Had eigenlijk verwacht een weekje verder te zijn maar is lastig uitrekenen met onregelmatige cyclus. Verloskundige ging uit van 6 weken en 3 dagen maar mocht haar er niet op vastpinnen, kon ook nog weekje verder zijn. Heb donderdag de 27e weer een echo. Alles was goed. Goed gegroeid, knipperend hartje, kon er 90% zeker van zijn dat het goed blijft gaan dus ben dolblij na mijn miskraam 11 november. Het was eerst ff flink schrikken. Uitwendig zagen we meteen dat de holte flink gegroeid was vergeleken met precies 2 weken terug. Maarrrrr, hij leek helemaal leeg, hoe ze ook draaide en drukte. Pffff, het zweet brak me uit... Toen inwendig gekeken en daar zag je meteen een hartje knipperen en de dooierzak plus kindje. Hij/zij had zich alleen verstopt in het uiterste puntje van die holte. Nu al ondeugend.
hihihi ja ik ben er hartstikke blij mee!! omdatk vorige keer een mk had en nu stress ik om de 20 weken echo.. er is altijd wel wat om je mee gek te maken hahaha liefs
Ik heb ook 11 november een miskraam gehad en daarna niet eens meer ongesteld geweest. Ik ben ook steeds bang dat het misgaat maar vk zegt echt dat dit bijna zeker helemaal goed gaat komen. 't Zag er prima uit gelukkig.
Dit is mijn 3e kindje en bij de vorige 2 had ik die angst voor een echo totaaaaaal niet. Komt echt door die miskraam denk ik...
daar komt t ook door.. en terecht dat je je dan wat angstiger voelt maar gelukkig heb je nu weer een nieuw wondertje in je buik!! t gaat vast goedkomen nu