Bij mij klopte die terwijl ik juist het gevoel had dat het een jongen was. Bleek de kalander gelijk te hebben een meisje
De eerste klopt niet.. De tweede wel.. De derde is nog een verassing dus ik zie deze kalender maar als 50/50 😊
Alle testen en de chinese horoscoop zeggen mij dat het een meid gaat zijn. Ik weet 100% zeker dat we een knulletje gaan krijgen. 23 september is de grote dag maar ik praat nu al over hij/hem... Het kan ook gewoon niet anders
bij iedereen die ik ken met onlangs een baby klopt het. wij wilde voor een meisje gaan.. volgens de kalender werd het een meisje.. nee hoor het is een zoontje nu je dat zegt van dat 1 jaar verschil even opnieuw gekeken en dan staat er jongen dus klopt het weer wel. blijkbaar als je het combineert met ergens iets Grieks is het altijd juist
Ik heb er nu 1 gevonden die zegt dat ik een meisje krijgt haha. De Chinese geslachtskalender: zwanger van een jongen of een meisje? Die van ZP geeft aan dat ik een jongen krijg!
Ook deze keer klopt het niet. Kalender zegt een meid en tis echt een jongen!! Dus 4x fout en 1x goed.
Als ik rekening houd met de leeftijd die Ik zou krijgen in het jaar van de conceptie dan klopt het beide keren en zou dit nu een meisje moeten zijn... ben benieuwd!
Hier klopt het niet. Volgens de kalender zouden we een jongetje krijgen, maar we verwachten een meisje .