Heb je tip meteen uitgeprobeerd op een proeflapje en na 5rondes merk ik inderdad atie mooi recht is en niet cheeftrekt ! Bedankt voor de tip ik ga vanavond aan de slag !
Ik heb voor deze deken (en eigenlijk voor alle dekens die ik haak) gewone lekkere el cheapo wol gebruikt van de Wibra en de Zeeman.
hoi dames, Sorry dat ik er tussen ben gekomen, maar ik heb een probleem met haken en kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben voor het eerst een deken voor mijn zoontje aan het haken. een beginner dus ben ik. Het probleem is dat het veel te breed is geworden, ongeveer 158 cm breed is ie ( kan dat wel voor een 1 persoonsbed??), het moet eigenlijk voor een 1 persoonsbed zijn. en ik moet nog wel ongeveer 200 cm lang haken. Domme ik, heb het in het begin niet gemeten, heel leuk wordt ie. maar nu ben ik al ver om opnieuw te beginnen. Gevorderde hakers, is er een oplossing?? please help me gr nazli
ik zou het gewoon zo laten of een kleiner deken er van maken voor een babybedje/ op de bank en dan voor het 1 persoons opnieuw beginnen
vandaag weer wol ingeslagen bij de wibra een hele mooie met 5 kleuren ze hadden nog 9 bollen en die heb ik dan maar meegenomen nu heb ik dus 4 kisten vol en denk dat ik nog een 5e zal kunnen vullen (allemaal verschillende soorten en kleuren en diktes) al een beetje verzamelen voor projectjes voor mijn webwinkel
Ik zou jullie nog laten zien als ik het olifantje gehaakt had. Bij deze Deze is voor de as baby, ben nu bezig met een donkerpaarse voor mijn zoontje, die wilde ook wel een 'osisant' hahaha
Wat leuk Saartje. De deken eronder vind ik ook heel leuk (van wat ik ervan kan zien . Lekker kleurrijk.
Hier druk met het stip en haak schaap. Kan alleen 's avonds haken want het is een verrassing voor dochterlief. En die fluffy-wol is echt verschrikkelijk. Heb elke avond een uurtje want daarna is het te donker dus ben al 2 weken zoet en heb slechts het lijf af. De kop bijna gelukkig... Dan ben ik in ieder geval van de fluffy-delen af. Blegh.
Meiden ik ben een poncho aan het haken voor een peuter naar dit model Haak eens een poncho | Made by Jo Ik haak met 100% katoen en haaknaald 4, nu bobbelt het haakwerk vanaf het begin, maar ik hoopte dat als ik verder zou gaan dat het goed zou komen, echter het blijft maar bobbelen. Doe ik wat verkeerd of trekt dit nog bij?
Ik heb hem ook pas geleden gemaakt. Idd dat pluisgaren was een ramp! Ik heb het uiteindelijk eerst met katoen gehaakt en toen met de pluisgaren eroverheen gehaakt in de voorste lussen, dat was goed te doen. Maar deze tip komt waarschijnlijk te laat voor jou hahaha.....