Ik ben nu iets meer dan 7 weken zwanger en stond vandaag op de weegschaal die gaf aan dat er bijna 2 kg bij is! Kan dat al zo snel? Ik eet verder niet veel meer dan ik deed, ik snoep ook niet erg veel (af en toe een chipie that;s it), Verder zie ik ook niet echt dat ik dikker wordt alleen mijn borsten worden wat voller... Is het wel normaal om nu al aan te komen? pfff hopelijk gaat het niet te hard hoor!
ik heb in de boekjes gelezen..dat dat vocht is wat je gaat vasthouden in deze periode en dat je daarom al aan kan komen... veel succes met je zwangerschap... groetjes vivian
Kan ook zijn dat je darmen wat voller blijven zitten in hjet begin, en dat het daardoor lijkt of je aankomt (had ik nl.). Ik kwam tot de conclusie dat ht 2 kilo scheelde als ik me woog vóór of ná dat ik een grote boodschap had gedaan. Echt bizar
nou ik ook hoor.. ben nu ook 7 week en al 4! kilo aangekomen... niet dat ik echt een buik heb ofzo, maar gewoon alles is dikker, mn borsten, billen, benen, buik.. pas ook mijn broeken niet meer, heb nu maatje groter aan.. best balen want ik wil echt nog niet aan de zwangerschapskleding!
Maar ik heb eigenlijk altijd al last van mijn darmen gehad dat ik soms een week niet naar het toilet kon ofzo maar nooit kwam ik daar echt van aan..... Ik viel daarna wel 2 kg af vergeleken bij mijn "normale" gewicht maar dat zat er zo weer aan.... Maar nu ben ik gewoon 2 kg aangekomen bovenop het normale gewicht wat ik altijd had *ook als ik een week niet naar de w.c was geweest haha* niet dat ik het heel erg vind, het hoort er natuurlijk bij en er zullen er vast nog wel een aantal volgen... maar ik vond het zelf vrij vroeg
had het ook hoor in een wk 4 kilo. nu is er niks meer bij of af was gewoon in een wk geloof ook wk 7. den kdat het wle meevalt hetm oet naturlijk niet elke wk zijn maar ff wat in het begin is volgens mij wel normaal hoor.
Ja hoor dat kan, was met 8 weken 3,5 kilo aangekomen. Mijn buik is sinds die tijd niet veel meer veranderd (ben nu 11 weken) en ben ook verder niet meer aangekomen. Groetjes, Lydia
hey kleintje ! hoe is t ? hier alles ok we zijn even ver ongv. toen ik wist dat ik zwanger was ben ik even naar de ha gegaan. namelijk een aardige vent dus wilde t hem vertellen. nou even bleddruk meten en even wegen . ik woog 77 met kleren aan dus zonder dan ongv 75 . ben nu niet meer op de weeg schaal gaan staan ik ben 2 jaar geleden 15 kg afgevallen daar was ik zo trots op haha durf er nu niet meer op maar zal t morgen vroeg toch nog s ff doen .
Ik ben nu 1,5 kilo aangekomen. Ik eet ook niet meer als normaal en ik benook niet echt dikker geworden.......ja op mn buikje na dan. Dus ik neem aan dat het normaal.
ben nu 10 weken zwanger en ook al 3 kilo aangekomen. volgens mij hoef ik maar zwanger te zeggen en de kilo`s vliegen er aan, hahhaha! bij mijn eerste ben ik zo`n 25 kilo aangekomen, maar binnen een paar maanden was ik ook alles weer kwijt! dus ben benieuwd hoeveel ik deze keer aankom. gewoon lekker van genieten en ook van al het lekkere eten en de kilo`s raak je daarna vanzelf wel weer kwijt en anders niet! je krijgt er wel wat moois voor terug of niet? groetjes joyce
Oh wat ben ik blij met dit topic Zowel bij mijn eerst als bij deze zwangerschap zaten er bij mij binnen een paar weken 3 kilo bij. Daarna werd het weer wat rustiger (nu met 17 weken totaal 4 kilo aangekomen). MAar wat ik nog goed weet van mijn eerste is dat het echt met vlagen ging. Dan kwam ik een maand niks aan, en dan in een maand hopla 3 kilo erbij! En ook al weet je dat het er bij hoort, als je dan hoort/leest dat anderen met 28 weken pas 5 kilo zijn aangekomen of zo.......dan denk je toch van.... Nee natuurlijk moet je niet vergelijken maar dat doe je toch! Dus sorry voor jullie, maar ik ben blij dat jullie ook zo snel aankomen