hallo, net naar de wc en ineens bruine roodachtig slijm net alsof ik ongesteld wordt. terwijl ik pas 16 mei ongi moet worden. volgens de berekening wel afgelopen wo eisprong. Gistermiddag hevige buikpijn rond mijn navel. weet iemand wat dit is? grtjes Fleur
Hee Fleur, Ik zit 7 dagen voor mijn nod en ik heb ook klachten. Ik heb steeds een opgezette buik en krampen en het rommelt de hele tijd van binnen heel vaag. En ook wat dikkige afscheiding ? gr. kat
Aangezien je net gestopt bent met de pil en je anders alweer met een een nieuwe strip begonnen zou zijn, zou het heel goed van het ontpillen kunnen komen. Je lichaam moet zichzelf even weer hervinden.
Bedankt voor je antwoord, maar wat houd dat in voor me cylcus, of is daar niks op te zeggen en word ik nu wel gewoon rond de 16de ongesteld of is dat ook allemaal maar afwachten grtjes Fleur
hoi! daar is niets over te zeggen, het is gewoon afwachten of je de 16e ongesteld wordt, bij mij kwam het 5 dagen later en bij sommige duurt het nog langer. ik had nu een cyclus van 33 dagen, maar dat kan goed volgende maand weer heel anders zijn! en dat komt dan dus door het ontpillen! succes! groetjes rebbel