na een rotzwangerschap en een ellendige bevalling die uitliep op een spoedkeizersnee, denk ik serieus al aan een 2e kindje. ik zou alleen niet weer een gewone bevalling aandurven, al ben ik ingeleid. daarbij is deze baby niet heel makkelijk, slaapt nauwelijks, verborgen reflux etc ,dus we wachten wel ff, maar het gevoel zit er. terwijl je na een keizersnee toch min. een jaar moet wachten aldus mijn gyn.
Ik denk dat dat voor veel vrouwen herkenbaar is hoor! Hier was het traject om zwanger te worden een hel, de bevalling verschrikkelijk en ik ben stapelgek op ons meisje en houd zielsveel van haar, maar ze is geen makkelijke baby Ik word af en toe helemaal gek en zou niet weten hoe ik het zou moeten doen als ik er binnenkort nog een babytje bij zou hebben, maar toch is dat gevoel er en hebben we een maandje terug weer de dikke rekening betaald voor het verlengen van de opslag van het donorzaad..
Mijn zusje had bij de eerste ook een spoedkeizersnede. Nu mocht ze kiezen of ze natuurlijk wou bevallen of een keizersnee wou. Ik weet niet of je overal mag kiezen. Maar misschien dat dat je zorgen wat weg neemt. Echter is haar 2de kindje ook geboren door een keizersnede. Die stond al gepland maar haar vliezen braken eerder. Ze wilde natuurlijk wel proberen, maar er kwamen geen weeen. Inleiden deden ze liever niet omdat het litteken van de vorige keizersnede kon gaan scheuren.
Dat is helemaal niet gek hoor! Ik heb een erg heftige bevalling gehad met bloedtransfusie en een operatie vlak na de bevalling. Het eerste wat ik vroeg toen ik uit de narcose kwam was of ik nog wel kinderen kon krijgen. Ik kan je alleen maar aanraden om je verstand te volgen en inderdaad even te wachten, een jaar is echt zo gek niet! Ik was pas na een jaar fysiek weer voldoende hersteld maar nog zeker niet op het oude niveau. Ik merk dan ook dat ik nu veel meer last heb van kwaaltjes, plus nog steeds gebroken nachten en een drukke dreumes in huis...