Haha ze maken ze steeds beter dus. Maar ik kan hetzelfde bereiken met mijn soeppan of crockpot express en daarbij de staafmixer of blender. Zou me echt een apparaat te veel worden
Mwah ik vind luierbroekjes niet zozeer voor luie mensen. De peuter kan de broekjes zelf naar beneden doen. Vindt hij heel fijn. Helemaal trots als hij zelf op het potje gaat. Met de gewone luiers is dat een gedoe. Dus die zijn wel met een bepaald idee ontwikkeld. Ik ben wel een groot verbruiker van billendoekjes. Ik gebruik ze voor alles. Heb nog nooit een washandje gebruikt voor t schoonmaken van vieze monden of handen. Ik gebruik ze zelfs regelmatig om mijn make-up eraf te halen
Mijn oudste is al 14, maar ik heb altijd een pakje billendoekjes in huis en in m’n tas Superhandig als je ene dag weg bent en er is even geen kraan in de buurt of je knoeit iets, of je zit met een bezweet gezicht in de auto. Make up afhalen ook idd. Heb wel gewoon de goedkope van de action of waar ik ze ook tegen kom.
Alles van HG. Voor elk spulletje is er gewoon een huis/tuin/keukenmiddeltje als alternatief. De enige die wij wel altijd hadden in ons 1e en 2e huis was de kachelruitjesreiniger voor de houtkachel. Nooit in verdiept wat daar het alternatief van is
Wij gebruiken hier wel de nachtversie van de luierbroekjes. Heb toch t idee dat die meer kunnen hebben.. of verwar ik nu iets haha? Waterwipes gebruiken wij hier ook gewoon voor gezicht enz. Waterwipes speciaal voor t gezicht valt voor mij wel een beetje onder de onzin producten..
Moet ook wel eerlijk bekennen dat wij mede een groot verbruiker zijn van de Zwitsal washandjes omdat de nu nog jongste ook wagenziek is. Hij vindt dat zelf ook vervelend ‘mamaaaaaa, oh bahhhhhhh!’ en dan is een vochtige washand wel echt prettiger dan gewoon een billendoekje. In principe kun je natuurlijk ook billendoekjes of water wipes gebruiken voor gezichtjes, al zit daar vaak toch net een andere lotion in. Maarja, als ik niks anders bij de hand heb doe ik het net zo hard. Ook hier een groot verbruiker van billendoekjes. Zeker bij een poepbeurt. Niks geen hydrofiele doeken eronder oid. Gewoon doekies! Was heb ik al genoeg. Gemak kost geld, maar 3 kinderen ook . Oh en de peuter is idd erg trots dat ie z’n eigen broekje kan uitdoen. Komt ie ook echt laten zien. Super grappig. De oudste is zindelijk maar doe ik soms in de nacht nog een luier om. Een broekje die hij dus gewoon zelf aandoet! @RoseMurphy nee dat heb je goed want het is de vervanger van 5+. Die absorberen wat meer. Maar het ging mij erom dat de nacht versie een stuk duurder is dan de 5+ variant. Dikke onzin, want het enige verschil is dus het design. 24 euro duurder voor een maandbox. Alsof ik niet genoeg geld uit geef aan doekjes en luiers..
Ooh zo. Ja ik zoek wel ook altijd een box in de aanbieding hoor. Ik zoek net onze laatste bestelling even terug en zie dat ik voor de nacht gewoon BabyDry broekjes gebruik en voor overdag Premium Protection haha. Dus dat is weer anders dan de nachtversie
Het is wat allemaal hè. Zodra ze over kunnen op broekjes doe ik dat meestal. Ik haat dat geëtter met benen en verschonen, haha. Het scheelt wel dat de oudste zindelijk is (ook nog niet zo lang hoor), maargoed mini O natuurlijk nog niet. En as we speak ben ik nu op de babykamer aan het rommelen en de luiers aan het aanvullen. Denk wel dat ik voor de zekerheid een pakje maat 0 ga kopen. Ik vind maat 1 er voor een newborn best groot uit zien nog. Beide jongens startten ook met maat 0 hier nl, ondanks hun 6 pond. Nu ik hier aan het rommelen ben stuit ik op nog meer onzin producten die ikzelf nooit voor onze baby’s heb gebruikt: een neuspeertje (zit in zo’n verzorgingssetje echt huh?) en - anderen vinden dit misschien wel handig: een luieremmer! Ik moet zo’n stink ding niet in huis. Hier altijd geparfumeerde luierzakjes in gebruik en na een poepluier hoppa, dicht en de container in.
Ik ook hoor. Alleen gruwel in er een beetje van dat het ok is voor kinderen om bv 3 glazen jus te drinken op een dag, maar bv eens van je cola laten drinken is dan zo een zonde. De perceptie gewoon van wat gezond is en wat niet, is nogal vervormd door de jaren heen.
Ik was hier juist zo blij mee toen ik ze had. Ons zoontje heeft (door medische oorzaak) meer dan een jaar alleen maar kunnen kruipen, door deze dingen kon hij in het voorjaar en de zomer wel buiten bewegen
Ooh @Nina Sanders zo’n neuspeertje gebruiken wij dus echt zo ongeveer bij elke snotneus haha! Het is wel heel vies ergens maar het helpt bij A enorm, komt echt mega veel snot mee altijd
Neuspeer vind ik niet zo interessant maar zo een ding dat je in uw mond moet steken en zo snot uitzuigen hadden wij toch niet kunnen missen hoor. Hoe krijg je anders het snot er uit ?
Hier mag je luiers gratis inleveren en voor de grijze container betaal je per keer en per kilo, hier dus wel een luieremmer en vervolgens geurzakjes en een geurvreter erin (die laatste vooral voor wanneer je hem moet verschonen ) zakken in de auto en hop naar het kdv of de stort om ze daar in de kliko te gooien. Scheelt behoorlijk wat aan kosten, als we het in de grijze bak zouden moeten gooien zouden de afvalkosten nog duurder zijn dan de luiers bij aanschaf