ben de laaste 10 minuten in slaap gevallen, dusse... wil iemand vertellen hoe het is afgelopen? gaat wilson dood of niet?
Heb het laatste stuk ook gemist....Maar volgens mij gaat James Wilson inderdaad dood.... Overigens.....a.s. donderdag de aller aller allerlaatste aflevering van House.
Weet je niet! House kijkt naar de beelden terwijl die andere gast in de scan ligt. House kijkt erg zorgelijke of verbaasd of verdrietig of in ieder geval aangedaan lijkt hij te kijken. Ze lieten niet zien wát er nou echt te zien was
Ik heb juist alleen het laatste stukje gezien, haha. Er was een vriendin op bezoek en ik was vergeten het op te nemen. Balen, want het was juist zo spannend! Als laatste zie je inderdaad Wilson n de ct-scan liggen terwijl House echt stomverbaasd naar het schem kijkt. Hij geeft ook geen antwoord als Wilson z'n naam zegt. Ik ben dus erg benieuwd volgende week!
:'( gaat House echt helemaal stoppen neej he dat wordt weer een potje janken een donderdag bah. Maandag was de laatste private practice toen heb ik ook gebruld. Wel fijn dat ik mn hormonen de schuld kan geven.
Ik niet. Vond het eigenlijk wel een verrassende wending dat House toch nog is blijven leven en zo zijn eigen dood in scene had gezet. Kon hij toch nog de laatste maanden mee maken met Wilson. Als House echt dood was geweest, zou ik dat juist een beetje een slap einde hebben gevonden. Serie stopt, dus dan House ook maar dood.
Sparen voor DVD-box . Kun je altijd de afleveringen nog eens zien. Nee, ik vind het ook erg jammer hoor. Alle leuke series stoppen op een gegeven moment en daar baal ik van.