... andere omlaag. Ben trouwens wel op zoek geweest naar voedingskleding maar kon het niet in de winkel vinden.... en nu gaat het zo ook prima!
Ik heb in totaal 4 voedingsshirts van de h&m voor als we overdag ergens heen gaan. Als je stevig bent en grote borsten hebt is het wel echt handig om discreet mee te kunnen voeden. Ik heb geen idee hoe ik elegant een borst onder een spaghettitopje vandaan moet toveren. voor snachts heb ik nachthemden met knoopjes, die kan ik zo open knopen zonder dat ik helemaal bloot lig. Is ook handig in het ziekenhuis
Ik heb een truitje van mis etam en een van promis daar zit zo'n dubbele laag in werkt eigenlij het zelfde als de bv shirts en ik draag over hempjes onder nu.
Toch even een vraagje... hoe doen jullie dat met je nachtkleding? Ik heb 's nachts alleen een slip aan op t moment, want als ik iets aantrek wordt t nat van de melk. Ik slaap dus op een handdoek die ik eventueel verwissel als dat nodig is voor een droge (en dan weer wat warmer slaap). Ik heb weinig zin om ook nog een bh met pads aan te moeten doen 's nachts. Houdt dat gelek op na een tijdje? Als ik met de ene borst voed, moet ik sowieso de ander voorzien van een doekje, want daar lekt dan ook een hoop uit!