Dag dames, Op 9 september had ik mijn eisprong. Ik kreeg gisteren ineens last van bloeding. Ben ik nu ongi of kan dit wat anders zijn? Ik heb een regelmatige cyclus, dit is de eerste keer dat ik eerder last heb van bloedingen. De bloeding is niet heftig, maar ik heb toch een maandverbandje om. Mijn ongi is normaal de eerste dag heftig met vele krampen en andere kwaaltjes. Nu heb ik geen ongi kwaaltjes. Is het mogelijk om 10 dagen na je eisprong ongesteld te raken?
Hoi Silk! het kan ook zijn dat het een late innestelingsbloeding is. deze kan plaatsvinden tussen 5 en 10 dagen. hopelijk dat het dit is. een ongi zou ook kunnen maar dan heb je een hele korte LF.. het kan dus beide helaas. als het allemaal niet doorzet zou je kunnen denken aan een Innest. bloeding. succes!
Ja, het is inderdaad lastig. Vooral als je jezelf nog hebt voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn Maar ja, ik wacht het gewoon af....
Dames, ik ben vandaag nog steeds aan het bloeden. Dus ik ben gewoon ongi.... zou je zeggen... Alleen, sinds gisteren ben ik telkens met het avond eten misselijk. Ik krijg geen hap meer naar binnen. Het eten ruikt heel raar. Ik snap er nu helemaal niets meer van. Dit heb ik nog nooit gehad. Kan het misschien zo zijn dat ik een miskraam heb gehad?