Weet iemand een leuk patroon voor een wiegdekentje/ledikantdekentje? Ben op zoek naar een origineel patroontje. Begint weer te kriebelen om te gaan haken voor de kleine meid..
Ow die is leuk!! Is ie goed te doen? Ben nog niet mega ervaren.. kan wel van die granny squares haken, maar nog steeds lastig om die dingen netjes aan elkaar te krijgen. haha!
Heb deze foto ergens vandaan geplukt, zelf nog niet geprobeerd! dus geeen idee, ik ben ook pas een beginner, heb wel het patroon voor je als je wil?
ik reageer hier eigenlijk nooit maar ik wil hier wel even op reageren Ik haak nu sinds dec, dus ook nog niet zo gek lang. Is niet heel moeilijk, je moet alleen wel blijven tellen om te zorgen dat de bobbels op de goeie plek komen Hier 2 foto's van mijn dekentje
Hoi allemaal, Ik ben in november uitgerekend en wil graag zelf een dekentje haken. Heb al een leuk patroon gevonden, maar ik kom er niet zo goed uit of ik het nou van wol (welke soort), katoen of acryl moet maken... Wat zijn de voordelen van alles, wat is lekker warm voor de winter en wat blijft mooi en kan gewassen worden? Hopelijk kunnen jullie helpen! Xxx
Ik zou je aanraden om katoen te gebruiken voor een babydeken. Acryl en wol pluizen. Katoen kun je ook goed wassen en vind ik persoonlijk fijner haken. Ik ben momenteel ook aan een deken voor mijn zoon bezig en ik ga deze als hij klaar is nog voeren, mede omdat ik de achterkant niet mooi vind.
Dank je voor je reactie! Dan weet ik wat ik wil bestellen aan katoen. En dat voeren vind ik een goed idee, ga ik misschien ook nog wel doen. Deze wil ik maken, maar dan als dekentje Steek voor steek: babycape