Baby overleeft zelfmoordpoging moeder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Beeb, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    #1 Beeb, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    De tien maanden oude baby heeft de zelfmoordpoging van zijn moeder overleefd. De 45-jarige vrouw sprong uit een raam op de achtste verdieping. Zij overleed ter plekke, maar haar zoon overleefde het.

( bron NU.nl )

Hoe ziek kunnen mensen zijn :$ waarom laten ze die kinderen niet eens gewoon met rust, als je zelf dood wil prima maar sleep daar niet je kind in mee

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou....

Ik kan mij best voorstellen, dat als je de wereld zo zwart ziet dat je zelfmoord wilt plegen, je je kinderen ook niet achter wilt laten in die zwarte wereld.

Keur het niet goed, maar ik snap het wel.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tja.. ze is inderdaad ziek en dat is het punt juist, lijkt me.

4. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Ik snap het ook wel. Tuurlijk kan dat kindje er niet zelf voor kiezen om wel of niet meegenomen te worden in de poging van de moeder. Maar als jij echt zo'n hekel hebt aan de wereld en het niet meer ziet zitten, ook niet om je kind er in op te laten groeien, tsja... En wie weet had ze nog wel de gedachte dat ze haar kindje niet moederloos achter wilde laten. (Al vraag ik me af of je nog zo helder denkt als je écht dood wilt..)

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

maar waarom begon ze dan aan een kind?

6. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik vermoed dat de zelfmoordpoging met kind niet in het originele plan zat ;)

7. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Em toch heeft der moederinstinct gewonnen...
    Kindje leeft nog... dus die heeft ze onbewust beschermt...

8. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Nu maar hopen dat het kindje er niks van heeft meegekregen, alhoewel een baby van 10 maanden al best veel begrijpt.

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Tjah, misschien is ze na de bevalling wel depressief geraakt. Misschien is haar partner wel overleden, of haar moeder, weet jij veel...

Ik weet t ook niet,...

Misschien schuilt er wel een heel groot persoonlijk drama, die wij niet kunnen lezen in het nieuws.

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Stomme vraag , sorry dat ik t zeg... Kan toch na de bevalling van alles gebeurd zijn zoals overlijden in familie, ziektes, depressie, spanningen, medicatie etc etc... We weten er t fijne nie van wat er tussen een ander zijn 4 muren afspeelt...

Of je je kind wel of nie meeneemt tijdens je zelfmoordpoging... Als e als kind achterblijft sterft er toch een stukje in je als je mama er door zo een ongeval er nie meer is... Ik kan t weten...

Hoop dat t kindje liefdevol zal opgevangen worden en mooie herinneren te horen zal krijgen over zijn mama later en de goede tijden samen... Vreselijk gebeuren... Arme mama, arm kindje zonder mama...

Ook ik begrijp t ergens wel... Om vele redenen.

11. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik begrijp überhaupt niet waarom je zelfmoord pleegt, dat je er overna denkt oke. Maar daadwerkelijk die stap neemt dat snap ik niet. Maar ik begrijp wel dat als je zo erg de weg kwijt bent, dat jij alleen maar ellende ziet en je jouw leven als een nachtmerrie ziet dat je denkt dat jou kindje ook niks te zoeken heeft in deze vreselijke wereld. En dat het een beangstigend idee is dat je kindje blijft leven zonder zijn mama om hem/haar te beschermen.

12. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wat erg :(

Ik snap dondersgoed waarom ze d'r kindje mee wilde nemen, ze wilt haar kindje niet achterlaten in deze vreselijke wereld (even vanuit haar ;)).. Gelukkig heeft het kindje het overleeft, jammer genoeg de moeder niet :( Sneu.

Deel Deze Pagina