Dan zeg ik: flessenwarmer en sterilisator. Whyyyyyyy. Gewoon in gekookt water leggen om te steriliseren en de juiste magnetron stand vinden om de fles op te warmen
Oh ja, ook nooit gehad... Maar ik moet wel bekennen dat ik van de hard gekookte eieren ben, dus dat scheelt al wat gedoe met tijden weten. Maar die maak ik gewoon in een pannetje of (als ik veel soorten moet koken) in mijn crockpot express.
Flessenwarmer alleen op reis meegehad…. In de hotels ochtend niet naar ontbijtzaal om fles op te warmen etc… flessen speentjes uitkoken ja Maar in begin volg je netjes je kraamhulps regels maar bij 2e kind deed ik het amper Goed uitspoelen
Ik heb dat vorige week voor het eerst gezien. Dat ze sashimi maken van goedkope witvis om er daarna krabsmaak aan toe te voegen om het nepkrab te laten lijken. En dat krabsalade dus van die nep krab (shashimi) word gemaakt en er maar 2 a 3% echte krab in zit. Anders mag het de naam krabsalade niet dragen.
Haha Ik zag trouwens ooit zo'n documentaire over vreemde angsten, o.a met een man die een fobie had voor witte bonen in tomatensaus
Mee eens, ik voelde me er ook veiliger bij met mijn buikslapers. En mijn nachtrust en gemoedstoestand was me heel wat waard.
Ik bedenk me nu dat het eigenlijk best stom is dat ik al die pakken pannenkoekenmix die mijn moeder me vroeger gaf nooit heb gebruikt. Nee, ik gooide ze uiteraard niet weg hoor, maar gaf ze aan een vriendin die ze dus weer niet met gewone bloem wilde maken Ik was bang dat er een of ander chemisch smaakje aan zou zitten.
Zo’n ding die je in het stopcontact stopt? Thuis wel ja: ben ik met je eens dat het onzin is maar mijn beste collega en ik hebben jaren geleden zo’n ding gekocht voor op het werk en daar is het zo fijn! We hebben geen kooktoestel oid. Wél sinds kort een airfryer Dus nu is het vrijdag kroketten dag of kaassoufflé dag of bamihap dag
Dat deed ik wel als we onderweg waren met thermosfles gekookt water en flesje koud water bij me in de luiertas.
Hoe dan... Ik bedoel wat doen die bonen je aan dan? Zag van de week een stukje van een docu over meid die persee alles in mini moest eten.. Maar dan bedoel ik echt centimeter werk.. Schijnt echt een ding te zijn Minature food.. of krijtjes, binnenkant van je matras, muur, steen..
Tja, dat is natuurlijk ook het lastige met dergelijke angsten, dat je zelf vaak niet weet waarom je ze hebt. Ik heb zelf ook een aantal vreemde angsten (schudhuisjes, mascottes, sneeuwpoppen o.a), gelukkig ben ik niet bang voor etenswaren