Ik vond het ook super! Ook dat filmpje aan het einde over onze politici... hopen dat ze dinsdag hier weer net zoveel over te vertellen hebben.
Ik woon in duitsland en ik hoor hier alleen maar in het nieuws hoe schandilig ze het vinden Is al 10 keer op tv geweest hahaha. Maar waar gaat het eiegnlijk over want dat begreep ik niet zo goed! xx Esther
ik heb wel gekeken, en ondanks de schande die iedereen riep, vond ik het ook een goede zet. en de mooiste opmerking van balkenende, dat hij zich zorgen maakt om het imago van nl. nee, het is mischien hard gespeeld, maar het was nodig! want het is een heel duidelijke boodschap, je kan niet kiezen WIE je organen krijgt, maar je kan wel kiezen dat IEMAND ze krijgt! je hebt een keus!
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik ben bang dat in de afgelopen weken er ook behoorlijk wat gevoelens van mensen gekwetst zijn... Campagne voeren, oké. Maar misschien gaat dit toch wel wat te ver. 't Klinkt mij meer als een misplaatste grap in de oren.
Ik vraag me af of er nu inderdaad bosjes mensen tegelijk een donorformulier gaan halen en in gaan vullen. Natuurlijk wordt er over gesproken. Maar of het heeft geholpen? Ik vraag het me af. Ik heb trouwens niet gekeken. Ik vond het idee te ziek voor woorden en ben dan ok blij dat het nep is.
O? Werkte zij bij Het Land van Ooit in Drunen? Ik woon in Drunen, maar ik heb haar nog nooit gezien, had wel gekund. Dat is echt bizar ja, dan ken je iemand zo persoonlijk en zie je dit. Je moet als actrice ook maar zoiets willen en kunnen doen.
een super aktie! de hele wereld pers is erbij betrokken, echt super bedacht. ik ben dus geen donor maar ga er wel serieus over nadenken nu.
Zij was Dame Grandeur De Bourgoisie op tv een aantal jaren geleden, ik herinner me haar gezicht nu wel.
Idd, en voordat Ooit op TV kwam, speelde ze ook Kloontje. Het is voor mij 10 jaar geleden dat ik daar werkte hoor, dus er kan in die tussentijd vanalles gebeurd zijn. Ik kon me haar naam ook niet meer herinneren. Maar idd, ik schrok wel ff. Je moet er als actrice wel wat voor over hebben om aan zoiets mee te doen. Maar toch, goeie actie.
Pfff, wie zouden er dan in Godsnaam gekwetst moeten zijn? Ik ben juist superblij dat dit gebeurt is, want het ís gewoon schandalig dat mensen te laks zijn om zo'n formulier in te vullen.Dood is dood hoor, dus of je organen verbrand worden of door maden worden opgegeten... Ik vind dat er hier hetzelfde systeem als in Belgie moet worden ingevoerd, nl: Zolang jij niet aangeeft GEEN dono te willen zijn ben je AUTOMATISCH donor.Dan móet je wel actie ondernemen als je dit niet wilt, nu gaat het veel te gemakkelijk allemaal er sterven er jaarlijks te veel mensen door het gebrek aan een orgaan. BNN, SUPERGOEDE ACTIE!
ik heb wel gekeken, wilde mee helpen een statement te maken, vond het geen idee dat te ziek was voor woorden of een misplaatste grap, maar juist een ijzersterke actie om aandacht te vestigen op een schrijnend probleem. ik zat aan het einde van 't programma bijna te waterlanden om de spanning en het afschuwelijke idee dat 2 mensen géén nier zouden krijgen, dus dat het niet echt was zorgde ervoor dat ze echt gingen stromen haha ik vind het eerder schandalig en ziek dat dit soort programma's nodig zijn om mensen wakker te schudden. ben normaal geen specifieke bnn fan, maar deze keer: petje af!