hey meiden mijn huis hangt bijna aan elkaar van de tupperware .... maar nu heb ik een paar dingetjes die kapot zijn... ik heb gezocht naar een distributie punt maar die neemt de telefoon niet op (de hele dag al) . ik wil toch wel graag mijn spulletjes omruilen .... weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? L.sybje
De systributiepuntjes zijn vaak ook gewoon werkende mensen. Wellicht dat je het nu of straks nog even kan proberen? Anders een mailtje sturen naar tupperware zelf?
Heb je geen boekje ergens liggen waar een telefoonnummer opstaat van zo'n verkoopster? Anders zou je daar eens heen kunnen bellen!
@minimuisje : nee ik heb geen boekje meer .... ik ga morgen weer even verder speuren .....kon ook niet echt ee duidelijk nummer vinden op de site .... L.sybje
Ik heb hier volgens mij nog wel een boekje met een nummer liggen. Als je die wilt hebben dan moet je me maar ff een pb sturen.
Grappig trouwens, wij waren laatst in Utrecht (de jgb) en ik zag dat in Hoog-Catharijne een stand is met Tupperware. Toen ik nog Tupperware verkocht was dit echt onbespreekbaar trouwens Misschien een idee om het daar te vragen? Groetjes, Didier
ben ook demonstratrice geweest van tupperware , maar bij de distributeur van nijmegen dus daar heb je niks aan je moet toch degene hebben in jou omgeving. gewoon blijven bellen, vaak zijn ze 1 keer in de week ook sávonds open. daar geven ze je dan het nummer van een demonstratrice bij jou in de buurt die de spullen dan bij je komt ophalen.