Ik vind sowieso alle bakmixen onzinnig. Als je bepaalde standaard producten in huis hebt (oa melk, bloem, eieren, suiker, boter) kan je al bijna alles bakken wat je wil. En dat is ook precies wat vaak in die pakken zit, al dan niet tot poeder gedegradeerd (bv eieren).
Ik ben geen vegetariër, maar ben het wel met je eens. Ik snap ook niks van termen als vegetarische kip oid.
Geen product, maar de term "vers vlees" vind ik dus echt shocking en onzin. Want het betekent dat vlees niet ouder dan 3 jaar oud is.
Ik vind het er even vies uitzien als het gewone vlees ook. Die vieze worsten, hespenworst, salami,...
Ben het helemaal met je eens. Onze kinderen vinden dat wel lekker bij aardappels en groente. 1 dochter eet het liefst “Hollandse kost” dus dat maak ik 1 a 2 x per week met voor de kinderen zo’n vega ding erbij en voor ons andere groente en peulvruchten. Maar als zij dat nou niet zo graag at dan kwam het er hier niet in
Het product zelf is niet zozeer misleidend, maar de verkoper wel. Op vrijdag bestelde ik een shirtje. Op zaterdag was dit de prijs in de ‘sale’. Gewoon het dubbele Ik weet dat het door de leverancier komt maar meld het dan niet als sale
Ja, ik kan ook niks anders bedenken. Maar ik verbaas me wel over de hoeveelheid mensen die kennelijk het nut van zo'n mix inzien. Ik kreeg het vroeger wel eens van mijn moeder, "heel handig hoor zo'n mix, ben je sneller klaar!". Euhm, qua tijd maakt het echt niets uit om een zak bloem te openen vs zo'n pakje mix opentrekken... Maar zij was er echt van overtuigd dat zo'n mix beter en sneller is, dus bleef me stug pannenkoekenmix geven
Hoeveel dagen heeft een maand bij pampers? Klopt het nu dat de maandbox met nachtluiers 140 luiers bevat? Of zie ik dat verkeerd?
Ik koop altijd pannenkoekenmix waar je alleen water aan moet toevoegen. Ideaal als je niks meer in huis hebt en lang houdbaar
Vertel mijn man dat maar eens. In ons oude huis maakte ik eens in de zoveel tijd de voegen in de keuken schoon met chloor. Hij wilde het wel even schoonmaken en kocht een product van HG waarop stond dat het bleek was. Dus ik zei dat hij dan net zo goed een fles chloor had kunnen kopen, waarop hij geïrriteerd zei dat hij geen chloor wilde gebruiken maar bleek want ‘dat was beter dan chloor’. Je had zijn gezicht moeten zien toen hij de chloor lucht rook.
Wat mij eigenlijk als eerste te binnen schoot (waarschijnlijk ook door het af soeptopic): Een soepmaker. Ik snap daar echt het nut niet van.
Wat mij nu enorm opvalt de prijsverschillen tussen de winkels en online van H&M. Stond zaterdag met een jurk in me handen, in de winkel normale prijs €19,95 online: sale €6,95. Ik heb hem online besteld.
Ja dat is dan wel handig als backup. Als ik geen melk meer heb (komt eigenlijk nooit voor), en zin in pannenkoeken maak ik baghrir. (https://www.ellouisacooking.nl/2015/06/beghrir-gringohatita-marokkaanse.html?m=1)