Homoonspuit

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tinkerbel80, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb van de week een hormoonspuit gehad en nu vraag ik me af hoe groot is de kans dat hij NIET springt? Weet iemand of hij ook niet kan springen. Ik heb normaal heel weinig afscheiding en nu nog steeds niet. Hij zou afgelopen dinsdag gesprongen moeten zijn. Weet dus ook niet of de afscheiding zo snel kan veranderen na zo'n spuit. Ik had dinsdagavond wel steken en woensdag de hele dag maar ik blijf nu ook nog wat voelen. Ietsje maar hoor.Ik ben zo bang dat die spuit toch niet geholpen heeft. Ik heb iets anders gehad dan pregnyl. Weet de naam niet meer. Hopelijk kan iemand mij helpen. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. hi!

tja.. je verteld dat je een hormoonspuit hebt gehad.. ik neem aan dat je een spuit noemt dat ongeveer gelijk werkt als de pregnylspuit? je kan ook dagelijks hormoonspuiten..
    verder is je verhaal klein beetje onduidelijk. je wilt weten of 'het' ook niet kan springen. je bedoelt of het voor kan komen dat je zelfs met pregnylspuit geen eisprong hebt? ik denk het niet hoor.

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had maandag een ei van 19 mm en toen kreeg ik die spuit om hem te laten springen. Hij zou springen 40 uur na de spuit. Maar kan het dan niet ook pas 3 dagen later zijn? We hebben geklust op maandag, dinsdag en woensdag maar ben bang dat ik hem alsnog misloop.

Deel Deze Pagina