Hier onze vrolijke krullenbol! Big smile inclusief een dikke knipoog! Bekijk bijlage 225332 Geweldig topic!
Bekijk bijlage 225672 Dit is zondag net voordat we naar de carnavalsoptocht gingen kijken! Hij had er zin in!!
Deze is vandaag gemaakt. vrolijker kan bijna niet: Bekijk bijlage 225683 weer op zn kant... kan iemand me dat uitleggen? Op mn foon staat ie toch echt normaal?!
kun je toch onmogelijk chagrijnig blijven als je al deze geweldige foto's ziet! hier is Chloe aan het lachen en gekke bekken trekken tegelijk! heerlijk kind!
Ik weet dat het met 3 weken nog geen bewuste lach is, maar deze mama werd hier toch wel erg blij en emo van...
Oooh wat een heerlijke foto's en wat een prachtige kindjes! Hier word ik echt ontzettend vrolijk van! Ik zal ook wat foto's met jullie delen! Op de eerste foto was hij net twee maanden en heel erg hard aan het lachen. Op de tweede foto (net na de kerst) kon hij echt net zitten en was hij zó intens gelukkig! Hij zat de hele tijd te stralen
Aah nog eentje om het af te leren, deze vind ik ook zoo schattig.. Deze is anderhalve week terug gemaakt, mijn kanjers!!!!! *Ik mis echt een love/hartjessmiley!*